loading...
وبلاگ درآمد برتر
محمد غفوری تبار بازدید : 14 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)

کسب درآمد از آموزش چرم دوزی

بیکاری یکی از بزرگترین معضلات بشر در سالهای اخیر است، اما با آمدن کرونا این معضل بسیار شدیدتر از گذشته شد. امروزه خانواده ای نیست که چند جوان بیکار در خود نداشته باشد. احتمالاً شما نیز جزو کسانی باشید که یا کار ندارید یا درآمد پایینی دارید و به فکر افزایش درآمد هستید. زمانی باز کردن فروشگاهی مانند سوپری یا دیگر مشاغل برای رفع بیکاری آسان ترین راه بود، اما امروزه با بالا رفتن قیمت اجاره مغازه ها، برای تامین مخارج مکان نیاز به پشتوانه بسیار بالایی است و گفتن این حرف شاید بیراه نباشد که این روزها اجاره یک مغازه جزو پر خرج ترین کارهاست. با همه این تفاسیر، راه چاره برای بیکار نماندن چیست؟ کسب و کارهای خانگی کمبود کار و نداشتن سرمایه کافی برای ایجاد اشتغال سبب شده که مردم به سمت کسب و کارهای خانگی کشیده شوند.

کسب درآمد از چرم دوزی یکی از مهارت هایی که این روزها زنان و مردان زیادی را به سمت خود کشیده است، مهارت چرم دست دوز است. بسیاری از بانوان و آقایان در منزل اقدام به تولید محصولات چرمی دست دوز می کنند.

در عصر جدید، تولیدات چرمی، به کفش یا کیف ختم و محدود نمی شوند، بلکه در عصر حاضر، از چرم در تولید تزئینات کاربردی (کمربند، دستبند، گردنبند، گوشواره، جا کارتی، جا کلیدی و… ) و اسباب منزل، وسیله های نقلیه (ماشین، کشتی، هواپیما و …) نیز به میزان زیاد استفاده می شود. چرم جزء مواد طبیعی، (البته امروزه چرم مصنوعی هم در بازار وجود دارد) نرم و پر دوام است. این امر در تولیدات چرمی مانند کیف و کفش کاملا هویداست.

یکی از راه های کسب درآمد از چرم دوزی، آموزش دادن آن به علاقه مندان این هنر سنتی می باشد. بنابراین این یک فرصت بسیار مناسب برای کسانی است که به این هنر تسلط دارند و قصد دارند تا از آموزش آن به کسب درآمد برسند.

در این مطلب از سایت درآمد برتر به بیان نکات اولیه ای می آموزیم که به شما می کند تا قدم در مسیری بگذارید تا بتوانید از آموزش مهارتتان به کسب درآمد برسید.

 

 

آیا آموزش چرم دوزی به صرفه است؟

 طبیعتاً هرکاری که با اصول بازاریابی مناسب دنبال شود بدون بروبرگرد به صرفه است.

در آموزش و به خصوص در آموزش مجازی شما نه مالیات می دهید نه اجاره بهای مغازه، پول آب و برق و اینترنت هم برای تان اشتراکی حساب می شود (آنها را هم که به حساب هزینه های منزل می زنید) شک نکنید اگر سطح مهارت تان را در آموزش افزایش دهید، برنامه بازاریابی و فروش محصولات آموزشیتان داشته باشید، بدون شک می توانید از آموزش مهارت چرم دوزی درآمد های چند میلیونی داشته باشید.

بسیاری از افرادی که با مهارت بالا و نوآوری شروع کرده اند توانسته اند با یک برنامه بازاریابی مناسب ( ویژه کسب وکارهای کوچک) موفقیت خود را تضمین کنند.

بنابراین لازم است تا بدانید از کجا و چطور باید شروع کنید و همواره با یک برنامه ریزی دقیق پیش بروید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا از آموزش مهارت چرم دوزی به درآمد برسید لازم است تا نقطه شروع و پایانی برای خودتان و شاگردهای تحت آموزشتان داشته باشید.

مثلا شاگردان شما بدانند که پس از یادگیری مطالب شما در نهایت به کجا خواهند رسید.

در این بخش به بیان راهکارهایی می پردازیم که باعث می شود شما هم جذب شاگرد بیشتری داشته باشید و هم بتوانید به درآمد بیشتری برسید.

 

 

برای کسب درآمد از آموزش هنر چرم دوزی کار سختی دارم؟

 برای کسب درآمد از آموزش هنر چرم دوزی اصلا کار سختی ندارید، فقط لازم است تا یک سری کارها را انجام دهید.

مثلا انجام تبلیغات برای دیده شدن، طراحی سایت داشته باشید تا کارهای شما را نشان دهد، برگزاری دوره های آموزشی در سطوح مختلف و ...  می تواند به شما جهت کسب درآمد کمک خیلی خوبی بکند. به ارائه یکی دو روش خواهیم پرداخت.

 

طراحی سایت

 یک سایت شخصی می تواند به یک محیط بسیار مناسب جهت به نمایش درآوردن محصولات شما و هنر شما باشد. شما می توانید با طراحی سایت، تعدادی از شاهکارهای هنر خود را به نمایش بگذارید.

مثلا کلیپی که از محصولات خود را منتشر کنید، خلاصه که یک گالری از کارهایتان را به نمایش بگذارید تا افراد بتوانند کارهای شما را ببینند و به مهارت شما اعتماد کنند و جهت آموزش مهارتتان با خیال راحتتر با شما ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر آن که می توانید از طریق سایت خود به جذب مشتری برای خود بپردازید، می توانید از طریق تبلیغات هم به درآمد برسید.

 

برگزاری کلاس های آموزشی

به غیر از فروش دوره های آنلاین، شما می توانید به صورت حضوری کلاس های آموزش خود را برگزار کنید.

در این روش هم نیاز به تبلیغات دارید. برای این که دیگران شما را بشناسند، یکی از روش های خوب و موثر این است که در شبکه های اجتماعی فعال باشید. محتواهای مفیدی تولید کنید. با این کارها دیگران متوجه دانش شما خواهند شد و برای یادگیری به سراغ شما می آیند.

 

تبلیغات

تبلیغات یکی از قدیمی ترین بخش بندی های یک کسب و کار است؛ صرفه جویی در ارز و کسب و کار. پس از اینکه محصول یا خدمتی ظهور می کند، نیاز شناختن آن ها نیز احساس می شود. تبلیغات به طور کلی یعنی ساخت پیامی که یک نفر را برای انجام کاری متقاعد کند و انگیزه دهد. تبلیغات خوب به گونه ای طراحی می شود که بسیار تاثیر گذار، به یادماندنی و در بسیاری از مواقع جذاب باشد. تبلیغات آشفتگی و سرصدای روزمره زندگی را می شکند، توجه بیننده را مختل می کند و تمرکز اصلی آن ها را می طلبد.

تبلیغات همچنین به روش های گوناگونی نیز اجرا می شود. تبلیغات رادیویی، بیلبورد، تبلیغات رسانه های اجتماعی و… همه به عنوان تبلیغات شناخته می شوند.

 

 

چگونه محصولات آموزشی خود را به فروش رسانم؟

یکی از راه ها، همانی است که قبلا گفتیم، استفاده از سایت شخصی جهت فروش محصولات خود. اما اگر سایت شخصی ندارید و یا نمی توانید ایجاد کنید، می توانید از سایت های همکاری در فروش فایل مانند فایل ناب و درآمد برتر استفاده کنید. یا می توانید از قابلیت آپارات هم استفاده کنید. اما استفاده از سایت های فایل ناب و درآمد برتر مفیدتر است.

 

 

کدام مسیر است که می تواند من را به بهترین درآمد برساند؟

اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که بهترین، مفیدترین، سریعترین راه هایی که می توانند به من در کسب درآمد از طریق آموزش مهارتم به دیگران یاری کند، چیست؟ باید بگویم که شما یک فرد مصمم هستید تا بتوانید تنها و تنها از طریق آموزش مهارتتان به دیگران به درآمد خیلی خوبی برسید و رسیدن به درآمد بالا از این طریق اصلا دور از انتظار نباید باشد.

پیشنهاد ما به شما، شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت است. شما در این دوره راه چگونه کسب درآمد از آموزشتان به دیگران را می آموزید. می آموزید که چگونه بدون سرمایه کارتان را شروع کنید و به ثروت برسید.

پس این دوره را از دست ندهید و حتی اگر علاقه مندان دیگری را می شناسید که به کسب درآمد از طریق آموزش فکر می کنند ولی فوت و فن های آن را نمی دانند، حتما دوره تبدیل دانش به ثروت را توصیه می کنید.

محمد غفوری تبار بازدید : 20 شنبه 25 دی 1400 نظرات (0)

کسب درآمد از آموزش هنرهای دستی

هنرهای دستی امروزه به بخش بسیار مهمی از محصولات کشورها تبدیل شده است. همانطور که بهترین تورهای ماهیگیری را در ونیز ایتالیا، بهترین ظروف مسی را در زنجان و بهترین گیوه های کردی را در هورامان می توان پیدا کرد.

نکته ای که در مورد هنرهای دستی بسیار مهم است این است که علاوه بر اینکه از جنبه های زیبایی شناسی برخوردار هستند، در کنار این در زندگی روزانه نیز قابل استفاده هستند. این زیباترین نوع کاربردی شدن هنر در زندگی انسان هاست.

شما یک تابلو نقاشی را میخرید و به دیوار می زنید. نقاشی یک هنر بصری است و باید به آن نگاه کرد و از آن لذت برد، در حالی که جام های سفالین، حصیرهای چوبی بافته شده توسط دست را در زندگی روزمره می توانید بکار ببرید. هرچند امروزه می توان از هنرهای دستی بعنوان مجسمه ها و المان های هنری نیز در تزیینات استفاده کرد.

نمی توان قیمتی را برای چیزی که ساخته دست است در نظر گرفت. هنرهای دستی را می توان از جمله مشاغلی در نظر گرفت که در منزل می توان انجام داد.

یکی از راه های کسب درآمد از هنرهای دستی، آموزش دادن آن به علاقه مندان است.

اگر شما هم به یک یا چند هنر دستی مهارت دارید می توانید با آموزش آن به دیگران به کسب درآمد برسید.

در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر به شما به راهکارهایی را خواهیم گفت که می توانید از آن ها به عنوان گام های اولیه در کسب درآمد از آموزش هنرهای دستی به دیگران تلقی کنید.

 

 

مقایسه آموزش حضوری و مجازی

به طور کلی ویژگی‌هایی که در آموزش مجازی وجود دارد و آن را از شکل سابق آموزش که همان آموزش چهره به چهره یا حضوری بوده است، متمایز ساخته است، عبارتند از:

 

مدرسه مجازی

همانطور که از نام “آموزش مجازی” پیداست، این روش آموزشی است که با اتصال به اینترنت و وسایل الکترونیک می‌توان داده‌ های آموزشی را دریافت کرد و مهارت‌ های خود را در زمینه‌ ای خاص افزایش داد.

از این رو وسایل مورد استفاده به جای دفتر و کتاب و کیف، تبلت و موبایل و کامپیوتر است. ارتباط با مدرس به صورت مجازی و به وسیله ویدئو کنفرانس و مطالب و فیلم وتصاویر آموزشی صورت می‌ گیرد و رابطه چهره به چهره وجود ندارد.

مواد آموزشی نیز در قالب‌ های فیلم، تصویر، اینفوگرافی و فایل‌ های متنی ارائه می‌ شود.

 

کتاب درسی بدون کاغذ

همانطور که گفته شد، در مقایسه آموزش مجازی و حضوری ، یک تفاوت، نوع ارائه داده‌ های آموزشی است. کتاب جای خود را به فایل صوتی و تصویری و متنی آموزشی داده و مدرسه جای خود را به کامپیوتر و تبلت داده است.

یک روش آموزشی تکنولوژی محور است که در آن هیچ کاغذی مصرف نمی‌شود، از این رو به گونه‌ای “آموزش سبز” است، زیرا لطمه‌ای به محیط زیست وارد نمی‌کند.

 

آموزش هر زمانی و هر مکانی

انعطاف‌پذیری در ساعات آموزشی یکی از ویژگی‌ های کلیدی آموزش مجازی است، که به افراد با شرایط مختلف اجازه می‌ دهد برنامه‌ های آموزشی خود را با سایر برنامه‌ های روتین زندگی هماهنگ کنند.

این یک امکان فوق‌العاده برای افراد شاغل است، تا هم بتوانند به کارهای خود برسند و هم آموزش خود را دریافت کنند. خاصیت “هر زمانی و هر مکانی” این روش آموزشی این امکان را فراهم کرده است تا افراد در هر زمان از روز و در هر جا که هستند، با استفاده از موبایل یا کامپیوتر در کلاس درس شرکت کنند.

 

 

تفاوت در تعاملات اجتماعی

یکی دیگر از تفاوت‌ های مهم میان آموزش از راه دور و حضوری تفاوت در تعاملات اجتماعی می‌ باشد؛ در هر دو روش افراد می‌ توانند با همکلاسی‌ ها و اساتید خود در ارتباط باشند اما نوع ارتباط در این دو روش با هم متفاوت است. در کلاس‌ های حضوری معمولاً فرصت سوال و جواب و تعامل تک تک فراگیران با استاد وجود ندارد و یا بسیار کم است. اما در کلاس‌ های آنلاین و مجازی این مشکل تا حد زیادی رفع شده است و در طراحی این کلاس‌ ها تلاش شده تا سطح قابل قبولی از تعامل در طول دوره‌ ی آموزشی ایجاد گردد.

افراد می‌ توانند در مدت زمان برگزاری دوره‌ می‌ توانند ایده‌ ها و اشکالاتشان را با اساتید و هم‌ دوره‌ای‌ های خود در میان بگذارند و مباحث را عمیق‌ تر از همیشه یاد بگیرند. بعلاوه، ارتباط مجازی افراد شرکت‌ کننده در کلاس‌ های آنلاین به مرور زمان موجب تقویت مهارتهای فرد دیگری همچون خلاقیت و حل مساله در آن‌ها خواهد شد.

 

 

تولید محتوا در یوتیوب

یوتیوب یکی از اپلیکیشن های پر طرفدار در ایران است که انواع و اقسامی از آموزش ها در آن به نمایش در می آید. شما می توانید با تهیه یک محتوای ویدئویی و آموزش بخشی از هنرتان خود را به طرفداران این هنر در یوتیوب معرفی کنید. علاوه بر آن اگر ویدئوی تولید شده بازدید بیشتری بخورد شما از این راه هم می توانید به کسب درآمد بپردازید.

 

 

تبلیغات در سایت های تدریس

یکی دیگر از راه های موثر جهت تبلیغات و افزایش کسب درآمد، ثبت نام در سایت های تدریس یا سایت های نیازمندی می باشد.

در این سایت ها می توانید خود و هنرتان را معرفی کنید و با تبلیغات مناسب افراد را با خودتان و هنرتان آشنا کنید.

هم چنین راه های دیگری وجود دارد که از توضیحات آن صرف نظر کردیم.

مثلا می توانید جزوات آموزشی تهیه کنید و آن ها را در سایت های همکاری در فروش فایل به فروش برسانید تا علاوه بر کسب درآمد از آن، خود را نیز به دیگران بشناسانید.

 

 

یک تجربه مفید

در این مطلب کوتاه سعی شد تا اصول اولیه کسب درآمد از طریق آموزش بیان شود.

اگر شما قصد دارید تا از طریق آموزش مهارتتان به کسب درآمد برسید، پیشنهاد ما به شما استفاده از تجربه های مفید دیگران است. تجربه هایی که به شما فوت و فن کسب درآمد از طریق آموزش را به شما یاد دهد.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که در دوره تبدیل دانش به ثروت شرکت کنید.

دوره آموزشی "تبدیل دانش به ثروت" این شرایط را فراهم ساخته تا با شرکت در آن بتوانید به راه‌هایی دست یابید که از بستر آموزش اینترنتی به آموزش مهارت خود به دیگران بپردازید و کسب درآمد داشته باشید و حتی آنرا افزایش دهید.

در صورتی که می خواهید با اصول حرفه ای ساخت محصولات آموزشی آشنا شوید و مهارت ها و تخصصتان را به افراد زیادی آموزش دهید و درآمد قابل توجهی کسب کنید، می توانید از دوره "تبدیل دانش به ثروت" استفاده کنید و پس از آن نیز به عنوان یکی از مدرسین در سایت های درآمد برتر و فایل ناب فعالیت داشته باشید.

محمد غفوری تبار بازدید : 12 جمعه 24 دی 1400 نظرات (0)

مزایای آموزش آنلاین برای دانش آموزان

با پیشرفت تکنولوژی و بهبود تجربه کاربری، محبوبیت آموزش آنلاین نیز افزایش یافته است. ثابت شده آموزش آنلاین یک روش موفقیت آمیز برای یادگیری است و در مقایسه با آموزش سنتی از چند مزیت متفاوت برخوردار است. گرچه مفید و تأثیرگذار است، اما چالش های خاصی نیز به همراه دارد. درک مزایای آموزش آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می تواند به شما کمک کند در مورد تحصیلات خود یا فرزندتان تصمیمات بزرگی بگیرید. در این مقاله در مورد اهمیت آموزش آنلاین برای دانش آموزان صحبت خواهیم کرد.

آموزش آنلاین مزایای جذاب زیادی دارد. از جمله اینکه برای تولید هر آموزش، فقط یک بار زمان صرف می کنید و می توانید این محصول آموزشی را بارها و بارها بفروشید و همچنان از آن کسب درآمد کنید. به این ترتیب هزینه های تولید و زمان تدریس شما کاهش خواهد داشت و زمان بیشتری برای تولید آموزش های جدید در اختیار دارید و با تولید محصولات آموزشی بیشتر، می توانید درآمد خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. بیایید نگاهی به مزایای آموزش آنلاین بیندازیم:

1- دسترسی به انواع آموزش ها

بسته به مکان یا شرایط مالی ­تان، ممکن است به مدارس سنتی دسترسی نداشته باشید. ممکن است فاصله­ تان با نزدیک ­ترین دانشگاه بسیار زیاد باشد یا منابع مالی برای پرداخت شهریه و سایر هزینه ­ها را نداشته باشید. در برخی موارد مدارس در شهر، استان، یا منطقه شما ممکن است نوع دوره ­هایی که می ­خواهید یا نیاز دارید را ارائه نکنند.

مکان و منابع مالی تنها عوامل محدود کننده نیستند. بسیاری از دانشجویان از مشکلات سلامت یا معلولیت ­هایی رنج می ­برند که باعث می ­شود یادگیری در محیط کلاس درس سنتی برایشان دشوار گردد. در چنین موقعیت ­هایی، یادگیری حضوری دیگر یک گزینه محسوب نمی­ شود و شما می توانید از مزایای اموزش آنلاین بهره ببرید.

در عوض، آموزش آنلاین کلاس درس را مستقیماً به حضور شما می ­آورد. با یادگیری از راه دور، مجبور نیستید به مکان ­های دور سفر کنید یا حتی هزینه ­های گزاف بابت شهریه پرداخت کنید. می ­توانید، بدون اینکه لازم باشد خانه ­تان را ترک کنید، منابع یادگیری کم ‌هزینه و رایگان را پیدا کنید. همه ‌چیزی که برای بهره بردن از مزایای آموزش آنلاین نیاز دارید یک رایانه (یا دستگاهی مشابه) و یک ارتباط اینترنت قابل ‌اتکا است.

2- آموزش در هر مکانی

تصور کنید دارید از روی کاناپه یا کافی­ شاپ مورد علاقه ­تان کلاس زبان انگلیسی یا اقتصاد را می­ گذرانید، هر دو مکان­ هایی هستند که احتمالاً به ‌مراتب از محیط کلاس درس معمول راحت ­تر هستند. این دقیقاً همان چیزی است که کلاس ­های آنلاین به شما اجازه انجام دادنش را می ­دهد – هرجایی که برایتان راحت ­تر است، یاد بگیرید.

برخلاف دوره­ های سنتی که ملزم هستید در مکانی معین حضور داشته باشید، دوره­ های آنلاین اغلب درس­ های غیر همزمان ارائه می­ کنند که به شما اجازه می ­دهند تا مطالعاتتان را حول جدول زمانی خودتان برنامه ­ریزی کنید. می­ توانید زمانی که در بهترین حالت خود هستید، سخنرانی ­ها را تماشا کرده و مطالعه کنید، چه اول صبح باشد، چه میانه روز یا دیرهنگام در شب. این امر باعث می­ شود آموزش آنلاین گزینه ­ای عالی برای افرادی باشد که برای راحتی، انعطاف ­پذیری و استقلال ارزش قائل هستند.

3- دسترسی به ابزارهای بیشتر برای آموزش

در کلاس ­های درس سنتی، آموزگاران همیشه منابعی که با سبک­ های یادگیری مختلف هم خوانی داشته باشد در اختیار ندارند. متأسفانه، این امر می ­تواند باعث شود بسیاری از دانش ­آموزان احساس کنند کنار گذاشته‌ شده‌ اند. هرکسی اطلاعات را به نحوی متفاوت جذب می­ کند، بنابراین یافتن مدرسه یا برنامه­ هایی که نیازهای شما را برآورده کند می­ تواند دشوار باشد.

خوشبختانه، آموزش آنلاین به شما امکان دسترسی به نرم ­افزار یا برنامه­ ها برای تمامی سبک ­های یادگیری قابل ‌تصور را می ­دهد. انسان ها دارای هوش های مختلف هستند و یادگیری آنها به واسطه هوش های مختلف متغیر است . آیا شما با محصولات بصری بهتر یاد می­گیرید؟ می­ توانید برنامه­ هایی بیابید که ویدئوهای آموزشی برای دانش ­آموزان فراهم می­ کنند. آیا یادگیرنده حسی – حرکتی هستید؟ مدارس مختلف محرک­ های آنلاینی ارائه می­ کنند تا به دانش­ آموزانی که از طریق حرکت بهتر یاد می ­گیرند، کمک کنند. مزایای آموزش آنلاین برای یادگیرندگان غیر سنتی عملاً بی ­نهایت است.

4- کاهش هزینه ها

اگر در مؤسسه آموزش عالی تحصیل ‌کرده باشید، می­ دانید که هزینه­ های آموزشی بسیاری وجود دارد. دانشگاه­ های سنتی باید ساختمان، تجهیزات، و دانشکده داشته باشند تا به دانشجویانشان آموزش با کیفیت ارائه کنند. در بیشتر موارد، این هزینه­ ها از طریق شهریه و سایر هزینه­ ها به دانشجو انتقال می ­یابد.

این یکی از بزرگ­ترین مزایای آموزش آنلاین است و دلیل دیگری برای چرایی انتخاب کلا س های آنلاین توسط دانشجویان است. نیازی نیست برای کلاس­ های درس بزرگ، سالن­های همایش، هزینه ­های اداری، و صدها هزینه دیگر دانشگاه سنتی کمک کنید. در عوض، هزینه هایتان کاهش می­ یابد چون هزینه سربار حداقل شده است. در بسیاری موارد، دانشگاه ­ها یا برنامه ­های آموزش آنلاین می ­توانند دوره ­های رایگان و گواهینامه­ های آنلاین ارائه کنند. درنتیجه، افراد بیشتری می­ توانند به آموزش باکیفیت دسترسی داشته باشند، حتی اگر تا قبل از این به آن دسترسی نداشتند.

5- امکان سفارشی سازی آموزش

درحالی که آموزش آنلاین به افراد با سبک­ های یادگیری متفاوت کمک می­ کند، انطباق­ پذیری بیشتر با افراد دارای اهداف خاص را نیز فراهم می­ کند. برخی افراد برای پیشرفت شخصی آموزش دریافت می ­کنند، درحالی که سایرین برای پیشرفت کاری به دانشگاه می روند. مهم نیست چه هدفی در ذهن دارید، آموزش آنلاین می­ تواند به شما دقیقاً همان چیزی را بدهد که نیاز دارید.

به ‌عنوان ‌مثال، اغلب دانشگاه­ های سنتی برنامه ­های استاندارد 4 ساله، مدارک تحصیلی پیش نیاز و مدرک فارغ­ التحصیلی دارند. زمانی که به دانشگاه حضوری می ­روید، باید از الزامات سخت‌ گیرانه دوره پیروی کنید. به‌عنوان ‌مثال، برنامه مدرک دانشگاهی­ تان ممکن است شما را ملزم کند دو سال زبان خارجی بگذرانید، حتی اگر می ­خواهید در حوزه ه­ای غیر مرتبط مدرک بگیرید.

زمانی که برای آموزش به سراغ روش آنلاین می ­روید، شما پشت فرمان هستید.از مزایای آموزش آنلاین این است که می­ توانید مؤسسه ای را که می­ خواهید برایشان درخواست بدهید، دوره­ هایی که می­ خواهید بگذرانید و نحوه و زمانی که می ­خواهید یاد بگیرید را خودتان انتخاب کنید. درحالی که برنامه­ های مدرک آنلاین نیز الزامات معینی دارد که باید آن­ها را رعایت کنید، به‌ طورکلی، در انتخاب مسیرتان انعطاف­ پذیری بیشتری به شما می ­دهند.

علاوه بر این، می­ توانید دوره­ ها را با سرعت خودتان سپری کنید، تکالیف و آزمون­ ها را با برنامه زمانی انعطاف­ پذیرتر تمام کنید، و به شیوه و در زمانی مطالعه کنید که برای شما مناسب است. به ‌طور خلاصه، آموزش آنلاین به شما اجازه می­ دهد زمان و نحوه­ یادگیری را خودتان مشخص کنید، به ‌جای اینکه دانشگاه این انتخاب­ ها را به‌ جای شما انجام دهد.

6-افزایش ظرفیت یادگیری

به‌ عنوان دانشجوی آنلاین، به‌ طور مستقل عادت یادگیری را کسب خواهید کرد، که شما را آماده نوعی از یادگیری می ­کند که احتمالاً در محل کار با آن مواجه خواهید شد. بسیاری از مشاغل نیازمند آموزش دوره ­ای در قالب آنلاین و نیز تحقیقات مستقل جهت کسب مهارت­های جدید یا پیشرفت در فناوری است.از مزایای آموزش آنلاین این است که شما با داشتن تجربه در هر دوی این موارد، می­توانید کارفرمایان آتی را با توانایی­ خود برای یادگیری تحت تأثیر قرار دهید و سرکار نیز همچنان به رشد خود ادامه دهید. بسیاری از فارغ ­التحصیلان آنلاین متوجه می ­شوند ازآنجایی ‌که پیش ‌از این عادت کرده ­اند به‌عنوان یک دانشجو یاد گرفته و کار کنند، هنگامی‌ که زمانش برسد، آمادگی بهتری برای تداوم یادگیری به‌ عنوان یک کارمند خواهند داشت.

.

چطور از تدریس آنلاین کسب درآمد کنیم؟

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد که کسب درآمد از تدریس آنلاین علاقمند هستند، این سوال را در ذهن خود داشته باشید که چطور می توان از تدریس در اینترنت به درآمد رسید؟ و باید چه مراحلی را برای کسب درآمد عالی از اینترنت طی کرد؟

در این بخش یک مسیر مشخص و ساده برای کسب درآمد از آموزش آنلاین را برای شما ترسیم می کنیم که شامل 3 مرحله است و این 3 مرحله، تمام مسیر کسب درآمد از تدریس آنلاین را شامل می شود که بصورت تیتروار به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت.

1- تولید محصولات آموزشی

در گام نخست باید محصولات آموزشی خود را آماده کنید. برای این کار می توانید همان مواردی که در جلسات حضوری آموزش می دهید را تدریس کنید و فیلم های آموزشی خود را تولید کنید و پس از ویرایش، این آموزش ها را به عنوان محصول نهایی آماده کنید.

2- ثبت محصولات آموزشی در سایت

پس از اینکه محصولات آموزشی خود را آماده کردید، باید آنها را در سایت ثبت کنید تا بتوانید این آموزش ها را بفروشید و افرادی که آموزش ها را خریداری کرده اند، بتوانند به راحتی آن را دانلود کرده و استفاده کنند.

3- معرفی محصولات و جذب دانشجو و دانشپذیر

و آخرین مرحله برای کسب درآمد از تدریس اینترنتی این است که محصولات آموزشی خود را به دیگران معرفی کنید و در واقع برای آموزش هایتان تبلیغ کنید و آنها را بفروشید که البته در صورتی که در این قسمت نیاز به کمک داشتید، می توانید روی تیم بازاریابی و تبلیغاتی قدرتمند سایت های فایل ناب و درآمد برتر حساب کنید و کار تبلیغات و فروش محصولات آموزشیتان را به این تیم بسپرید و خودتان با خیالی آسوده به تولید محصولات جدید بپردازید.

در واقع در این حالت، شما هزینه تبلیغ را پس از کسب نتیجه و کسب درآمد پرداخت می کنید و به ازای هر فروش، پورسانت مشخصی پرداخت می کنید و در صورتی که فروشی حاصل نشد، هیچ هزینه ای برای تبلیغات انجام شده نمی پردازید.

البته مساله مهمتر در این حالت این است که در صورتی که تجربه کافی در تبلیغات نداشته باشید هزینه تبلیغات برای شما بسیار گران تمام می شود ولی می توانید با استفاده از سیستم بازاریابی و همکاری در فروش درآمد برتر و فایل ناب، هزینه های اضافه تبلیغاتی خود را به صفر برسانید و فقط زمانی که فروشی برای محصولات شما ثبت شد، پورسانت همان فروش از مبلغ سفارش به حساب بازاریاب واریز شود.

.

نتیجه­ گیری

مزایای بسیاری برای آموزش آنلاین وجود دارد. بین زمان­ بندی منعطف، هزینه­ های کمتر،راحتی در زمان یادگیری و دسترسی بیشتر به منابع یادگیری، مزایای آموزش آنلاین به ‌مراتب وزن بیشتری نسبت به معایب آن دارند. بنابراین، اگر در حال وزن دهی به مزایا و معایب آموزش آنلاین هستید، مطمئن شوید مزایای مطرح ‌شده در بالا را در نظر می­ گیرید.

.

مزایای آموزش آنلاین برای دانش آموزان

 

محمد غفوری تبار بازدید : 21 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

چگونه شروع به کسب درآمد با آموزش اینترنتی کنیم؟

درآمدزایی از آموزش مجازی

آموزش آنلاین مزایای جذاب زیادی دارد. از جمله اینکه برای تولید هر آموزش، فقط یک بار زمان صرف می کنید و می توانید این محصول آموزشی را بارها و بارها بفروشید و همچنان از آن کسب درآمد کنید. به این ترتیب هزینه های تولید و زمان تدریس شما کاهش خواهد داشت و زمان بیشتری برای تولید آموزش های جدید در اختیار دارید و با تولید محصولات آموزشی بیشتر، می توانید درآمد خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید.

افراد معمولا به منظور سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود در فضای های مجازی فعالیت دارند. در این بین گاهی برای آموزش و یادگیری شروع به جستجو در فضای وب نیز می کنند. حتی بسیاری از ما نیز برای یادگیری مسایل کوچک و پیش و پا افتاده مانند یادگیری و آموزش استفاده از یک برنامه جدید یا حتی ایده گرفتن برای درست کردن شام با مواد غذایی موجود در یخچال در فضای اینترنت شروع به جستجو می کنیم. با توجه به این نکات اینجا درست همان نطقه ای است که می توان شروع به کسب درآمد با آموزش مجازی نمود.

همانطور که گفته شد، این نیاز به دانستن مسایل کوچک می تواند فرصت خوبی برای کسب درآمد از طریق آموزش آنلاین باشد. درحالی که اغلب افراد فکر می کنند از دانش کافی را برای آموزش در بستر اینترنت برخوردار نیستند، افراد دیگری وجود دارند که با کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی توانسته اند به درآمد بالایی دست یابند.

برخی افراد آموزش را با ایجاد یک وبلاگ یا نوشتن کتاب شروع می کنند، دوره آنلاین نیز روش دیگری برای درآمدزایی از طریق آموزش الکترونیکی است. بهرحال ، راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد با آموزش آنلاین وجود دارد.

موضوعاتی که می توانید شروع به آموزش آن کنید بسیار متنوع و گسترده است، از جمله هنر یا عکاسی ، پیشرفت شخصی ، موسیقی ، باغبانی ، آشپزی ، بازاریابی ، فناوری ، زبان و موارد دیگر. بسیاری از افراد درآمدهای کلانی با دوره های آنلاین و آموزش مواردی مانند گیتار ، نحوه استفاده از نرم افزار خاص یا نحوه پخت نان درآمد کسب کرده اند.

مزایا و معایب کسب درآمد با آموزش الکترونیکی

مزایا و معایب کسب درآمد با آموزش الکترونیکی

در ادامه این مطلب شما را به خوبی با مزایا و معایب کسب درآمد با آموزش مجازی آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید:

نکات مثبت کسب درآمد با آموزش الکترونیکی

  • این روش نسبتا جدید فروش محصولات شما را بسیار راحت تر از قبل کرده است، علاوه بر این، به دلیل پیشرفت مداوم فناوری، استفاده از ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد یک دوره آموزشی بسیار ساده و دارای نتایج با کیفیت حرفه ای تری است.
  • می توانید دوره هایی را برای فروش آماده کنید که به عنوان مکمل بیزنس فعلی شما عمل کند. همچنین آماده کردن دوره هایی برای افرادی که به فریلنسرینگ علاقه دارند بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

نکات منفی کسب درآمد با آموزش الکترونیکی

  • معمولا این دوره های آموزش زمان مورد استقبال قرار می گیرد که در فرمت مناسب تهیه شود. مثلا بسیاری از دانشجویان یا دانش آموزان مایل هستند در مسیر رفت و آمد خود مطلب آموزشی مورد نظر خود را یادبگیرند بنابراین مبحث آموزشی باید به طور گردآوری شود که به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.
  • موفقیت شما در کسب درآمد با آموزش اینترنتی مانند سایر فعالیت ها برای کسب درآمد، به نیاز مخاطبین یا تمایل آن ها برای خریداری دوره شما بستگی دارد. همچنین توانایی شما در جذب بازار هدف نیز اهمیت زیادی دارد.
  • قیمت گذاری باید به طوری انجام شود که در کنار سودآوری برای شما برای دانشجویان و دانس آموزان مقرون به صرفه باشد.

جامعه و یا بازار هدف برای درآمدزایی در آموزش الکترونیکی کدام است؟

درآمدزایی در آموزش الکترونیکی

آموزش الکترونیکی را می توان از دو جنبه بررسی کرد. در نگاه اول این نوع آموزش بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش داده و در نتیجه میزان سود دهی را افزایش می دهد. برای مثال سامانه آموزش مجازی و آموزش از راه دور شما نیازی به خرید یا اجاره کلاس های درس، میز و صندلی، کتاب و استخدام منشی و کارمند ندارید. کاهش هزینه ها میزان سود حاصل از کار را به شکل غیر مستقیم افزایش می دهد. اما چگونه می توان به صورت مستقیم از آموزش الکترونیکی کسب درآمد کرد؟

برگزاری کلاس های آنلاین دانشگاهی برای کارمندان

شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین و اصلی ترین جامعه هدف آموزش الکترونیکی، کارمندانی است که فرصت کافی برای حضور در کلاس های دانشگاه را ندارند. شما می توانید به عنوان مدیر موسسه آموزشی مجوز برگزاری کلاس های غیرحضوری و آنلاین را گرفته و دانشجو به صورت غیرحضوری و آنلاین بپذیرید. کارمندان زیادی در حال حاضر به دنبال ارتقا مدرک تحصیلی خود هستند اما زمان کاری به آن ها فرصت ثبت نام در دانشگاه را نمی دهد. در واقع تشکیل کلاس های مجازی و غیرحضوری برای دانشجویان کارمند می تواند تا حد زیادی باعث درآمدزایی در موسسه آموزشی شما شود.

برگزاری دوره های ضمن خدمت

در هر ارگان و سازمان بعد از گذشت چند سال تغییرات مختلفی در دستورالعمل ها ایجاد می شود که تمامی کارمندان و کارکنان باید آن ها را آموخته و متناسب با آن عمل کنند. برگزاری این دوره ها به صورت حضوری برای کارمندان سخت بوده و البته هزینه بر و زمان بر است.

 اما یکی از راه های کسب درآمد از طریق آموزش الکترونیکی برگزاری دوره های ضمن خدمت به صورت غیرحضوری و آنلاین است. شما می توانید تمامی موارد آموزشی را در قالب محتواهای الکترونیکی مانند فیلم، عکس، متن، انیمیشن و فایل صوتی گذاشته تا کارمندان در هر ساعت از شبانه روز به آن ها دسترسی داشته و آن ها را مطالعه کنند. بعد از ارائه فایل های آموزشی، آزمون ضمن خدمت نیز به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار شده و کارمند به راحتی می تواند خودش نتیجه آزمون را مشاهده و ارزیابی کند.

برگزاری دوره های آموزشی مختلف

 یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق آموزش الکترونیکی یا مجازی، برگزاری دوره های مختلف در زمینه های مختلف است. شما می توانید دوره های آموزشی پرطرفدار و پر کاربرد را انتخاب کرده و آن ها را به صورت غیر حضوری آموزش دهید. در حال حاضر موسسه های آموزشی مختلف در حال برگزاری دوره های نرم افزارهای کاربردی هستند. در این دوره ها کلاس ها، شیوه آموزش، پرسش و پاسخ و آزمون به صورت کاملا آنلاین و غیر حضوری بوده و در پایان دوره نیز مدرک معتبر به افراد داده خواهد شد.

برگزاری کلاس های کنکور

یکی دیگر از کارهای اصلی و مهمی که در آموزش الکترونیکی انجام می شود، برگزاری کلاس های کنکور از راه دور است. در حال حاضر منابع آموزشی به صورت عادلانه و یکسان در شهرها و بخش های مختلف کشور وجود ندارد. دانش آموزان مستعد و توانمند زیادی ممکن است در یک شهر و روستای دور افتاده از بسیاری از امکانات آموزشی بی بهره باشند. یکی از اهداف آموزش الکترونیکی گسترش و توسعه منابع آموزشی به صورت یکسان در تمامی نقاط کشور است. در واقع آموزش از راه دور هم به افرادی که توانایی حضور در این کلاس ها و دوره ها را ندارند کمک کرده و هم باعث درآمدزایی خواهد شد.

برگزاری کلاس های زبان فردی و یا گروهی

یکی دیگر از آموزش های مهم در سیستم آموزش الکترونیکی یا مجازی، برگزاری دوره های زبان انگلیسی و دیگر زبان های مورد نیاز است. کلاس های تافل، آیلتس، msrt مقدماتی و پیشرفته را می توان به راحتی به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار کرده و حتی به میزان موفقیت بیشتری دست پیدا کرد.

 در واقع افراد زیادی ترجیح می دهند به جای ثبت نام در کلاس های حضوری و رفت و آمدهای طولانی کلاس زبان خود را به صورت آنلاین و در منزل برگزار کرده و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. این کلاس ها و دوره ها می تواند به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شود. در واقع در کنار کلاس های خصوصی شما می توانید کلاس های آنلاین را به شکل گروهی برگزار کنید تا دانشجویان بتوانند در مباحث آزاد نیز شرکت کرده و به بحث و گفتگو بپردازند.

برگزاری کلاس های رفع اشکال برای دانشجویان و دانش آموزان

همانند کلاس های حضوری شما در آموزش الکترونیکی نیز می توانید در کنار کلاس های خصوصی کلاس های رفع اشکال نیز برگزار کنید. دانش اموزان و دانشجویان بسیاری ممکن است در درس های خود نیازی به معلم خصوصی نداشته باشند اما تنها در یک بخش از آن مشکل داشته و به دنبال کلاس رفع اشکال برای آن باشند. در این مواقع شاید فرد زمان کافی نیز برای حضور در آموزشگاه نداشته باشد بنابراین آموزش الکترونیکی بهترین گزینه خواهد بود.

شرکت در همایش ها و سمینارهای مختلف

هر ساله سمینارها و همایش های مختلفی در زمینه های مختلف در سراسر جهان برگزار می شود که افراد زیادی به دنبال شرکت در آن هستند. در صورتی که سمینار در شهر یا کشور شما برگزار نشود، شرکت در آن برای شما سخت است، اما می توانید به راحتی از گزینه های خرید بلیط اینترنتی و حضور آنلاین استفاده کنید. در حال حاضر با توسعه عصر دیجیتال موسسه های مختلف به صورت غیر حضوری اجازه شرکت در این همایش ها را پیدا می کنند و افراد می توانند از طریق آن اقدام به خرید بلیط و شرکت در سمینار کنند.

 

کسب درآمد از آموزش آنلاین و تدریس اینترنتی

اگر استاد دانشگاه یا معلم هستید و یا اینکه به عنوان یک مدرس به تدریس مهارت هایتان در آموزشگاه های حضوری مشغول هستید، پیشنهاد می کنم حتما این مطلب را مطالعه کنید؛ زیرا نکات مهمی را در خصوص کسب درآمد از آموزش آنلاین بیان کرده ایم و می توانید از همین امروز فعالیت تدریس مجازی خود را شروع کنید و از این طریق نیز یک منبع درآمد پایدار و جدید برای خود ایجاد کنید.

البته نکاتی که در این مطلب از سایت درآمد برتر به توضیح آن پرداخته ایم، فقط برای مدرسین و معلمین آموزشگاه ها نیست و افرادی که تمایل دارند بصورت شخصی محصولات آموزشی تولید کنند و مهارت هایشان را از طریق اموزش آنلاین در اختیار دیگران قرار دهند و از این طریق به کسب درآمد بپردازند هم بسیار کاربردی و مفید است. برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

کسب درآمد از آموزش آنلاین و تدریس اینترنتی

 

مراحل گام به گام ایجاد دوره های آموزش آنلاین برای کسب درآمد الکترونیکی

اگر این سوال برای شما به وجود آمده که چگونه می توان دوره آموزش آنلاین خود را گردآوری کنید، در ادامه به صورت گام به گام، مراحل ایجاد یک دوره آموزشی را بازگو می کنیم:

1. یک موضوع مناسب را انتخاب کنید

برای این کار لیستی از مواردی که دانش کافی برای آموزش درباره آن را دارید تهیه کنید. برای یافتن آن باید به این بیاندیشید که دوستان و خانواده معمولا در چه موردی از شما کمک می خواهند. معمولا اطرافیان شما در مورادی از شما کمک می خواهند که شما در آن زمینه توانایی و مهارت بالایی دارید. البته این مهارت می تواند ارتباط مستقیمی با شغل و یا حرفه ی کنونی شما داشته باشد اما هیچ الزامی در این باره وجود ندارد. گاهی آموزش هایی که جنبه سرگرمی دارند مانند آموزش نقاشی به کودکان، آموزش خطاطی و یا آموزش مربوط به نرم افزارهایی که عموم از آن استفاده می کنند مانند آفیس و... می تواند افراد زیادی را برای استفاده از بسته آموزشی شما ترغیب نماید.

2. تحقیقات مربوط به بازار هدف خود را قبل از شروع هر اقدامی آغاز کنید

در مرحله بعدی شما باید به خوبی بازار هدف خود را مورد بررسی قرار دهید. به طور قطع شما نمی خواهید زمان زیادی را صرف ایجاد دوره ای کنید که کسی مایل به خرید آن نیست. ممکن است افراد زیادی بخواهند در مورد موضوع یا مهارتی که قرار است به آن ها آموزش دهید اطلاعاتی کسب کنند ، اما سوال این است، آیا آنها حاضرند برای یادگیری آن هزینه نیز کنند؟ قبل از اینکه برای تهیه دوره خود وقت بگذارید ، تحقیق کنید که بهترین خریدار این دوره ها چه کسانی خواهد بود و آیا آنها آماده، مایل و یا قادر به خرید دوره ها هستند. اگر پاسخ مثبت برای این سوال یافتید می توانید قدم بعدی را با آسودگی خیال و انرژی بیشتری بردارید.

3. مباحث مربوط به دوره خود را مشخص کنید

اگر تشخیص داده اید که بازاری مناسب برای خرید دوره شما وجود دارد ، مرحله بعدی تعیین سر فصل هایی است که باید در این دوره آموزش دهید. با توجه به ماهیت موضوع شما، محتوایی که ارائه می دهید باید به قدر کافی به عمق موضوع بپردازد و تمام جنبه های مهم  آن را پوشش دهد. در درباره دوره های آنلاین باید بدانید که افراد به دلیل پرداخت هزینه برای آن نیاز دارند تا شما موضوع خود را به صورت کاملا مفهومی و عمیق پوشش دهید. تهیه دوره آموزشی نباید مانند یک پست وبلاگی سطحی و یا بدون در نظر گرفتن نیاز مخاطب باشد.

4. بهترین روش برای آموزش موضوع خود را در نظر بگیرید

معمولا در دوره های آنلاین از روش های مختلف آموزشی ، مانند متن ، فیلم ، کاربرگ ، چک لیست ، اینفوگرافی ، صوتی و هر چیز دیگری برای انتقال اطلاعات استفاده می شود. اما اینکه بهترین روش برای انتقال با کیفیت تر اطلاعات چیست به تشخیص شما و نیاز مخاطبتان بستگی دارد.

5. تدوین دروس و دوره

وقت گیرترین و پر هزینه ترین قسمت این فرایند، بخش عملی ایجاد دوره آموزشی است. در این بخش باید یک تم رنگی یا یک آرم را در نظر بگیرید و در تمام مراحل دوره از آن استفاده کنید. این کار می تواند بر روی برند سازی شما موثر باشد. حتما چندین بار دروس متن خود را تصحیح کنید و یا فیلم های ضبط شده را تماشا کنید تا مطمئن شوید خطایی یا نقصی در آن وجود ندارد.

 

کسب درآمد از طریق فروش فایل

محصولاتی که در همکاری در فروش فایل ارائه می شوند می توانند شامل انواع فایل های قابل دانلود و فایل های دیجیتالی باشند که تولیدکننده براساس تخصص خود به تهیه و تولید این نوع فایل ها اقدام می کند و بازاریاب نیز از طریق سایت ها، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و سایر بسترهای اینترنتی که در اختیار دارد، به تبلیغ این محصولات پرداخته و برای آنها مشتری جذب می کند.

یکی از آسان ترین و بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی، شیوه فروش فایل است. در این روش شما فایل را آماده کرده و آن را در سایت های فروش فایل با قیمتی مشخص قرار می دهید. فایل های انتخابی شما می توانند شامل هر موضوعی و با هر فرمتی باشند. برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

کسب درآمد از طریق فروش فایل

 

6. تعیین نحوه  فروش دوره

در ابتدای امر باید نحوه فروش دوره و بستر اصلی فروش را تعیین کنید. برای کنترل بیشتر بر روی مبحث فروش، وب سایتی اختصاصی برای میزبانی و فروش دوره خود طراحی کنید.

توصیه می کنیم در صورتی که از دانش فنی طراحی سایت برخوردار نیستید و یا وقت کافی برای آن ندارید می توانید از وبسایت های فروش دوره های آنلاین استفاده کنید. البته استفاده از این وبسایت ها مزایا و معایب خاص خود را دارد. از مزایای آن می تواند به وجود بازار مشخص و مشتری اشاره کرد اما از معایب آن باید گفت که این پلتفرم ها به شما اختصاص ندارد و معمولا رقبا نیز در آن ها به فعالیت مشغولند که این خود در نهایت باعث می شود شما دوره خود را با قیمت کمتری برای فروش بر روی این وبسایت ها برای فروش قرار دهید. بهرحال این پلتفرم ها برای شروع کار شما توصیه می شوند.

7. تبلیغات برای دوره خود را فراموش نکنید

پس از بارگذاری دوره خود در بستر مناسب فروش باید همیشه تنور تبلیغ برای آن از طرف شما داغ باشد و افراد را برای خرید این دوره ها ترغیب کنید.

8. اطلاعات دوره باید به روز باشد

برای کسب درآمد با آموزش مجازی، باید به صورت مستمر اطلاعات گنجانده شده در دوره ها هیشه به روز باشد. هیچکسی مایل نیست که اطلاعات منقضی شده را از شما خریداری کند. بنابراین هر چند ماه، بررسی کنید که اطلاعات دوره شما به روز و مرتبط باشد. اطلاعات منسوخ به دانش آموزان شما کمک نمی کند و می تواند منجر به بررسی های بد شود. فراموش نکنید که لینک های خراب به منابع را بررسی و برطرف کنید.

کلام آخر

این روزها دسترسی به دورهای آنلاین ساده تر شده است.  همچنین در کنار آن فرد برای دریافت دوره آنلاین هزینه کمتری نیز می پردازد. بنابراین اگر بتوانید یک دوره استاندارد تدوین و به بازار هدف خود ارائه کنید، فروش دوره های آنلاین می تواند بسیار سودآور باشد. از جمله چالش های مهم و ضروری در آموزش الکترونیکی ،کسب درآمد و حتی افزایش درآمد است.

اگر با خواندن این مطلب علاقه مند شدید تا وارد آموزش دادن و در نتیجه آن کسب درآمد از آموزش بشوید، توصیه می کنیم تمامی تکنیک های لازم مرتبط با آموزش دادن در بستر اینترنت را فرا بگیرید. ما به شما توصیه می کنیم تا در دوره آموزشی تبدیل دانش به ثروت شرکت کنید، ضمن اینکه این دوره یک دوره کوتاه مدت است، اما نتایج قابل توجهی بر روی هدف شما خواهد گذاشت. بعد از اینکه در این دوره شرکت کردید شما می توانید با خیال راحت به کسب درآمد از آموزش مهارتتان در زبان آلمانی بپردازید.

 

محمد غفوری تبار بازدید : 16 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

کسب درآمد از آموزش خوشنویسی

کسب درآمد از آموزش خوشنویسی

خوش نویسی هنری برای خوب نوشتن است. بسیاری از افراد تصورشان این است افرادی که مطالعه زیادی دارند یا بسیار می نویسند همواره از خط قشنگتری برخوردار هستند در حالیکه این یک تصور غلط است. خوش نویسی آنقدر مهم است که گاهی اوقات با چند خط نوشتن می توانید مخاطبتان را تحت تاثیر قرار دهید.

به یاد دارم که یکی از مراجعین به بانک درخواستی داشت و درخواست خودش را با یک خط زیبا بر روی کاغذ نوشت و آن را تحویل متصدی بانک داد. متصدی پس از دیدن نامه اولین چیزی که گفت بود این بود، چه دست خط زیبایی!

گاهی اوقات دست خط زیبا به تنهایی باعث می شود تا کارهای ما به بهترین شکل پیش برود.

افراد زیادی هم وجود دارند که قصد دارند دست خط نامناسب خود را به یک دست خط زیبا تبدیل کنند.

افرادی که به اصول خوش نویسی مهارت دارند و علاقه ای هم به آموزش دارند می توانند از این فرصت استفاده کرده و از این طریق به کسب درآمد بپردازند.

در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر به شما نکاتی را در جهت آموزش و کسب درآمد از آن خواهیم گفت.

 

 

چطور از آموزش خوش نویسی به درآمد برسیم؟

هنر خوشنويسي براي نوشتن كتاب، تابلو، اطلاعيه و غيره بكار مي رود. انواع خطوط خوشنويسي عبارتند از: نستعليق، نستعليق شكسته، كتابت، ‌چليپا. در ضمن شخصي كه به اين كار مشغول مي شود بايد با ظرافت و دقت وظائفش را انجام دهد تا كيفيت كار افزايش يابد. مراحل انجام اين كار عبارتند از: ابتدا بايد متني را در نظر گرفت و متناسب با آن، قلم را انتخاب نموده و كار را شروع كرد؛ يعني ابتدا در صفحه زمينه، خطي كشيده شود و متن روي آن قرار گرفته شود. در ضمن قواعد خوشنويسي بايد در آن رعايت شود مثلاً در يك مصرع شعر نبايد بيش از يك حرف كشيده نوشته شود و يا حرف كشيده نبايد ابتداي مصرع باشد و الي آخر.

مثل هر شغل دیگری که به تجارت مربوط است، بخشی از درآمد، به کیفیت کار، و بخشی هم به بازاریابی و راه فروش، بستگی دارد. خوش‌نویسی و هر هنر دیگری هم، از این قاعده مستثنی نیستند.

اگر قصد دارید از آموزش خوش‌نویسی چه به عنوان شغل اصلی و چه به عنوان شغل فرعی، کسب‌درآمد کنید، باید ایده‌های خوش‌نویسی، راه‌های فروش و نکات کسب درآمد از آموزش خوشنویسی را بدانید.

 

آموزش خوشنویسی در مدارس

یکی از راه‌های آموزش خوشنویسی، تدریس در مدارس است. آموزش حضوری روشی موثر برای یادگیری دانش و مهارت است که در آن اغلب روش‌های یادگیری از قبیل خواندن، نوشتن، بحث، پروژه، کارگروهی و تمرین با هم ترکیب می‌شود. در یادگیری حضوری تعامل زنده بین یادگیرنده و مدرس رخ می‌دهد که منجر به ارتباط موثر می‌شود. از آنجایی که آموزش حضوری قرن‌ها استاندارد آموزشی بوده است، به عنوان روش “واقعی” یادگیری شناخته می‌شود.  به صورت قراردادی یا استخدامی می‌توانید در مدارس به تدریس خوش‌نویسی مشغول شوید و کسب درآمد داشته باشید.

می‌توانید به صورت آزاد خوش‌نویسی یاد دهید. مثلاً:

برگزاری کلاس‌های خوش‌نویسی به صورت آنلاین

شما با استفاده از رایانه شخصی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس، به همراه مدرس و دیگر دانش‌آموزان می‌توانید در روز و ساعات مشخصی در دوره آنلاین شرکت کنید. کلاس‌های آنلاین دارای انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به کلاس‌های حضوری است، به گونه‌ای که شما می‌توانید در فضای اتاق خود آموزش ببینید.

در بسیاری از کلاس‌های غیرحضوری نیازی نیست که در ساعات معینی در کلاس درس آنلاین حضور داشته باشید. در این دوره‌ها شما می‌توانید در یک بازه زمانی مشخص(برای مثال سه ماه) در دوره شرکت کرده و مطالب مورد نیاز را از طریق ویدئوهای آموزشی که از قبل توسط مدرس تهیه شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد، آموزش ببینید.

برای جذب شاگرد می‌توانید از صفحه شخصی‌تان در شبکه‌های اجتماعی شروع کنید. یا به تبلیغات در صفحات شخصی پر مخاطب بپردازید و از این طریق به جذب شاگرد بپردازید و کلاس های خصوصیتان را شروع کنید.

 

پکیج آموزش خوشنویسی درست کنید و بفروشید

می‌توانید پکیج آموزش خوشنویسی خود را در همان صفحه شخصیتان بفروشید. حتی می‌توانید در سایت های همکاری در فروش فایل مثل فایل ناب و درآمد برتر پکیج های آموزشی خود را به فروش برسانید.

 

آموزش خوشنویسی در سایت

با استفاده از طراحی سایت یک سایت شخصی ایجاد کنید و یا از دیگران بخواهید که برای شما یک سایت ایجاد کنند و شروع به آموزش خوشنویسی کنید. هم می‌توانید رایگان یاد بدهید و از تبلیغات سایت، کسب درآمد کنید و هم می‌توانید پکیج‌های خوش‌نویسی خود را در سایت خودتان بفروشید.

 

 

آموزش خوش نویسی و راه های افزایش کسب درآمد از آن

افزایش درآمد شما ارتباط مستقیمی با میزان افزایش تعداد شاگردهای شما دارد. به عبارتی هر چه شاگردهای بیشتری داشته باشید می توانید به درآمد بیشتری هم برسید.

اما چگونه می توان شاگردان بیشتری را جذب کنیم. در ادامه به بیان چند راهکار خواهیم پرداخت.

 

آموزش سبک های مختلف خوش نویسی

خوش نویسی 6 سبک دارد و هر سبک هم 6 سطح.

سبک های خوش نویسی عبارت اند از محقق، ریحان، ثلث، نسخ، رقاع، توقیع و سطح ها هم عبارت اند از ابتدائی، متوسط، خوش, عالی، ممتاز و استادی

با کمی دقت میتوان متوجه شد که 36 راه برای کسب درآمد از آموزش خوش نویسی در سبک ها و سطح های مختلف وجود دارد که برای هر کدام از این 36 راه می توان یک دوره آموزشی برگزار کرد و یا یک پکیج آموزشی تهیه کرد و آن را به فروش رساند.

اگر دوره های آموزشی برگزار کنید و شاگردان شما از کیفیت آموزشی ایجاد شده رضایت داشته باشند در دوره های بعدی نیز شرکت می کنند و این باعث کسب درآمد بیشتر برای شما می شود.

 

 

انجام کار بیشتر از انتظار

اگر برای 90 دقیقه مثلا 30 تومان می گیرید، سعی کنید همیشه 100 دقیقه تدریس کنید. این مقدار کم کار اضافه باعث می شود تا شما را برای ترم های بعد به خاطر بسپارند. یا می توانید به متقاضی تدریس نمونه کار امتحانی بدهید. کار کوچکی که انتظار آن را نداشته باشند شما را متمایز می کند.

 

مطالعه دروس تدریسی قبل از تدریس

قبل از تشکیل جلسات تدریس موارد تدریسی را مطالعه کنید. این امر باعث می شود تا بر دروس تسلط داشته باشید و جلسات تدریس با کیفیت بالاتری برگزار نمائید.

 

 

یک فرصت جذاب

در این مطلب سعی شد تا به بیان راهکارهای اولیه جهت کسب درآمد از آموزش خوشنویسی پرداخته شود. البته که تمامی شگردهای کسب درآمد از آموزش خوش نویسی تنها محدود به همین چند مورد نمی شود.

اگر قصد دارید از آموزش خوش نویسی به کسب درامد برسید ما برای شما یک فرصت مهم و یک پیشنهاد ویژه داریم.

شما احتیاج به یک منبعی دارید که تمامی شگردها و تکنیک های لازم جهت کسب درآمد از آموزش هنر و تخصصتان به دیگران را به شما آموزش دهد.

پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت می باشد. شما در این دوره کوتاه مدت خواهید آموخت که چگونه می توان از طریق آموزش مهارتتان به کسب درآمد بپردازید و حتی درآمد خود را افزایش دهید.

بنابراین دوره تبدیل دانش به ثروت می تواند یک سکوی پرتاب مناسب برای شما باشد و این یک فرصت مهم برای شما می باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 19 یکشنبه 19 دی 1400 نظرات (0)

کسب درآمد از آموزش نویسندگی

کسب درآمد از آموزش نویسندگی

خیلی از افراد در روز به نویسندگی مشغول هستند، نویسندگی در مکان ها و محیط های مختلف. به عنوان یک شخص در محل کار خود نامه ای را برای مافوق خودش می نویسد یا شخص دیگری مطالبی را در یک محیط مجازی به نگارش در می آورد.

باید بدانیم که نوشتن هم اصولی دارد و با توجه به اهدافی که داریم باید آن اصول را فرا بگیریم. مثلا اگر می خواهیم شکایت نامه ای بنویسیم و احقاق حق کنیم باید با اصول نوشتن این چنین نامه هایی آشنا باشیم.

اکثر افراد جامعه از دانستن این اصول غافل هستند و از تاثیرات مهم نویسندگی بر زندگی اشان بی خبر!

بنابراین این یک فرصت مناسب جهت کسب درآمد می باشد. یعنی افرادی که تخصص در نویسندگی دارند می توانند با برگزاری شیوه های مختلف آموزشی به کسب درآمد بپردازند. در این مطلب از سایت درآمد برتر شما می آموزید که چطور در راه کسب درآمد از آموزش مهارت نویسندگی قدم بردارید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

چرا باید به آموزش دادن نویسندگی ترغیب شویم؟

نویسندگی در موارد بسیاری کاربرد دارد. مثلا افراد می توانند خاطرات زندگی اشان را با کمی چاشنی تخیل به نگارش در بیاورند و آن را تبدیل به کتاب کنند و از فروش آن به درآمد برسند. یا داستانی را نوشته و آن را به فیلمنامه تبدیل کنند.

موارد مختلفی وجود دارد که باعث می شود افراد علاقه مند به یادگیری نویسندگی فکر کنند و به آن جذب شوند.

بنابراین اگر شما به آموزش نویسندگی علاقه مند هستید می توانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید چرا که افراد علاقه مند به یادگیری نویسندگی کم نیستند.

 

  

 قدم اول برای شروع آموزش نویسندگی چیست؟

بعد از اینکه عزم و اراده جدی در خود دیدید، باید مطالب آموزشی خود را تهیه کنید. این مطالب آموزشی می تواند در قالب یک جزوه PDF باشد یا تهیه یک ویدئو و بیان توضیحات لازم در آن.

نکات مهمی که در مطالب آموزشی خود باید توجه کنید این است که حتما و حتما سرفصل های آموزشی خودتان را تعیین کنید. چرا که تعیین سر فصل های آموزشی می تواند یک پله مناسب جهت جذب مخاطب به شما بشود. پس روی این مساله به اندازه کافی دقت داشته باشید.

پس از اینکه سرفصل های آموزشی و مطالب آموزشی خود را تهیه کردید، باید به جذب مشتری اقدام کنید.

شما می توانید به شیوه های مختلف این کار را انجام دهید. که در این مطلب تنها به تعدادی از این روش ها پرداخته خواهد شد.

 

تبلیغات

اولین چیزی که در هر کسب و کاری به ذهن میرسد، تبلیغات می باشد. شما برای آن که بتوانید اولین درآمد خود را از آموزش مهارتتان به دست آورید، لازم است تبلیغات انجام دهید. چنانچه قصد پرداخت هزینه برای تبلیغاتتان را ندارید می توانید در سایت های نیازمندی تدریس به تبلیغ خودتان بپردازید.

اگر قصد هزینه کردن برای تبلیغات دارید می توانید از بستری که در محیط اینستاگرام وجود دارد بهره مند شوید. شما می توانید با ایجاد یک پوستر مناسب و یا بیان بخشی از مطالب آموزشیتان و کمک گرفتن از افرادی که فالورهای زیادی در اینستاگرام دارند می توانید به تبلیغات برای آموزش مهارتتان بپردازید.

 

سایت های آموزشی

یک سری سایت ها وجود دارند که می توانید مطالب آموزشی خودتان را در آن ها قرار دهید. مثلا سایت های فایل ناب و درآمد برتر. این سایت ها که قابلیت همکاری در فروش فایل دارند، این امکان را برای شما فراهم می کنند که بدون هیچ هزینه اولیه ای، فایل ها و آموزش های خودتان را برای فروش ثبت کنید.

شما می توایند با استفاده از این راه علاقه مندان به هنرتان را پیدا کرده و آن ها را به سمت خود جذب کنید.

 

استفاده از آپارات

اگر محتوای ویدئویی برای تبلیغاتتان تهیه کرده اید می توانید در سایت هایی مانند آپارات و نماشا آن را منتشر کنید. آپارات یکی از سایت ها پر بازدید ایرانی می باشد که می تواند این بستر را برای شما فراهم کند تا شناخته شوید و افراد به سمت شما جذب شوند و به کسب درآمد بپردازید.

 

 

چگونه می توانم به درآمد بیشتر از طریق آموزش نویسندگی برسم؟

نویسندگی شاخه های مختلف دارد، مثلا نمایش نویسی، فیلمنامه نویسی، رمان نویسی و...

شما می توانید برای هر کدام از این شاخه ها دوره های آموزشی مختلف برگزار کنید. منظور این است در یک دوره آموزشی نویسندگی، تمام مطالب مربوط به شاخه های نویسندگی را آموزش ندهید. مثلا اگر دوره آموزشی نمایش نویسی برگزار می کنید، فقط به آموزش مطالب مرتبط با نمایش نویسی بپردازید.

دسته بندی شاخه های نویسندگی و برگزاری دوره های آموزشی برای هر دسته، می تواند شما را به درآمد بیشتر برساند.

و قاعدتا هر چه بیشتر بر روی تکنیک های جذب مشتری تمرکز کنید، بیشتر می توانید به درآمد برسید.

البته مداومت و صبور بودن اهمیت فوق العاده ای باید برای شما در مسیر کسب درآمد از آموزش تان داشته باشد.

 

 

فوت و فن های کسب درآمد از آموزش

در این مطلب، سعی شد تا بخشی از راه های کسب درآمد از آموزش نویسندگی بیان شود. اما بدانید که همه تکنیک ها محدود به همین چند شیوه نمی شود.

برای اینکه در مسیرتان موفق باشید و به درآمد ایده آلتان برسید لازم است تا دست پر باشید و با اطلاعات کامل وارد این کار شوید.

ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم که با استفاده از آن می توانید تمام فوت و فن های کسب درآمد از آموزش را فرا بگیرید.

پیشنهاد ما به شما، شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت می باشد.

شما در این دوره می آموزید که چگونه از آموزش مهارتتان به دیگران به کسب درآمد بپردازید و حتی آن را افزایش دهید. لذا شرکت در این دوره اکیدا توصیه می شود و اگر در عزم خود جدی هستید این پیشنهاد ویژه را رد نکنید.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 766
  • بازدید سال : 2,203
  • بازدید کلی : 3,991