loading...
وبلاگ درآمد برتر
محمد غفوری تبار بازدید : 15 پنجشنبه 07 بهمن 1400 نظرات (0)

 استعفای یحیی گل محمدی و بحران جدید مدیریت

رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اقدام یحیی گل‌محمدی برای استعفا از سرمربیگری این تیم را منطقی دانست.

واکنش عجیب یک پرسپولیسی به استعفای یحیی گل محمدی !

واکنش عجیب یک پرسپولیسی به استعفای یحیی گل محمدی !

بیژن ذوالفقارنسب درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس اظهار داشت: به هر حال باشگاه یکسری مشکلات انباشته شده دارد. هیچکس هم پیگیر رفع این مشکلات نیست. ان‌شاءالله که همه اینها ختم به خیر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی باید مشکلات را حل کند، گفت: اعضای هیئت مدیره سابقه کار در باشگاه را دارند و آنها باید مشاوران خوبی را دعوت به کار کنند، چون آنطور که من اطلاع دارم بخش عمده بدهی‌ها مربوط به خارج از کشور است و در مراجع بین‌المللی تشکیل پرونده شده است. به نظرم آنها باید خیلی بیشتر از اینها فعال باشند.

رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه دلیل گل‌محمدی برای استعفا مشکلات مالی بوده است، تصریح کرد: من الان خیلی در جریان امور باشگاه نیستم و جزئیات قرارداد گل‌محمدی را نمی‌دانم، ولی چنانچه او برای حمایت از بازیکنان تیمش استعفا کرده باشد، منطقی است. به نظرم گل‌محمدی یک حمایت کاری و منطقی از بازیکنانش کرده است. این نشان می‌دهد او فقط در زمین مسابقه و تمرین مربی نیست و مربی زمان نیازهای بازیکنان هم است. حالا اگر پشت سرمان حرف در نیاورند به لحاظ حرفه‌ای کار منطقی انجام داده و از بازیکنان مثل فرزندانش حمایت کرده است.

ذوالفقارنسب در واکنش به طرح این موضوع که رضا درویش نیز در این شرایط کار سختی برای ادامه کار در باشگاه دارد، یادآور شد: واقعاً نمی‌دانم. او باید درصدد رفع مشکلات و برقراری ارتباطات اقتصادی باشد تا باشگاه بتواند به تعهداتش عمل کند. وظیفه مدیرعامل همین است تا از راه‌های مختلف منابع مالی گوناگون را پیدا کند. باشگاهی که دو سه حامی مالی قدرتمند داشته باشد قطعاً پول خواهد داشت و این مشکلات به سراغش نخواهد آمد.

«آیا وزیر ورزش با استعفای شما از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس موافقت کرده است؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: واقعاً اطلاع ندارم. یعنی نه از مثبت و نه از منفی آن، اطلاع ندارم.

ذوالفقارنسب در پایان در مورد اینکه تیم پرسپولیس با این شرایط کار سختی در ادامه راه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با شناختی که از مجموعه دارم فکر می‌کنم هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود. اگر این اتفاق بیفتد خیلی زود این تیم به جایگاه خودش باز خواهد گشت. خدا را شکر در نیم‌فصل اول هم امتیازات خوبی کسب شده است.

طراحی سایت برای فروش دوره آموزشی

کسب درآمد از آموزش دروس ابتدایی در اینترنت

محمد غفوری تبار بازدید : 20 پنجشنبه 07 بهمن 1400 نظرات (0)

تست ستاره استقلالی هم مثبت شد

یک کرونایی جدید در اردوی ایران

جواب آزمایش یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی ایران در آستانه دیدار با عراق مثبت اعلام شد.

یک کرونایی جدید در اردوی ایران/ تست ستاره استقلالی هم مثبت شد
مهدی قایدی که از نخستین روز اردوی تیم ملی ایران در تهران، در تمرینات قبل از دیدار با عراق حضور داشت و با انگیزه زیادی زیر نظر دراگان اسکوچیچ کار می‌کرد، اکنون اجازه حضور در این مسابقه را نخواهد داشت.

در آخرین مرحله تست‌گیری کووید ۱۹ از بازیکنان تیم ملی ایران، مشخص شد جواب آزمایش کرونای مهدی قایدی مثبت است و این ستاره ریزنقش نمی‌تواند مقابل عراق به میدان برود.

قایدی که یک‌شنبه شب هفته گذشته در مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات مقابل شارجه به میدان رفته و پس از آغاز اردوی تیم ملی به تهران سفر کرده بود، حالا نمی‌تواند ایران را در مسابقه صعود به جام جهانی همراهی کند.

این بازیکن که روز چهارشنبه هم در آخرین تمرین تیم ملی ایران حضور داشت و با روحیه بالایی مشغول تمرین بود، در ساعات پایانی شب مطلع شد که کرونای او مثبت است.

بنابر تصمیم کادر پزشکی تیم ملی و برای رعایت مسائل بهداشتی، مهدی قایدی شب قبل از بازی با عراق محل اردوی تیم ملی در هتل المپیک را ترک کرد تا به قرنطینه برود.

دراگان اسکوچیچ در حال حاضر مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله خود را به‌خاطر عدم سفر به ایران دراختیار ندارد و مثبت شدن تست کرونای مهدی قایدی مطمئنا او را با چالش دوباره در چینش ترکیب بازی با عراق مواجه خواهد کرد.

امنیت سایت به چه معناست؟ + 5 راهکار ساده برای بالا بردن امنیت در سایت

بررسی آنلاین امنیت سایت با 5 ابزار کاربردی

محمد غفوری تبار بازدید : 13 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

کسب درآمد از طریق گلدوزی

آیا تا به حال به کسب درآمد از طریق گلدوزی در منزل فکر کرده اید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر برای روش های درآمدزایی از طریق گلدوزی این مقاله را دنبال کنید.

گلدوزی یکی از هنرهای دستی محسوب می شود. طرح های کارگاه گلدوزی یا همان کوبلن را با استفاده از نخ و سوزن مناسب بر روی پارچه طبق الگو می دوزند . این رفت و آمد سوزن با نخ باعث می شود که یک بافت لطیف، برجسته و زیبا بر روی پارچه پیاده سازی شود . گلدوزی به غیر از طرح های دستی، طرح هایی به صورت ماشینی نیز دارد، اما طرح ساده و دستی آن خیلی شادابتر و زنده تر از طرح های ماشینی است.

گلدوزی زوی ماسک

این هنر (همانطور که از نام آن پیداست ) معمولا طرح های خاصی از گل ها را در برمی گیرد و در حال حاضر اکثر طرح های موجود در بازار به صورت نقش هایی از گل های مختلف هستند.

 


کسب درآمد از تدریس آنلاین و آموزش در اینترنت

یکی از روش های جذاب و پردرآمد برای خانم هایی که قصد دارند در منزل به کسب درآمد بپردازند این است که مهارت ها و تخصص خود را آموزش داده و این آموزش را با فرمت های متنی، صوتی و آموزش ویدئویی ذخیره کنند و سپس با فروش فایل های آموزشی خود به درآمد بالایی برسند.

اگر شما هم به کسب درآمد از تدریس در اینترنت علاقمند هستید و می خواهید تخصص خودتان را به دیگران آموزش دهید؛ می توانید از نکاتی که در مقاله زیر بییان شده، استفاده کنید و آموزش های حرفه ای و پولسازی را طراحی و تولید کنید و آنها را بفروشید. برای مشاهده توضیحات کامل این مقاله، روی لینک زیر کلیک کنید:

کسب درآمد از تدریس آنلاین


 

در ادامه این مقاله با عنوان کسب درآمد از طریق گلدوزی سعی می شود تا به سوال های زیر پاسخ داده شود:

  • آیا می شود از طریق گلدوزی کسب درآمد کرد؟
  • مزایای کسب در آمد از طریق گلدوزی چیست؟
  • روش های کسب درآمد از طریق گلدوزی چیست؟
  • چگونه می توان با استفاده از آموزش گلدوزی کسب درآمد کرد؟
  • چگونه می توان با استفاده از فروش وسایل گلدوزی درآمد کسب کرد؟
  • چگونه می توان با استفاده از همکاری با شرکت ها برای گلدوزی لوگوی آنها درآمد کسب کرد؟
  • گلدوزی بر روی اکسسوری ها درآمد زایی کرد؟
  • خلاقیت چه نقشی در درآمد زایی با گلدوزی دارد؟

گلدزوی روی کلاه

آیا می شود از طریق گلدوزی کسب درآمد کرد؟

یکی از روش های کسب درآمد گلدوزی می باشد و اگر پشتکار داشته باشید می تواند در این حرفه موفق باشید . دلایل زیادی وجود دارد که گلدوزی را به عنوان یک هنر برای کسب و کار تبدیل کرده است . شما می توانید با کمترین دردسر یک سود قابل توجه داشته باشید . شما می توانید گلدوزی روی لباس، کیف و کفش و یا هر پارچه ای که دارید استفاده کنید . همانطور که دیده اید بیشتر تی شرت ها بر روی سینه شان دارای طرح های گلدوزی جدید هستند یا حتی خیلی از وسایل برای تبلیغ برند خود را بر روی پارچه که برای لباس و یا کاور استفاده می شود گلدوزی می کنند .

 

برای مشاهده آموزش آنلاین گلدوزی با دست روی لینک زیر کلیک کنید

ثبت نام در دوره آنلاین گلدوزی با دست

 

اگر شما میخواهید به صورت حرفه ای وارد این کار شوید و سود خوبی را از این راه کسب کنید بهتر است به ریشه اصلی تولید لباس ها مراجعه نمایید . برای اینکه شما بتوانید در گلدوزی یک کسب درآمد بالایی داشته باشید، باید حتما تخصص زیادی داشته باشید. همچنین باید آموزش های لازم را در این زمینه ببینید و اگر می خواهید به صورت حرفه ای و بزرگ کار کنید باید با دستگاه هایی که در این زمینه هستند، آشنا شوید . مثلا باید بدانید که دستگاه هایی که در گلدوزی وجود دارد به تعداد کله ها تقسیم می شود معمولا دستگاه هایی که تک کله هستند برای مصارف خانگی استفاده می شوند و آنهایی که تعداد کله بیشتر دارند برای مصارف صنعتی استفاده می شود .

مسئله بعدی که در مورد دستگاهای گلدوزی در زمینه کسب و کار بزرگ گلدوزی باید بدانید نرم افزارهایی است که در این زمینه وجود دارد . شما می توانید از نرم افزارهای زیادی در این زمینه استفاده کنید ، فروشندگان در زمان فروش این دستگاه هایی گلدوزی نرم افزارهای مناسب با دستگاه را به شما پیشنهاد می دهند . بسیاری از این دستگاه ها به شما کمک می کند بدون اینکه طراحی نیاز داشته باشید با استفاده از تصویر مدنظر را گلدوزی نمایید .

در عین حال شما می بایست لوازم مورد استفاده را بشناسید و از این مهم غافل نشوید که می بایست تا آنجه که ممکن است طرح های زیبا ببینید تا چشم شما به دیدن زیبایی عادت کند تا پس از آن بتواند طرح های زیبا خلق کند.

اگر می خواهید در کسب و کار گلدوزی موفق باشید، باید بدانید شما مجاز نیستید که هر وسیله ای که می خواهید استفاده کنید . مثلا باید از نخ های مرتبط و مرغوب استفاده نمایید. به عنوان نمونه بیشتر از نخ های پلی استر و ابریشمی در گلدوزی های مرغوب و با دوام استفاده می شود .

گلدوزی طرح گل

مزایای کسب در آمد از طریق گلدوزی چیست؟

شایان ذکر است که امروزه مشاغل خانگی به یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها در تمام دنیا تبدیل شده اند و هر ساله بر تعداد علامندان به این کارها افزوده خواهد شد ، چرا که مزایای این کار زیاد بوده و می توان به مواردی از جمله در منزل بودن و خوردن غذای گرم با خانواده ، دلخواهی بودن ساعات کاری، نداشتن رییس و بالاسری و هم چنین عدم وابستگی به زمان و مکان اشاره نمود و شما حتی می توانید در سفر و مواقعی که حوصله ندارید به گلدوزی بپردازید .

انتخاب این هنر به عنوان کار به هیچ وجه عیب و عار نمی باشد چرا که سال هاست که گلدوزی با دست حتی با ساده ترین طرح ها یکی از مشاغل خانگی شیرین برای بانوان است.

این کار حتی با وجود ساده بودن می تواند بستر مناسبی برای درآمد زایی باشد، چرا که تنها عاملی که به یک کسب و کار رونق خواهد بخشید عاشقانه کار کردن فرد است که بتواند ایده های زیبا و الهامات خود را با کار در آامیزد. پس نگاه خود را از روی این موضوع که کارهای ساده درآمد انچنانی ندارند بردارید و فقط تمرکز خود را بر روی این موضوع قرار دهید که با عشق و علاقه کاری هنری، زیبا جذاب را به مشتریان خود عرضه نمایید.

کسب درآمد از گلدوزی

 


کسب درآمد از فروش فایل های آموزشی در اینترنت

در صورتی که شما یک سایت برای خودتان داشته باشید، می توانید به سادگی از آن برای فروش فایل های آموزشی خودتان استفاده کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

البته ممکن است هزینه های طراحی سایت برای شما بیشتر از حد توانتان باشد و یا اینکه تمایلی به داشتن سایت نداشته باشید و نخواهید که چالش های مدیریت سایت را بپذیرید؛ در چنین مواقعی می توانید از سایت های همکاری در فروش فایل مانند درآمد برتر و فایل ناب استفاده کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای یک فروشگاه فایل رایگان تحویل بگیرید و فایل های آموزشی خودتان را در این فروشگاه اینترنتی ثبت کنید و با فروش آنها به درآمد برسید. ضمن اینکه در این حالت نیازی نیست که به مدیریت سایت آشنا باشید، زیرا این سایت ها توسط یک تیم قوی و حرفه ای مدیریت می شوند و شما می توانید با خیالی آسوده از سایت های درآمد برتر و فایل ناب برای فروش فایل های خودتان استفاده کنید.

در صورتی که برای ثبت نام و ساخت فروشگاه فایل رایگان و همچنین برای کسب درآمد از فروش فایل در این سایت ها، نیاز به راهنمایی دارید، می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و آموزش کامل این سیستم های قدرتمند را مشاهده کنید و کسب و کار آموزشی خود را در اینترنت شروع کنید:

کسب درآمد از فروش فایل آموزشی


 

روش های کسب درآمد از طریق گلدوزی چیست؟

عنوان این مقاله کسب درآمد از طریق گلدوزی می باشد و در اینجا با شما همراهیم تا به معرفی انواع روش ها موجود برای کسب درآمد از طریق گلدوزی بپردازیم:

آموزش

یکی از بهترین این روش ها آموزش است. وقتی شما به صورت حرفه ای آموزش دیده باشید می توانید ، همین آموزش را به دیگران منتقل کنید و در آمد زایی داشته باشید. اما همان طور که گفته شد، شرط اول آن است که خودتان خیلی حرفه ای و دقیق آموزش دیده باشید. همین جا مناسب است تا به شما بگوییم که سایت دوزی گل در بخش آموزش خود، دوره های آموزش گلدوزی در سطوح مختلف برگزار می کند. به شما پیشنهاد می کنیم در همین دوره ها شرکت کنید و آموزش های دقیق ببینید تا بتوانید در کار خودتان مسلط و حرفه ای شود.

جالب است بدانید که گلدوزی با دست امروزه به علت طرفداران زیادی که دارد به بستر مناسبی برای مربی ها و استادان صنایع دستی تبدیل شده تا بتوانند با مهارتی که دارند افراد را هر چه بیشتر به کار گلدوزی علاقمند نمایند و از آن ها افراد هنرمند به وجود بیاورند .

همچنین می توانید با آشنایی با واردکنندگان و فرشندگان عمده ی تجهیزات گلدوزی، هر آنچه را که یک شاگرد مبتدی برای شروع به کار لازم دارد را خریداری نموده و به آن ها ارائه دهند تا دیگر کار آموزان دغدغه خرید وسایل با کیفیت را نداشته باشند و به راحتی کار خود را آغاز کنند.

فروش تجهیزات و لوازم گلدوزی

امروزه کسب و کارهای مجازی به علت راحتی و هم چنین وجود تعداد زیادی مخاطب و کاربر آنلاین جز کارهای پرطرفدار و درآمد زایی است که هر ساله بر علاقمندان آن افزوده خواهد شد چرا که هزینه های این طرح در مقابل ایجاد فروشگاه حقیقی ناچیز بوده و امکان فروش در هر ساعتی از شبانه روز فراهم است. یکی از فروشگاه هایی که می توان امروزه راه اندازی کرد فروشگاه مجازی تجهیزات و لوازم برای گلدوزی( خرازی آنلاین) می باشد

در این فروشگاه شما می توانید علاوه بر کارهای مربوط به گلدوزی شامل نخ و کارگاه سایر ابزارهای لازم برای کارهای دوخت و دوز و نخ و سوزن را هم به راحتی به فروش برسانید که جمع بندی همه این ها با هم تشکیل یک فروشگاه مجازی خواهد داد که می توان حتی خریدهای لازم برای خیاطی کارهای خود را به راحتی در آن انجام داد.

این فروشگاه قابلیت و توانایی ارسال لوازم گوناگون گلدوزی را در کنار سایر سفارشات به دور افتاده ترین نقاط را دارد که با این کار می تواند بر مشتریان خود بیفزاید. اگر شما فروشگاه مجازی نوپایی دارید که تمایل دارید در آن به فروش تجهیزات برای گلدوزی با دست بپردازید ابتدا لازم است که از سرعت و امنیت سایت مطمئن شده و سپس با قرار دادن لوازم زیاد ساده و پیچیده در آن اعتماد مخاطبان را جلب نمایید.

علاوه بر آن یکی از کارهایی که برای افزایش فروش آن هم در مدت زمان محدودی مثلا اوایل راه اندازی فروشگاه خود لازم است بدانید این است که در ازای خرید هر طرح یک طرح رایگان به مشتریان خود اختصاص دهید.

تجهیزات گلدوزی

همکاری با شرکت ها

جالب است بدانید که گلدوزی تنها به محیط منزل و برای تزیین لباس ، حوله ، سجاده ، روبالشتی و رو تختی انجام نخواهد شد بلکه شرکت های زیادی هم وجود دارند که با داشتن یک طرح ساده از لگو و آرم شرکت خود بر روی لباس پرسنل اقدام به خصوصی سازی و هم چنین کار حرفه ای می نمایند .

این طرح ها معمولا توسط کامپیوتر و سپس چرخ خیاطی در تیراژ بالا به منظور افزایش سرعت کار انجام خواهند شد. در واقع حکاکی و گلدوزی کردن ارم و لوگو شرکت بر روی لباس کار یکی از کارهایی است که شرکت های تولیدی دوست دارند آن را به منظور حفظ جنبه های جدی کار اعمال نمایند.

در این نوع از گلدوزی که توسط اپراتور دستگاه انجام خواهد شد، وی قادر است در ظرف زمان کمی به صورت خودکار و اتوماتیک تعداد ۱۲ تا ۲۴ طرح دلخواه گلدوزی شده را به صورت همزمان تولید کرده و به بیرون بفرستد . اما لازم است که قبل کار طرح مورد نظر وارد برنامه شده و نقاط کم سوزن و متراکم کار مشخص شود.

البته این نکته را هم فراموش نکنید که عده ی کثیری از مدیران شرکت ها هم هستید که به گلدوزی با دست علاقه دارند و شما درخواست می دهند که طرح های آنان را با دست انجام دهید.

گلدوزی روی لباس

 


کسب درآمد از آموزش در یوتیوب

استفاده از یوتیوب یکی از روش های جذاب کسب درآمد از آموزش آنلاین است که بواسطه آن می توانید با نمایش تبلیغات در ویدئوهای خود به کسب درآمد دلاری بپردازید. افراد بسیاری هستند که از یوتیوب برای آموزش دیدن استفاده می کنند، زیرا می توانند بصورت رایگان از ویدئوهای آموزشی سایت یوتیوب استفاده کنند و مهارت خودشان را بیشتر کنند.

شما بعنوان یک مدرس آنلاین می توانید ویدئوهای آموزشی خود را در این سایت بصورت رایگان منتشر کنید و یوتیوب به افرادی که این ویدئوها را مشاهده می کنند، تبلیغاتی را نمایش می دهد و 68 درصد از درآمدی که برای نمایش تبلیغات کسب می کند را به شما پرداخت می کند. (البته ممکن است این تعرفه تغییر پیدا کند. بعنوان در سال 2013 مبلغی در حدود 55 درصد از درآمد تبلیغات، متعلق به تولیدکننده ویدئو بود که این درصد در حال حاضر افزایش پیدا کرده است)

یوتیوب می تواند یکی از پردرآمدترین بسترهای کسب درآمد از آموزش آنلاین باشد و در حال حاضر نیز مدرسین زیادی هستند که از طریق این سیستم، میلیون‌ ها دلار درآمد کسب می کنند.

در همین خصوص یک مقاله آموزشی در سایت درآمد برتر منتشر کرده ایم که می توانید روی لینک زیر کلیک کرده و این مقاله آموزشی را مطالعه کنید و کانال یوتیوب خود را ایجاد کرده و سپس ویدئوهای آموزشی خود را در این کانال آپلود کنید تا رفته رفته درآمد شما از این سایت نیز شروع شود:


 

گلدوزی بر روی اکسسوری ها

روش بسیار مناسب دیگر برای کسب درآمد گلدوزی بر روی انواع اکسسوری هاست. شما می توانید با مغازه های فروش جهیزیه و لوازم سیسمونی همکاری کنید و بخش های پارچه های آنان را گلدوزی کنید. برای این کار می تواند دفترچه ای از نمونه کار های گلدوزی خود تهیه کنید و سپس با ارائه آن به انواع مغازه ها و فروشگاه های اینترنتی اکسسوری جهیزیه و سیسمونی به عقد قرار داد گلدوزی با آنان برسید.

مثلا میتوانید به آنان بگویید که با گلدوزی بر روی جانماز و سجاده، انواع دستگره و دم کنی ها و همچنین انواع پارچه های مورد استفاده در آشپزخانه، به زیبا تر شدن آنها کمک کنید. در عین حال می توانید. با مغازه ها و فروشگا ه های اینترنتی که سیسمونی می فروشند همکاری کنید و برای آنان انواع گلدوزی ها را انجام دهید. این کار می تواند یک سود چند جانبه داشته باشد. چرا که از طرفی شما به در آمد زایی رسیده اید و از طرف دیگر فروشنده اصلی با قبول پیشنهاد شما می تواند مزیت رقابتی خود را بیشتر کند و نسبت به رقیبان خود محصولات زیبا تر و متنوع تری داشته باشد.

یکی از بهترین کارها در زمان شیوع ویروس کرونا، گلدوزی روی ماسک پارچه ای است. با گلدوزی روی ماسک می توانید به خوبی کسب درآمد کنید.

گلدوزی روی ماسک

خلاقیت

جالب است بدانید که هنر گلدوزی با تمام سادگی و یکنواختی که دارد می تواند برای تعداد زیادی از افراد از جمله خانم های خانه دار جنبه هنری را در بر بگیرد ، یکی از کارهای جذابی که می توان با یک طرح ساده برای گلدوزی با دست انجام داد زیبا تر کردن دستمال سفره های منزل آن هم با طرح های خیلی ساده ای از میوه ها و حتی چند دکمه برای بهتر نشان دادن کار است.

در این هنر دست شما باز است و شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر، آن هم با انتخاب یک طرح خیلی ساده بالش ها و حتی کوسن های منزل خود را با سلیقه ای که دارید گلدوزی کرده و افراد خانواده را با این هنر زیبا سر شوق آورید. اما نکته مهم اینجاست که با ارتقای خلاقیت اثر هنری خود میتوانید متمایز باشید.

اما شما اگر در این زمینه ذوق لازم را داشته باشید می توانید با استفاده از هنر ترمه و ملیله دوزی به طرح های ساده گلدوزی شده خود روح بیشتری ببخشید و با داشتن بازاریابی مناسب و تبلیغ درست آن هم در سطح دوستان، همکاران و خانواده کارهای خود را به فروش برسانید و از این راه که به آن علاقمند هستید نه تنها کسب درآمد می کنید، بلکه هنر خود را به زیبایی هر چه تمام تر به رخ دیگران بکشید

محمد غفوری تبار بازدید : 16 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

کسب درآمد از فروش اینترنتی فایل های کتاب و جزوه

 کسب درآمد از فروش اینترنتی فایل های کتاب و جزوه

قطعا همگی ما در کتابخانه هایمان با تعداد زیادی کتاب مواجه هستیم که حتی آن ها را یک بار نخوانده ایم و هر بار که تصمیم به خواندنشان می گیریم به بهانه های مختلف از خواندن آن ها صرف نظر می کنیم و آن کتاب ها هم چنان در گوشه کتابخوانه خاک می خورند. یک سری از کتاب های ما به صورت تخصصی و مربوط به دوران تحصیل می باشند. کتاب ها و جزواتی که در زمان دانشجویی آن ها را می خواندیم و اکنون بی استفاده شده اند، حتی شاید از دوران کنکورتان نیز کتاب های زیادی را تاکنون نگه داشته باشید که تاریخ مصرفشان تمام شده باشد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که از همین کتاب ها و جزوات در گوشه کتابخوانه مانده می توان درآمد کسب کرد؟ شما می توانید فایل های کتاب و جزوات خود را که به صورت فیزیکی و یا الکترونیکی هستند را به فروش برسانید و کسب درآمد داشته باشید.

امروزه کسب و کارهای اینترنتی رونق زیادی پیدا کرده اند و به شیوه های مختلف می توان کسب درآمد داشت، یکی از این روش های کسب و کار اینترنتی، سیستم همکاری در فروش فایل می باشد.

در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر با مفهوم این روش کسب درآمد اینترنتی و راه های فروش کتاب ها و جزواتتان خواهیم پرداخت.

 

 

سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟

همانطور که از اسم این روش مشخص است، شما می توانید در یک سیستم همکارگونه فایل های خودتان را به فروش برسانید.

این طرح، یک طرح فروش در تعامل چند نفره برای فروش فایل های قابل دانلود می باشد. سیستم های همکاری در فروش فایل به سایت ها و یا نرم افزارهایی گفته می شود که در آن فرد فروشنده محصولات مجازی قابل دانلود اعم از محصولات دیدنی، شنیدنی، خواندنی و... را با همکاری فرد یا افراد دیگری به فروش می رساند، هم چنین در این طرح افراد می توانند از به فروش رساندن محصولات افراد دیگر، به صورت پورسانتی درآمد کسب کنند. این فایل ها می توانند فایل های آموزشی، گرافیکی، اسکریپت وب سایت، نرم افزارهای نایاب و... باشد. در این روش، مخاطبان پس از اینکه مبلغ را پرداخت کردند بلافاصله می توانند فایل های مد نظرشان را دانلود کنند.

به طور خلاصه، در این سیستم شما یا فروشنده محصولات خود هستید و یا اگر خودتان محصولی برای فروش ندارید می توانید برای محصولات دیگر بازاریابی کنید و کسب درآمد داشته باشید.

جالب است بدانید که این روش کسب و کار اینترنتی می تواند شما را به درآمد قابل قبولی در ماه برساند. که البته رسیدن به درآمد بالا کاملا به تلاش و کوشش شما بستگی دارد. اما کسب درآمد عالی از این روش را نباید دور از ذهن بدانید.

 

 

فروش اینترنتی فایل های کتاب و جزوه

همانطور که در بخش اول این مقاله ارائه شد، شما می توانید از فروش جزوات و کتاب های دانشگاهی و غیر دانشگاهی خود درآمد داشته باشید. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند راهکار برای فروش کتاب ها و جزواتتان بپردازیم.

 

آگهی فروش خود را در دیوار ثبت کنید

اپلیکیشن دیوار به یک برنامه بسیار خوب برای خرید و فروش و انواع و اقسام آگهی ها تبدیل شده است. ما به شما اپلیکیشن دیوار را تنها برای یک حالت پیشنهاد می کنیم، شما اگر قصد فروش کتاب و جزوات خود را به صورت فیزیکی دارید، می توانید از دیوار و برنامه های مشابه مثل شیپور استفاده کنید.

اگرچه توصیه ما به شما این است که فایل هایتان را به صورت کتاب الکترونیکی به فروش برسانید، یعنی ابتدا آن ها را به pdf تبدیل کنید و سپس به فروش برسانید. این کار چند مزیت مهم دارد که آن ها را بیان می کنیم. شاید بهترین مزیت تبدیل کتاب ها و جزواتتان به pdf این باشد که می توانید یک منبع درآمد همیشگی داشته باشید. فرض کنید شما کتاب هایتان را به صورت فیزیکی به فروش رساندید، درآمد شما از فروش فایل هایتان تنها یک مرتبه خواهد بود اما اگر آن ها را به پی دی اف تهیه کنید همیشه می توانید فروش داشته باشید.

 

فروش از طریق سایت شخصی

یکی دیگر از روش های فروش فایل هایتان فروش از طریق سایت شخصی خودتان می باشد. این روش برای فروش فایل های الکترونیکی مناسب است. شما در این روش احتیاج به طراحی سایت دارید تا بتوانید سایت شخصی خودتان را راه اندازی کنید و با ایجاد یک فروشگاه، محصولاتتان را به فروش برسانید.

البته ما توصیه نمی کنیم که سایت شخصی داشته باشید چرا که در ابتدای کار شما را با هزینه ها و چالش هایی مواجه می کند. توصیه ما به شما استفاده از سایت های همکاری در فروش فایل می باشد.

 

درآمد برتر

درآمد برتر از جمله سایت های معتبر در زمینه همکاری در فروش فایل می باشد. شما در این سایت می توانید به صورت رایگان یک فروشگاه برای خودتان ایجاد کنید و در آن محصولات خودتان را ثبت کرده و به فروش برسانید. مزیت استفاده از سایت درآمد برتر این است که شما هزینه ای بابت سایت، فروشگاه و امنیت سایتتان نمی دهید و تنها ظرف چند دقیقه می توانید فروشگاه خودتان را بدون هیچ هزینه ای راه اندازی کنید.

 

فایل ناب

فایل ناب یکی دیگر از سایت های معتبر در زمینه همکاری در فروش فایل می باشد که کاربران زیادی در آن مشغول به فروش محصولات یا بازاریابی برای سایر محصولات می باشند. عضویت در این سایت کاملا رایگان بوده و قابلیت ساخت فروشگاه شخصی را دارد. شما می توانید با ایجاد فروشگاه شخصی خود، به فروش محصولات دانلودی خود بپردازید.

 

 

یک نکته مهم در رابطه با سیستم های همکاری در فروش فایل

نکته ای که قصد داریم به بیان آن بپردازیم این است، این سیستم برای همه افراد قابل استفاده است، اما شاید برای یک گروه استفاده بیشتری داشته باشد. و آن گروه افرادی هستند که به کسب درآمد از تدریس اینترنتی می پردازند.

خیلی از افراد دارای مهارت هایی هستند که می توانند به آموزش مهارتشان بپردازند و از آن کسب درآمد داشته باشند. تدریس اینترنتی به دلایل متعددی نسبت به تدریس حضوری طرفداران بیشتری دارد و همین عامل می تواند زمینه را برای کسب درآمد بیشتر فراهم کند.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که مهارتی دارید، می توانید مهارت خود را آموزش داده و محصولات آموزشی تهیه کنید و آن ها را به شیوه هایی که گفتیم به فروش برسانید.

به طور مثال خانوم های خانه داری که به هنرهای مختلفی از جمله هنر خیاطی مهارت دارند می توانند محصولات آموزشی تهیه کنند و آن ها را به فروش برسانند، به عبارت دقیقتر به کسب درآمد از آموزش خیاطی بپردازند.

خیاطی تنها یک مثال ساده بود که می توانید از آموزش آن درآمد داشته باشید.

 

 

جمع بندی

همانطور که خواندید، امروزه با وجود کسب و کارهای اینترنتی از جمله همکاری در فروش فایل، می توانید از فایل های دانلودی خود که برای شما راکد و برای دیگران قابل استفاده است به درآمد برسید.

اگر پس از خواندن این مطلب تصمیم گرفتید در زمینه ی مهارتتان، مثلا خیاطی یا نقاشی به آموزش بپردازید، به شما توصیه می کنیم برای آنکه در هدفتان موفق شوید، حتما تمامی تکنیک های لازم را یاد بگیرید. برای یادگیری این تکنیک ها بهتر است تا از تجربه های دیگران استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا در دوره جامع تبدیل دانش به ثروت شرکت کنید تا ظرف مدت خیلی کوتاه تمامی تکنیک ها را یاد گرفته و پس از آن به تهیه محصولات آموزشی خود و تدریس در فضای اینترنت بپردازید.

محمد غفوری تبار بازدید : 15 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

کسب درآمد از آموزش نرم افزار متلب

 کسب درآمد از آموزش نرم افزار متلب

اگر در رشته های مهندسی و بعضا غیر مهندسی تحصیل می کنید، حتما تا به حال اسم نرم افزار متلب به گوشتان خورده است. این نرم افزار یکی از نرم افزار های مهم و پرکاربرد در رشته های مهندسی است و پروژه های مختلف و گوناگونی را با استفاده از این نرم افزار می توان انجام داد.

نرم افزار متلب یک نرم افزار برنامه نویسی است و دانشجویان با استفاده از کد زنی می توانند پروژه های مختلف و با کاربردهای مختلف را با استفاده از این نرم افزار انجام دهند. علی رغم توانایی که این نرم افزار دارد اما خیلی از دانشجویان نحوه کار با آن را بلد نیستند چرا که کار با این نرم افزار ارتباط مستقیمی با کد نویسی دارد و می توان این نتیجه گیری را داشت که این افراد توانایی کد نوشتن را ندارند و به همین دلیل است که نمی توانند با نرم افزار متلب ارتباط خوبی برقرار کنند.

معمولا افرادی که به این نرم افزار مسلط هستند یک قدم از دوستان خود جلو هستند، شاید این یک قدم را بتوان از ابعاد مختلف بررسی کرد که ما در این مطلب قصد نداریم به آن بپردازیم. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به نرم افزار متلب تسلط دارید می توانید به کسب درآمد از آموزش این نرم افزار فکر کنید.

در این مطلب از سایت درآمد برتر ما به شما مطالبی خواهیم گفت که با کمک آن می توانید قدم در راه کسب درآمد از آموزش این نرم افزار بگذارید.

 

 

کسب درآمد از آموزش نرم افزار متلب

نرم افزار متلب به حدی قدرتمند و محبوب است که هم در ایران و هم در خارج ایران طرفداران خاص خودش را داشته باشد. به دلیل کارایی که این نرم افزار دارد خیلی از شرکت های مهندسی به منظور جذب افراد،کسانی که به این نرم افزار مسلط هستند را در اولویت جذب قرار می دهند. به دلیل وجود چنین عواملی بسیاری از افرادی که با نرم افزار متلب سر و کار دارند در فکر یاد گرفتن این نرم افزار می افتند و برای رسیدن به هدف خود به شیوه های مختلفی این کار را انجام می دهند.

در این قسمت قصد داریم برای آن دسته از افراد مسلط به نرم افزار فوق که علاقه مند به تدریس می باشند، به بیان راهکارهایی بپردازیم تا بتوانند از تدریس مهارت خود در نرم افزار متلب به درآمد برسند. همین جا این اطمینان داده می شود که اگر وارد آموزش مهارت خود شوید و بعضی از الزامات را رعایت بکنید قطعا به درآمد خوبی خواهید رسید.

 

 

آموزش حضوری یا اینترنتی

شاید در نگاه اول بین اینکه آموزش حضوری بدهید یا اینترنتی، جوابتان آموزش اینترنتی باشد که البته جواب درستی هم هست، که البته در مواردی هم می توانید از آموزش حضوری کسب درآمد داشته باشید.

همانطور که می دانید بین آموزش حضوری و اینترنتی تفاوت های محسوسی وجود دارد، تفاوت هایی که می تواند از هدر رفت زمان شما جلوگیری کند، مثلا شما در آموزش اینترنتی احتیاج به رفت و آمد در خیابان های شلوغ و هوای سرد و گرم را ندارید. بنابراین توصیه می شود که تمرکزتان را بر روی آموزش اینترنتی بگذارید. البته می توانید با حضور در دانشگاه ها به آموزش حضوری بپردازید.

دلیل دیگری که می توان از آن به عنوان مزیت های آموزش اینترنتی برشمرد این هست که عموم افراد به اینترنت دسترسی دارند و اگر علاقه مند به حضور در کلاس مجازی شما باشند می توانند به راحتی این کار را بکنند، حتی اگر کیلومترها از محل زندگی شما دور باشند، در حالیکه چنین چیزی در برای آموزش های حضوری ممکن پذیر نیست و افرادی که تمایل به شرکت در کلاس های شما را داشته باشند باید ساکن همان شهری باشند که شما هستید.

در این بخش قصد داشتیم تا تفاوت های مهم و محسوس بین آموزش اینترنتی و حضوری را برشمریم. پس از اینکه تصمیم گرفتید به آموزش اینترنتی بپردازید لازم است تا شاگردانی را جذب کنید. در بخش بعد به معرفی راهکارهایی برای جذب مشتری خواهیم پرداخت.

 

 

 

فعالیت در صفحات مجازی

اولین چیزی که در زمینه تبلیغات به ذهنمان میرسد، تبلیغات در صفحات مجازی می باشد. تبلیغات در صفحات مجازی برای شما می تواند یک راه با بازدهی زود و یا با بازدهی دیر باشد. منظور از بازدهی زود این است که سریعتر می تواند برای شما جذب مشتری داشته باشد و منظور از بازدهی دیر یعنی آنکه فرآیند جذب مشتری را با تاخیر انجام دهد. اگر شما تبلیغاتتان را در صفحات مرتبط با متلب در اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید در حالیکه آن صفحه از تعداد دنبال کنندگان بالایی برخوردار باشد، می تواند جذب مشتری را برای شما سریعتر انجام دهد، اگرچه که این کار می تواند هزینه هایی برای شما داشته باشد. حالت دیگری هم وجود دارد که می توانید در صفحات مجازی انجام دهید و آن این است که صفحه شخصی خود را ایجاد نمایید و به تولید محتوا بپردازید و سعی داشته باشید تا دنبال کننده های خود را افزایش دهید و پس از اینکه به حد قابل قبولی رسید، سعی در تبلیغ برای دوره آموزشی خود داشته باشید.

 

طراحی سایت داشته باشید

یکی دیگر از راه های تبلیغاتی، طراحی سایت می باشد. شما می توانید سایت شخصی خود را در شبکه جهانی اینترنت ایجاد کنید و با انجام کارهای مختلف آمار بازدید کننده از سایت خود را بالا ببرید، اگر بتوانید کاری کنید که سایتتان بهتر دیده شود آن گاه می توانید با شیوه های جذاب به تبلیغ دوره های آموزشی خود بپردازید و جذب مشتری داشته باشید.

 

فایل های آموزشی خود را بفروشید

یکی دیگر از راه هایی که می تواند شما را به هدفتان برساند، فروش فایل های آموزشیتان می باشد. شاید تا حالا با سیستم همکاری در فروش فایل برخورد نداشته باشید، ولی یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت فروش فایل های آموزشی و محصولات دانلودی می باشد. شما می توانید محصولات آموزشی خود را تهیه کنید و از طریق سایت های همکاری در فروش فایل مثل درآمد برتر و فایل ناب آن ها را به فروش برسانید.

 

 

تبدیل دانش به ثروت

در این مطلب قصد داشتیم تا به معرفی اجمالی ولی مفید در زمینه کسب درآمد از آموزش نرم افزار متلب بپردازیم. اگر از تسلط خوبی در این نرم افزار برخوردار هستید و علاقه مند به تدریس هستید، لازم است تا به تکنیک های تدریس آنلاین و کسب درآمد از آن آشنا شوید. برای اینکه به تمامی نکات مهم ولازم در حوزه کسب درآمد از آموزش مسلط شوید، به شما پیشنهاد می کنیم تا در دوره تبدیل دانش به ثروت شرکت کنید. شما در این دوره خواهید آموخت که چگونه در مدت کوتاه می توان از آموزش مهارتتان به درآمد برسید.

محمد غفوری تبار بازدید : 15 چهارشنبه 06 بهمن 1400 نظرات (0)

پرفروش ترین فایل ها برای کسب درآمد از اینترنت + 4 فایل پر فروش در اینترنت

 پرفروش ترین فایل ها برای کسب درآمد از اینترنت

تعریف کار کردن در دنیای امروزه با گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است. شاید حدود ده سال پیش افراد در آگهی های روزنامه ها به دنبال یافتن کار بودند، اما امروزه شغل پیدا کردن نسبت به گذشته کمی دچار تغییر شده است. شاید در گذشته چیزی به اسم کار کردن در منزل در تصورات نمی گنجید، اما امروز با قطعیت می توان گفت که با در خانه ماندن هم می توان کسب درآمد داشت.

با جرات می توان گفت که اینترنت تغییر و تحولات بسیاری در زندگی افراد به وجود آورد و این تغییرات را در بخش کسب و کار هم می توان دید. شاید شما هم با واژه دیجیتال مارکتینگ یا کسب و کار اینترنتی برخورد کرده باشید، کسب و کار اینترنتی همان چیزی است که در گذشته تصور حقیقی برای آن وجود نداشت ولی در حال حاضر میبینید که این نوع از کار کردن به صورت حقیقی در دنیای واقعی وجود دارد.

زیر شاخه های متفاوتی از کسب و کار اینترنتی وجود دارد که افراد می توانند در آن ها فعالیت کنند، یکی از این دسته بندی ها در کسب و کار اینترنتی را می توان همکاری در فروش فایل نام برد.

در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر به معرفی این نوع از کسب و کار و اینکه چطور می توان به درآمد رسید بحث خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

 

سیستم همکاری در فروش فایل چیست؟

همکاری در فروش فایل یک شیوه نوین برای کسب درآمد است که شما می توانید در خانه هم از این کار استفاده کنید. مفهوم همکاری در فروش فایل به این شکل است که شما یا فروشنده هستید یا بازاریابی می کنید.

شما زمانی فروشنده هستید که خودتان بتوانید محصولی تعریف بکنید و این محصول را در سایت شخصی خودتان به فروش برسانید، یا اگر توانایی طراحی سایت را ندارید و هزینه ای هم برای اینکه دیگران برای شما طراحی سایت داشته باشند ندارید، باید در سایت هایی که در همکاری در فروش فایل فعالیت می کنند، ثبت نام کنید و به این شیوه محصولاتتان را به فروش برسانید.

حالت دیگه ای هم وجود دارد که در زیر شاخه های همکاری در فروش فایل قرار می گیرد و آن هم بازاریابی می باشد. اگر فکر می کنید جزء آن دسته از افرادی هستید که توانایی بازاریابی و یافتن مشتری برای محصولات دارید، می توانید به این شیوه هم از همکاری در فروش فایل کسب درآمد داشته باشید.

همانطور که خودتان هم متوجه شدید، در این نوع از کسب و کار شما به صورت پورسانتی پول دریافت خواهید کرد. مثالی خدمتتان عرض می کنم، تصور کنید شما یک آگهی در مورد طراحی سایت می بینید به قیمت 10 میلیون تومان و پورسانت فروش این محصول تنها 20 درصد باشد، شما اگر روزی یک مشتری بتوانید پیدا کنید در ماه می توانید 60 میلیون به درآمد برسید، یا مثلا اگر هر 3 روز بتوانید تنها یک مشتری پیدا کنید، در ماه 20 میلیون درآمد خواهد داشت.

البته این نکته را توجه داشته باشید که میزان درآمدی که از این شیوه کسب و کار حاصل می کنید کاملا وابسته به میزان تلاش و کوشش شما دارد. تلاش بیشتر داشته باشید درآمد بیشتر خواهید داشت و هر چه فعالیتتان پایین تر باشد به همان میزان درآمد کسب خواهید کرد.

 

 

پرفروش ترین فایل ها برای کسب درآمد از اینترنت

تصور کنید که شما جزء آن دسته از افرادی شده اید که قصد دارید تا در منزل به کسب درآمد برسید و می خواهید از همکاری در فروش فایل به درآمد برسید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پر فروش ترین فایل ها برای کسب درآمد از اینترنت چه فایل هایی هستند؟

سوال بالا سوالی بسیار مهم است که شما باید قبل و یا در لحظات اولیه ورود به این شیوه کسب و کار به جواب آن برسید و بدانید که هر فایلی شما را نمی تواند به درآمد برساند.

با کمی جستجوی ساده می توان متوجه شد که خلاء چه فایل هایی احساس می شود و کدام گروه از افراد جامعه بیشتر به خرید این فایل ها علاقه مند هستند.

در این بخش قصد داریم تا به برخی از این فایل های پر فروش اشاره داشته باشیم.

 

ترجمه کتاب های نایاب

شاید این صحبت بنده را دانشجویان بهتر متوجه شوند. گاهی اوقات و در بعضی از دروس، رفرنس های درسی شما کتاب هایی هستند که ترجمه آن ها در اینترنت یافت نمی شود و در بازار هم خیلی به ندرت می توان آن ها را یافت لذا مجبور می شوید با همان فایل زبان اصلی کار را پیش ببرید که البته این کار ممکن است خیلی اذیت کننده باشد. جالب است بدانید که بعضی از افراد با خلاء چنین چیزی یک راه کسب درآمد عالی برای خود ایجاد می کنند. اگر فکر می کنید جزء آن دسته از افرادی هستید که توانایی خوبی در ترجمه دارید می توانید کتاب هایی که ترجمه فارسی ندارند را پیدا کرده و ترجمه کنید و از فروش آن ها کسب درآمد قابل توجهی داشته باشید.

 

پروژه های نرم افزاری

کارها و پروژه های نرم افزاری از آن دسته مواردی هستند که خواهان بسیار زیادی دارند. شما اگر در کار با نرم افزاری مهارت دارید می توانید یک سری از پروژه ها را از قبل آماده کنید و آن ها را به فروش برسانید. از آن جایی که کار با بعضی از نرم افزارها سنگین و مشکل هست، این روش هم می تواند شما را به درآمد قابل توجهی برساند.

 

پاورپوینت با موضوعات مختلف

به طور مثال اگر رشته تحصیلی شما در دانشگاه معماری بوده است، می توانید برای موضوعات مختلف پاورپوینت تهیه کرده و آن ها را به فروش برسانید. این شیوه هم برای شما مفید خواهد بود.

 

فایل های آموزشی

فایل های آموزشی یکی از پر مخاطب ترین مواردی هست که افراد برای آن هزینه می کنند. مثلا شما در مورد کار با ارزهای دیجیتال اطلاعات بسیار بالایی دارید و نحوه درآمد زایی آن را هم می دانید. می توانید با تهیه فایل های آموزشی، مهارت خود را توضیح بدهید و آن ها را به فروش برسانید. مطمعن باشید که فایل های آموزشی از جمله مواردی هست که بیشترین فروش را در اینترنت دارند. به طور کلی اگر فکر می کنید در چیزی مهارت دارید می توانید به شکل های مختلف از مهارت خود آموزش هایی تهیه کنید و آن ها را به فروش برسانید.

 

 

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی برخی از فایل های پر فروش به منظور کسب درآمد از اینترنت پرداخته شد. اگر شما جزء افرادی هستید که می خواهید از مهارت خودتان آموزش هایی تهیه کنید و محصولات آموزشی خود را به فروش برسانید و یا حتی قصد دارید در کنار فروش محصولات آموزشی خود، به تدریس آنلاین بپردازید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره تبدیل دانش به ثروت شرکت کنید. شما در این دوره می آموزید که چگونه می توانید با آموزش دادن مهارتتان به درآمد برسید، به عبارت دقیقتر شما در یک مدت خیلی کوتاه متوجه خواهید شد که چگونه می توانید با کمترین هزینه ی اولیه به درآمد بسیار بالایی برسید.

در نهایت امیدواریم که این مطلب از سایت درآمد برتر مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از سایر مطالب مشابه که برای شما عزیزان فراهم شده است، استفاده ببرید.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 621
  • بازدید سال : 2,058
  • بازدید کلی : 3,846