loading...
وبلاگ درآمد برتر
محمد غفوری تبار بازدید : 19 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

بازیکن استقلال به هوادار پیوست

مرادی به هوادار پیوست

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال رسما به باشگاه هوادار پیوست.

بابک مرادی در لیست مازاد استقلال در این فصل قرار داشت و در بیشتر دقایق فصل، نیمکت نشین بود. او در نهایت تصمیم گرفت از جمع آبی پوشان جدا شود و به تیم دیگری برود.

مرادی پس از کش و قوس‌های فراوان رسما با قراردادی یک و نیم ساله به هوادار پیوست و شاگرد رضا عنایتی در این تیم شد.

او نیم فصل دوم را با پیراهن هوادار به میدان خواهد رفت.

هوادار با ۱۴ امتیاز، در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

محمد غفوری تبار بازدید : 15 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

یحیی گل‌ محمدی خسته شده‌ام برنمی‌گردم!

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به کم بودن دریافتی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما تا دیروز از لحاظ پرداختی تیم آخر جدول بودیم.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس، در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی پس از پیروزی مقابل عراق در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: کار خیلی سخت و دشواری بود که با همدلی و همکاری خوب انجام شد. صعودی عالی داشتیم و دلت ملت شاد شد. دست همه کسانی که زحمت کشیدند درد نکند. ضمن اینکه امروز سالگرد فوت مهرداد میناوند است. به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش قرین رحمت الهی باشد.

گل‌محمدی در خصوص اینکه درویش اعلام کرده یحیی کجا برود و پرسپولیس خانه اوست، گفت: کار کردن در پرسپولیس برای هر مربی افتخار خیلی بزرگی است. بعد از قهرمانی در سال گذشته و از شروع فصل جدید وارد مشکلات شدیم. چند بازیکنان کلیدی را از دست دادیم و از ۳-۴ بازیکنی که مدنظر داشتیم حتی یک مهاجم نتوانستیم بگیریم. با توجه به داشته هایمان، سعی کردیم بازیکنانی جذب کنیم که یا قرارداد نداشتند یا ارزان بودند.

وی افزود: بازیکنانی داشتیم که خانه‌شان را فروختند و به اینجا آمدند. یا بازیکنانی که با کمترین میزان نسبت به بازیکنان دیگر آمدند. به خاطر عشق به پرسپولیس کار کردند. بعد از ان هرکجا شرایط مالی اجازه داد بازیکن گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نحوه حضور در لیگ قهرمانان آسیا افزود: شما به نحوه حضور ما در عربستان توجه کنید، چون باید با الهلال بازی می‌کردیم. تمرین پرفشار کردیم و قرار بود سه شنبه برویم تا استراحت و ریکاوری کنیم. ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر در فرودگاه نشستیم، اما نتوانستیم برویم. همه این مشکلات از همان موقع شروع شد. فاصله ما با الهلال سه گل نبود، اما تیم خیلی خسته بود. بعد برگشتیم، بازی‌ها شروع شد، پنجره بسته شد و به مشکلات مالی خوردیم. بعد از سه ماه و نیم از بازیکنان تاجیکی استفاده کردیم. مشکلات تمرینی و زمین تمرین داریم. چندماه پیش من این مشکلات را گفتم.

گل‌محمدی با اشاره به خواسته‌هایش تصریح کرد: چیز‌هایی که می‌خواستیم حداقل‌ها بود. دنبال استادیوم خیلی مجهز یا بازیکن خیلی حرفه‌ای نبودیم. متاسفانه از حداقل‌ها محروم شدیم. بعد از آن هم ما را از آسیا حذف کردند.

وی افزود: هدف یک تیم از حضور در مسابقات، رسیدن به جای بزرگ‌تر است. ما قهرمان لیگ شدیم و باید در سید یک قرار می‌گرفتیم، اما الان باید لیگ قهرمانان آسیا در خانه از پای تلویزیون تماشا کنیم. حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای ما یک پاداش بود که آن را از ما گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: مدام امروز و فردا کردند. ما در کوران مسابقات بودیم و نمی‌توانستیم تمرین نکنیم. شما فکر می‌کنید ما از ابتدای فصل چقدر پاداش گرفتیم؟ ما از اول فصل تا الان هیچ پاداشی نگرفتیم. دنبال این مسائل نبودیم، ولی یک تیم برای رسیدن به موفقیت، باید حداقل‌ها برایش فراهم شود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به بهبود این شرایط ندارد؟ گفت: دیروز با درویش یک ساعت صحبت کردم. با پیشکسوتانی مانند کلانی و پنجعلی هم صحبت کردم و به آن‌ها توضیح دادم. حداقل‌هایی که خواستیم منافع شخصیم من نیست. دنبال سر وسامان گرفتن تیم هستم. سه خواسته دارم. اول اینکه پرداختی‌ها را به ۵۰ درصد برسانند. دوم اینکه پاداش‌ها پرداخت شود و مشکل زمین تمرین تیم حل شود و سوم اینکه چند بازیکن خوب بگیریم. سوال من این است چرا پول فقط برای ما نیست؟

وی تاکید کرد: واقعا مشکلی با درویش ندارم. او هم تلاش زیادی می‌کند و توانست ۸ درصد قرارداد‌ها را پرداخت کند. می‌دانم کار برایش سخت است و ممکن است پیش خودش بگوید چرا تا من آمدم گل‌محمدی این کار را کرد.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به کم بودن دریافتی بازیکنان پرسپولیس گفت: ما تا دیروز از لحاظ پرداختی تیم آخر جدول بودیم. حالا با این ۸ درصد شاید یکی، دو پله بالا آمده باشیم! اما شرایط سختی داریم. بحث احترام است، بحث پول نیست. در مدت به ما وعده و وعید زیادی دادند. با این شرایط بازیکن از نظر روحی و روانی به مشکل می‌خورد. هرکسی وارد این تیم می‌شود باید منابع مالی تامین کند. درست است حق پخش نمی‌دهند و مشکلات اینچنینی وجود دارد. اما کسی که بالای سر این تیم می‌آید باید حداقل‌ها را فراهم کند. فصل که تمام شود نمی‌گویند درویش بود یا هیات مدیره، می‌گویند گل‌محمدی تو چرا این کار را کردی؟

گل‌محمدی تصریح کرد: با پرداخت ۵ درصد و ۶ درصد و ۷ درصد، تیم وارد مسابقات شود دوباره همین آش و همین کاسه خواهد بود و همین مشکلات وجود دارند. باید این مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شوند. من واقعا از این شرایط خسته شدم و توان برای ادامه کار ندارم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان به او پیشنهاد داده، اظهار داشت: نه، به خدا از هیچ کجا پیشنهاد ندارم. حتی پروازی داشتم تا چند روز بروم و استراحت کنم، اما آن را کنسل کردم تا در کنار خانواده باشم. مشکلات تیم واقعا زیاد است. بعضی از مشکلات آنقدر پیش پا افتاده هستند که آدم رویش نمی‌شود آن‌ها را بگوید. هر هتل یا دفتر هواپیمایی می‌رویم بدهکار هستیم. این‌ها را چطوری بگویم؟ تو را به خدا فکری به حال این وضعیت کنید. شرایط خیلی سخت است.

سرمربی پرسپولیس با تاکید بر خواسته‌هایی که از باشگاه دارد در خصوص اینکه آیا روی حرفش هست یا خیر؟ عنوان کرد: من این سه خواسته را داشتم و گفتم اگر تا دوشنبه برطرف شد با افتخار می‌آیم و درخدمت تیم هستم. من استعفا کردم یعنی از تمام حق و حقوقی که در این مدت به من تعلق می‌گرفت گذشتم. می‌توانستم بروم فسخ کنم و مثل بقیه مربیان پولم را بگیریم، اما بحث خودم نیست. پول من را توانستید بدهید، نتوانستید خداحافظ. شرایط اولیه همکاری وجود داشته باشد با افتخار بر می‌گردم و در کنار تیم کار می‌کنم. تا دوشنبه صبر می‌کنم و ان‌شاءالله خبر‌های خوبی بشنویم.

کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان

معماری بازارهای اسلامی و فضاهای بازار و چند نمونه بازار مشهور

6 روش جذاب کسب درآمد بدون سرمایه

4 مورد از بهترین راه های کسب درآمد برای دانشجویان

محمد غفوری تبار بازدید : 11 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

چهره ای جدید از مهران مدیری که تاکنون ندیده اید

تصویری از مهران مدیری با چهره ای کاملا جدی و خشک در پشت صحنه سریال خاتون منتشر شد.

به گزارش هنر ام‌روز، عکسی متفاوت از مهران مدیری بازیگر و کارگردان مطرح ایرانی مربوط به پشت صحنه سریال خاتون در اتاق گریم با چهره ای بسیار خشک در فضای مجازی پخش شد.

اتاق+گریم+سریال+«خاتون»+در+حضور+مهران+مدیری+عکس

محمد غفوری تبار بازدید : 14 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

محمدصادق رنجکشان:

تراشیدن سر بازیگر قاتل و وحشی لزومی نداشت

محمدصادق رنجکشان در گفت‌وگویی تأکید کرد که درباره تراشیدن سر بازیگر زن فیلم «قاتل و وحشی» به حمید نعمت‌الله اخطار داده بود.

 محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار آثاری چون متری شیش و نیم، شنای پروانه، قاتل و وحشی، خون شد و … در گفتگویی تصریح کرد: حمید نعمت‌الله را دوست دارم و فاتل و وحشی هم فیلم خوبی ست اما اختلاف من با نعمت الله به همان موردی برمی‌گردد که امروز باعث توقیف فیلم شده است. من معتقد بودم تراشیدن سر بازیگر فیلم تاثیری در فیلم نمی‌گذارد و خشونتی که مدنظر فیلمساز است می تواند به شکل دیگری به نمایش درآید اما نعمت الله مصر بود که حتما کار به همین شکل باشد و می گفت مشکلی برای فیلم پیش نمی‌آید.

مسعود کیمیایی از سرمایه‌های سینمای ایران است که با افتخار خون شد را با او کار کردم.

در میان آثاری که سرمایه‌گذاران شان بودم در دو فیلم تمام کارها را خودم انجام دادم چون تهیه کننده اصلا سر کار دیگری بود و اصلا پشت صحنه فیلم نیامد و من از همان زمان تهیه کننده شدم.

محمد غفوری تبار بازدید : 16 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

خندوانه باز هم کرونایی شد


امیرمهدی ژوله، از داورهای «خنداننده شو ۳»، در پی ابتلاء به کرونا چند روزی است که جای خود را به پژمان جمشیدی داده است.

به گزارش هنر ام‌روز، روابط عمومی «خندوانه» با تایید ابتلای امیرمهدی ژوله به کرونا، عنوان کرد که زمان بازگشت او به برنامه هنوز مشخص نیست و قطعا تا زمان بهبودی کامل به «خندوانه» باز نخواهد گشت.

محمد بحرانی (صداپیشه جناب خان) نیز مدتی است که در برنامه «خندوانه» غایب است. بحرانی روز گذشته دلیل غیبتش را التهاب در ناحیه گوش و گلو به دلیل حجم زیاد کار و فشار و استرس، عنوان کرده و حرفی از ابتلاء به کرونا نزده است.

پیش از این نیز در دوره‌ای سازندگان «خندوانه» درگیر کرونا شده بودند. تابستان امسال رامبد جوان و چند تن از عوامل برنامه، حین ضبط قسمت‌های پایانی فصل هفتم به کرونا مبتلا شدند و به همین دلیل پخش «خندوانه» زودتر از موعد مقرر به پایان رسید.

کسب درآمد برای مدرسین با 6 روش کاربردی

کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان

چگونه با فروش دانش خود از اینترنت درآمد کسب کنیم؟

رپورتاژ آگهی و تاثیر آن در بهبود سایت شما

محمد غفوری تبار بازدید : 16 شنبه 09 بهمن 1400 نظرات (0)

اخذ ویزای انگلیس و سفر به این کشور برای گذراندن تست های پزشکی باعث شد تا اللهیار صیادمنش بازیکن ملی پوش و عضو تیم فنرباغچه ترکیه دو دیدار حساس برابر عراق و امارات از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست بدهد.

اخذ ویزای انگلیس و سفر به این کشور برای گذراندن تست های پزشکی باعث شد تا اللهیار صیادمنش بازیکن ملی پوش و عضو تیم فنرباغچه ترکیه دو دیدار حساس برابر عراق و امارات از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست بدهد.

اللهیار که طی هفته های گذشته به تیم هایی نظیر هال سیتی، اندرلخت، شاختار و... لینک شده بود، سرانجام راهی انگلیس خواهد شد تا در رقابت های چمپیونشیپ برای تیم هال سیتی به میدان برود. او امروز تست های پزشکی را انجام داد و در انتظار اعلام رسمی قرارداد خود است.

هال سیتی که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده، امروز یک نشست خبری برای معرفی شوتا آرولادزه مربی جدید خود برگزار کرد. آجون ایلیجالی مجری معروف ترکیه ای چند وقتی است که مالکیت باشگاه هال سیتی را برعهده گرفته و از آنجایی که او یکی از طرفداران فنرباغچه به شمار می آید، تصمیم گرفت چند بازیکن این تیم از جمله صیادمنش را به خدمت بگیرد.

ایلیجالی در حاشیه نشست خبری معرفی سرمربی جدید هال سیتی گفت: من و تیمم ۲۰ ساعت در روز کار می کنیم تا نقل و انتقالات را تمام کنیم. من چالش های بزرگ را دوست دارم. ما از این چالش نیز عبور خواهیم کرد. یک بازیکن در حال حاضر اینجاست. او اللهیار صیادمنش است و تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

پیوستن بازیکن ایرانی به هال‌سیتی

بدین ترتیب و با اعلام رسمی مالک هال سیتی، کار انتقال اللهیار به این تیم انگلیسی تمام شده است و در ساعات آینده به صورت رسمی، قرارداد این بازیکن اعلام خواهد شد. هال سیتی اکنون در رده نوزدهم جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ قرار دارد. این تیم در فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ توانست با پیروزی در دیدار پلی آف، راهی لیگ برتر انگلیس شود و در همان فصل نخست حضور در بالاترین سطح از فوتبال این کشور، دوباره به رقابت های چمپیونشیپ سقوط کرد.

 

ویژگی ها و مزایای طراحی سایت کتابفروشی

ویژگی های طراحی سایت املاک و امکانات آن

معماری موزه و اصول طراحی آن

طراحی سایت ، سفارش طراحی وب سایت حرفه ای و اقتصادی

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 398
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 2,048
  • بازدید کلی : 3,836