loading...
وبلاگ درآمد برتر
محمد غفوری تبار بازدید : 18 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

کسب درآمد از تولید محتوا با 7 روش ویژه (دومی و پنجمی رو انجام بده)

کسب درآمد از تولید محتوا چطور صورت می‌ پذیرد؟  بهتر است بدانید که تولید محتوا هم یک شغل است و اگر می‌ خواهید از این طریق کسب درآمد کنید، باید به آن به صورت یک شغل تمام وقت نگاه کنید. در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر به شما خواهم گفت که از چه روش‌هایی می‌ توانید به کمک تولید محتوا کسب درآمد کنید.

هر پیشرفت بزرگی در اینترنت منجر به گسترش هرچه سریعتر دانش می‌شود. به کمک  یک سیستم ارسال نامه الکترونیکی ساده، اینترنت امکان برقراری ارتباط متنی با هر کس در این سیاره را فقط در طی چند دقیقه میسر ساخت.

به دنبال پیدایش ایمیل، سایت‌های وبلاگ نویسی پیدا شدند و پس از آن، فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، Tumblr ،Pinterest و… و با پیدایش هر مرحله، امکان انتشار اطلاعات توسط تولید محتوا، آسان و آسان‌تر شد.

تولید محتوا از آن دسته کارهایی است که ‌می‌ توانید بدون داشتن سرمایه به آن بپردازید و همچنین کسب درآمد از طریق تولید محتوا به شکل‌ های مختلفی ممکن است که همین موضوع این کار را جذاب‌ تر می‌ کند.

لازمه شروع کسب و کار تولید محتوا، یادگیری اصول و قوانین تولید محتوا و داشتن یک دیوایس همچون لپ تاپ یا موبایل است.

کسب درآمد از تولید محتوا با گسترش کسب و کارها رونق پیدا می‌ کند و شما با ۶ ساعت کار در روز می‌توانید حتی ماهانه بین ۱ تا ۹ میلیون تومان (و یا بیشتر) درآمد کسب کنید، البته این درآمد به شما و تلاشتان بستگی دارد.

 

 

مزیت های کسب درآمد از تولید محتوا

یکی از بزرگترین مزایای کسب درآمد از تولید محتوا امکان دورکاری است. یعنی شما می‌ توانید در خانه، برای چند وب سایت یا کسب و کار تولید محتوا انجام دهید و نیازی به حضور در شرکت یا کسب و کار ندارید.

مزیت دیگری که کسب درآمد از تولید محتوا دارد،  دردسر کمتر نسبت به کسب و کار‌های دیگر است. به طور مثال وب سایت فروش کفش باید سرمایه اولیه داشته باشد تا کالا تهیه کند و کفش را از طریق پست به دست مشتری برساند و امکان برگشت خوردن محصول وجود دارد.

در تولید محتوا همه این مشکلات وجود. البته این شغل هم سختی‌ های خودش را دارد و باید هم نیازهای مخاطب را برآورده کنید هم خواسته‌ های کارفرما، در ضمن تولید محتوا نیازمند صبر و تحمل زیادی ا‌ست.

 

 

روش های کسب درآمد از تولید محتوا

تولید محتوا گستردگی زیادی دارد که می توانید به شیوه های مختلف درآمد کسب کنید. در این بخش به معرفی 7 روش کسب درآمد از تولید محتوا خواهیم پرداخت. هر کدام از این روش ها مزیت های خودش را دارد که شما با توجه به علاقه اتان می توانید یک یا چند روش را انتخاب کرده و کسب درآمد داشته باشید.

 

شبکه های اجتماعی و تولید محتوا برای آن ها

با توجه به گسترش کسب و کار های اینترنتی و محبوبیت آن، این روز ها اکثر کسب و کار ها به فکر آنلاین کردن مشاغل خود هستند. از طرفی صاحبان کسب و کارها ممکن است به دلایل زیادی نتوانند کار تولید محتوا را خودشان انجام دهند. فرصت نمی کنند و یا تخصص این کار را ندارند.

شما به عنوان یک تولید کننده ی محتوا می توانید در این کار ها مشغول شوید. فقط کافی است خودتان را اثبات کنید. می توانید برای جذب مشتری طراحی سایت داشته باشید و روی سایت شخصی یا پیج خودتان فعالیت کنید و یک نمونه کار خوب ایجاد کنید. بسته به مهارت های شما و نیاز مشتری میتوانید:پیج اینستاگرام،تلگرام، فیس بوک، یوتیوب، آپارات و … تولید محتوا کنید.

کسب درآمد از تولید محتوا به این روش درآمد بسیار خوبی دارد. نوع محتوایی که تولید می کنید بسته به پلتفرمی که انتخاب می کنید متفاوت است .مثلا تولید محتوا در توییتر به صورت محتوای متنی است یا تولید محتوا در یوتیوب به صورت ویدئوی است و …

 

آموزش تولید محتوا

افرادی که به تولید محتوا علاقه دارند لازم است ابتدا آموزش ببینند. برای آن که بتوانید به شیوه های مختلف متنی، ویدئویی و صوتی تولید محتوا داشته باشید باید با تکنیک های آن آشنا شوید و پس از آن وارد کار شوید.

یکی از راه هایی که می توان از تولید محتوا به درآمد رسید، کسب درآمد از آموزش تولید محتوا می باشد.

اگر به تدریس علاقه مند هستید می توانید از این روش برای رسیدن به درآمد استفاده کنید. هم چنین برای شما مطلب کسب درآمد از آموزش تولید محتوا را آماده کرده ایم که می توانید با مطالعه آن به چگونگی کسب درآمد از آموزش تولید محتوا آگاهی یابید.

 

وبلاگ نویسی

شما میتوانید با تولید محتوا کردن در وبسایت ها درآمد کسب کنید. این یکی از جذاب ترین روش های کسب درآمد از تولید محتوا است. شما میتوانید در زمینه ای که به آن علاقه دارید به نوشتن وبلاگ بپردازید. تنها اقدامی که باید انجام دهید این است که یک سایت راه اندازی کنید و مطالب سئو شده ی خود را در آن قرار دهید. بعد از گذشت مدتی با تولید محتوا ناب و سئو شده در گوگل شناخته میشوید. در این صورت بسیاری از کسب و کار ها برای معرفی محصولات و خدمات خود نزد شما می ایند.

 

همکاری در فروش، از روش‌های محبوب کسب درآمد از تولید محتوا

همکاری در فروش، از روش‌های محبوب و پرسود برای درآمد زایی از تولید محتوا است. در این روش، شما به عنوان یک واسطه گر عمل کرده و اقدام به معرفی خدمات یا محصولات دیگران می‌ کنید. فرض کنید که شخصی یک سایت برای خود راه‌اندازی کرده و مطالبی را در حوزه موفقیت فردی و شغلی می‌ نویسد. حالا آن فرد تصمیم می‌گیرد که از طریق همکاری در فروش کسب درآمد کند.

 

کسب درآمد از نوشتن رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که سایت های مختلف برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند؛ این تکنیک یکی از بهترین و موثر ترین راه های رسیدن به رتبه اول گوگل است.

نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی یکی از جذاب ‌ترین روش های درآمدزایی از طریق تولید محتوا است. در این روش شما برای سایتی که رپورتاژ خریده یک محتوای آموزنده و کاربردی به دور از تبلیغات می نویسید و در لابه لای محتوا به سایت شان لینک می دهید.

نوشتن محتوای رپورتاژ اصول و قواعد خاص خودش را داد که باید پیش از هر چیزی بدانید چطوری یک رپورتاژ آگهی خوب بنویسید که تاثیرگذارتر باشد.

 

کسب درآمد تولید محتوا با تولید پادکست

تولید محتوای صوتی هم یکی از فرمت های محبوب کاربران است. اگر صدایی گیرا و حرف های برای گفتن دارید می توانید تولید محتوای صوتی را آغاز کنید. خوبی این روش اینکه اصلاً نیازی به دردسر و تجهیزات غیر معمول ندارید. می توانید کارتان را با یک گوشی هوشمند که ضبط صدای خوبی دارد، کارتان را انجام داده یا یک میکروفن خریداری کنید و به تولید محتوای صوتی بپردازید.

کسب درآمد از تولید محتوا صوتی به چند صورت امکان پذیر هست:

  • به صورت فریلنسری در سایت های کاریابی (پونیشا، انجام میدم و …) پروژه تولید محتوای صوتی گرفتن
  • تولید محتوای تخصصی برای فروش در سایت شخصی قرار دادن

 

ترجمه و فروش کتاب های الکترونیکی

روش بعدی کسب درآمد با محتوا ترجمه و فروش کتاب های الکترونیکی هست که شما با پیدا کردن کتاب های پر فروش خارجی و ترجمه آن ها می توانید وب سایتی راه اندازی کنید و آن ها را به فروش برسانید و از این طریق کسب درآمد کنید.

برای پیدا کردن این نوع کتاب ها می توانید از وب سایتی مثل آمازون کمک بگیرید. افرادی بوده اند که کار خود را تخصصی شروع  و کتاب هایی را در موضوع خاصی ترجمه کردند. مثلا تمام کتاب های دارن هاردی که در حوزه موفقیت و کسب و کار است.

از سایت های واسط هم برای خرید کتاب های سایت آمازون می توانید کمک بگیرید. این نوع سایت ها کتاب ها را از قبل خریداری کرده‌اند و شما با هزینه کمتری می توانید این کتاب ها را از آن ها خریداری کنید.

 

جمع بندی

بدون شک تولید محتوا حرف برای گفتن بسیار دارد و یکی از بهترین و پر طرفدارترین راه های کسب درآمد محسوب می شود. به شیوه های مختلف می توان به کسب درآمد رسید که در این مطلب به 7 مورد آن اشاره شد.

اگر قصد دارید تا از این راه به درآمد برسید، همین الان اقدام کنید.

محمد غفوری تبار بازدید : 17 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

4 روش جذاب برای کسب درآمد از نرم افزارهای مهندسی عمران

عنوان شغلی مهندسی عمران از عناوینی است که بیشترین طرفداران را در بین مهندسان دارد. هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان وارد رشته مهندسی عمران در دانشگاه ها می شوند. این افراد اگر قصد دارند در آینده از رشته تحصیلی خود درآمد کسب کنند باید مهارت های خودشان را روز به روز افزایش دهند.

امروزه دیگر کارهای محاسباتی و طراحی به صورت سنتی انجام نمی شود بلکه پیچیده ترین محاسبات و طراحی ها را با استفاده از نرم افزارهای مختلفی که ساخته شده است، انجام می دهند.

بنابراین یکی از شروط موفقیت در رشته مهندسی عمران و رسیدن به شغل بهتر با درآمد بالاتر مسلط بودن به نرم افزارهای مختلف با کارایی متنوع در رشته مهندسی عمران می باشد. اکثر آگهی های استخدامی که در مورد مهندسی عمران منتشر می شود به تسلط بودن بر نرم افزارهای مهندسی عمران تاکید دارند.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به این نرم افزارها تسلط دارید علاوه بر اینکه مسیر خود را برای استخدام شدن هموار کرده اید، بدانید که به شیوه های دیگری هم می توانید از این مهارت خود کسب درآمد کنید.

در این مطلب از سایت درآمد برتر برخی از راه های کسب درآمد از نرم افزارهای مهندسی عمران را با شما مطرح خواهیم کرد.

 

 

بازار کار و میزان درآمد

رزومه کاری و نوع شرکتی که استخدام شده اید (خصوصی یا دولتی)، تاثیر مستقیم بر میزان در آمد یک مهندس عمران داشته و هرچه رزومه قوی تری ارائه شود، امنیت شغلی و مالی فرد بیشتر تضمین می گردد اما به طور میانگین حداقل حقوق ماهانه در ایران برای این رشته بین 4 تا 6 میلیون تومان است البته این حداقل میزان مبلغ می باشد. مسلما با توجه به شرایط و مدارک ارائه شده، مبلغ دریافتی با تغییراتی همراه خواهد بود.

مسلما فردی که مدارک بالاتر تحصیلی و مهارت کاری بیشتری داشته باشد، به مراتب آینده شغلی بهتری نیز خواهد داشت.

مهندسی عمران در دسته رشته هایی قرار می گیرد که گرایش های زیادی دارد و با افزایش جمعیت ساخت سازه هایی برای تامین مسکن، آب، برق و… رو به افزایش است. بنابراین این رشته بسیار کاربردی و همواره مورد نیاز جامعه است و انتخاب مناسب گرایش برای ادامه تحصیل سبب می شود داوطلبان آینده شغلی خود را تضمین نمایند و در آن موفق شوند. به طور کلی در دوره کارشناسی مهندسی عمران 4 گرایش دارد و هر کدام از این گرایش ها در یک زمینه خاص می توانند فعالیت نمایند.

 

 

راه های کسب درآمد از نرم افزارهای مهندسی عمران

حدود 15 نرم افزار برای مهندسی عمران تولید شده است که اکثرا کاربردهای مشابه دارند. به طور کلی دو راه برای کسب درآمد از این نرم افزارها وجود دارد. کار به صورت استخدامی یا فریلنسری.

در ادامه این بخش قصد داریم تا شما را با راهکارهایی به منظور کسب درآمد از نرم افزارهای مهندسی عمران آشنا کنیم.

 

کسب درآمد از تدریس نرم افزار

کسب درآمد از تدریس این نرم افزارها از اولین گزینه هایی است که به ذهن می رسد. از آن جایی که در دانشگاه ها این نرم افزارها مورد تدریس قرار نمی گیرند و از طرفی هم یادگیری آن ها بسیار حائز اهمیت است، لذا تدریس این نرم افزارها می تواند بستر مناسبی برای کسب درآمد باشد.

شما به شکل های مختلف می توانید به آموزش بپردازید، آموزش حضوری یا اینترنتی.

اولین جایی که می توانید از آموزش مهارتتان به درآمد برسید، خود دانشگاه محل تحصیلتان می باشد. راهکارهای دیگری برای کسب درآمد از این شیوه وجود دارد که در مطلب کسب درآمد از آموزش نرم افزارهای مهندسی عمران به آن اشاره شده است.

شما می توانید با مطالعه مطلب فوق به راهکارهایی که برای کسب درآمد از آموزش وجود دارد آگاهی یابید.

 

استخدام شدن در شرکت های ساخت و ساز

شرکت ها و سازمان ها و حتی وزارت خانه های دولتی وجود دارد که ارتباط مستقیم با ساخت و ساز دارند. شما می توانید با داشتن یک رزومه خوب و البته دانش کافی و پس از موفقیت در آزمون های مربوطه به استخدامی در آیید.

یکی از پارامترهای بسیار موثر در استخدام شما علاوه بر آنکه به دانش تئوری مهارت دارید، تسلط داشتن به حداقل 2 مورد از این نرم افزارها می باشد.

هر چه دقت شما در کار با این نرم افزارها بهتر باشد قطعا طراحی های با کمترین خطا را خواهید داشت که همین مساله می تواند باعث پیشرفت شما در کارتان بشود.

اگهی های زیادی در سایت های مختلف هر روزه منتشر می شود که به استخدام کردن مهندسی عمران اشاره می کند. سایت هایی مثل جابینجا می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب باشد که باعث می شود شما در کمترین زمان ممکن مشغول به کار شوید.

داشتن یک رزومه مناسب و قابل قبول می تواند در موفقیت شما بسیار تاثیر گذار باشد.

 

 فروش فایل های طراحی خود

یکی دیگر از راه های دیگر که می توانید از مهارتتان در نرم افزارهای مهندسی به درآمد برسید این است که طبق اصول مهندسی طرح های مد نظر خود را با استفاده از نرم افزارها طراحی کنید و آن ها را به شرکت های ساخت و ساز بفروشید.

شاید داشتن یک سایت شخصی در این زمینه به شما کمک زیادی بکند. بنابراین اگر به طراحی سایت مسلط هستید می توانید خودتان یک سایت ایجاد کنید و یا از دیگران بخواهید که این کار را برای شما بکنند. سپس طراحی های خود را در سایتتان به نمایش بگذارید.

البته اگر تبلیغات مناسبی برای سایتتان انجام دهید و تبلیغات خود را در سایت های معتبر مانند سازه برتر به نمایش بگذارید باعث می شود که شرکت های ساخت و ساز به سمت سایت شما هدایت شوند و این کار می تواند باعث دیده شدن طراحی های شود و در نهایت محصولاتتان را با قیمت های مناسب به این شرکت ها بفروشید و کسب درآمد داشته باشید.

 

جمع بندی

همانطور که دیدید انجام طرح های عمرانی بدون داشتن تسلط به نرم افزارهای موجود در این حوزه ممکن پذیر نیست. بنابراین شمایی که به این نرم افزارها تسلط دارید و در کار با آن ها مهارت دارید می توانید به شکل های مختلف به کسب درآمد بپردازید. در این مطلب از سایت درآمد برتر با 4 روش کسب درآمد از نرم افزارهای مهندسی عمران آشنا شدید.

امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 16 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

7 روش کسب درآمد عالی برای خانم های خانه دار

زنان همواره یکی از اقشار فعال در جامعه جهانی هستند که به انجام کارها و فعالیت‌ های مختلف می‌ پردازند. اما این مسئله در ایران جنبه عکسی دارد و بیشتر خانم‌ها و بانوان در جامعه هیچ فعالیتی انجام نمی‌ دهند و بیشتر به خانه داری و بچه داری می‌ پردازند. اما ما برای اینکه بتوانیم به یک جامعه فعال و پویا دست پیدا کنیم باید بانوان را در تمامی فعالیت های جامعه و کاری شریک کنیم.

امروزه کار کردن در خانه یکی از مهمترین فعالیت‌ هایی می‌ باشد که بیشتر افراد جامعه به دنبال آن هستند. زیرا در چنین فعالیتی شما دیگر دارای کارفرما و صاحب کار نیستید و بنا به توان خود و همچنین تفکرات خود به انجام فعالیت‌های مختلف خواهید پرداخت.

همچنین فعالیت و کارآفرینی در خانه برای بانوان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. زیرا بنا به شرایط اجتماعی جامعه ما، بیشتر بانوان علاقه‌ای به فعالیت و کار در محیط خارج از خانه ندارند. به همین خاطر ایده کارآفرینی در خانه برای خانم‌ها می‌تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد و آنها از این طریق بتوانند هم به کسب درآمد بپردازند و هم در فعالیت جامعه نیز مشارکت داشته باشند.

در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر به معرفی 7 راهکار کسب درآمد عالی برای خانم های خانه دار خواهیم پرداخت.

 

 

ایده های کسب درآمد در منزل برای خانم های خانه دار

 زن بودن در قرن 21 معنای جدیدی به خود گرفته است. در گذشته از زنان انتظار می‌ رفت هنگامی که همسران‌شان به سرکار رفته اند کارهای خانه را انجام دهند و به اصطلاح چراغ خانه را روشن نگه دارند. اما اکنون شاهد انفجار حضور زنان در نیروی کار جامعه و انجام مشاغل خانگی توسط خانم‌ های خانه‌‌دار هستیم.

با این حال این تغییر لزوما به این معنی نیست که تمام زنان باید بیرون از خانه کار کنند. این تغییر متکی بر این واقعیت است که زنان باید انتخاب کنند و خود تصمیم بگیرند که چه کاری را انجام دهند. برخی از زنان خانه‌دار مشتاق کسب درآمد و انجام کارهایی متفاوت از کارهای معمول خانه هستند.

زمان به گونه‌ای تغییر کرده است که زنان برای تأمین هزینه‌های خود نیازی به وابستگی به مردان یا کسی ندارند. آنها می‌توانند به تنهایی کسب درآمد داشته باشند و مقدار زیادی از این اعتبار به اینترنت اختصاص می‌یابد. دسترسی به اینترنت، کار در منزل را برای خانم های خانه‌دار راحت کرده است.

در ادامه به معرفی 7 ایده کسب درآمد در منزل برای خانم های خانه دار خواهیم پرداخت.

 

نمد دوزی در منزل

شما شاید در طول زندگی خود به خرید عروسک های کوچک نمدی پرداخته باشید. اما باید این نکته را بدانید که شما نیز می‌ توانید با دیدن آموزش به راحتی به تهیه و ساخت عروسک های نمدی بپردازید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

هنر نمد دوزی یک فعالیت بسیار ساده و جذاب می‌باشد که شما عزیزان می‌توانید با هر سن و تخصص خاصی دست به انجام آن بزنید. شما برای ساخت عروسک های نمدی نیازمند صرف هزینه زیادی نیستید، زیرا می‌ توانید با صرف هزینه بسیار اندکی به ساخت عروسک های نمدی متنوعی بپردازید. به این دلایل نمد دوزی یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌ها و شغل های منزلی به شمار می‌رود که هر روز به افراد فعال در این صنعت افزوده می‌شود.

نمد دوزی از هنرهای دستی محسوب می شود. می توانید با مطالعه کسب درآمد از هنرهای دستی با راهکارهای دیگر کسب درآمد از هنرهای دستی آشنا شوید.

 

خیاطی در خانه

امروزه صنعت مد و لباس یکی از پرسودترین فعالیت‌ هایی می‌باشد که بیشتر افراد به سمت آن کشیده می‌شوند. و دلیل این امر نیز این نکته می‌باشد که نیاز انسان‌ها برای لباس و پوشش خود هرگز تمام نمی‌شود و بلکه هر روز نسبت به روز گذشته گسترده‌تر می‌شود. به همین خاطر خیاطی در منزل برای بانوان و خانم‌ها می‌توان یک ایده بسیار مناسب و جذاب باشد که علاوه بر کسب درآمد می‌تواند از لحاظ روحی نیز بر روحیات آنان تاثیر بگذارد. زیرا همزبانی با مشتریان و گفتگو با آنان باعث نشاط بیشتر روح آنان می‌شود.

در مطلب کسب درآمد از خیاطی به بازار کار خیاطی و راه کارهای کسب درآمد از آن پرداخته شده است. مطالعه آن می تواند به شمایی که قصد کسب درآمد از خیاطی را دارید کمک کننده باشد.

 

تبلیغات

آیا اطلاعاتی در مورد بلاگرهای آنلاین دارید؟ شما می توانید به راحتی در منزل با انجام تبلیغات، درآمد کسب کنید و این کار یکی از راحت ترین راه های درآمد زایی برای افراد می باشد و از طرفی حجم رقابتی بالایی دارد.

تبلیغات برای رونق داشتن هر کسب و کاری مفید است به عبارتی هر کسب و کاری به تبلیغات احتیاج دارد. زمانی که صحبت از تبلیغات می شود، پای تولید محتوا هم به میان می آید. زمانی که کار تبلیغاتی می کنید به عبارتی کار تولید محتوا را انجام می دهید.

با مطالعه مطلب کسب درآمد از تولید محتوا می توانید به شیوه های مختلف کسب درآمد از تبلیغات و تولید محتوا آگاهی یابید و از آن ها استفاده کنید.

 

نویسندگی

نوشتن داستان، مقاله، نمایشنامه، گزارش و سایر موارد در دنیای نشریات امروزه طرفداران بسیاری دارد و اگر شما معلومات و قلم خوبی داشته باشید، می توانید براحتی وارد این عرصه شوید. نویسندگی دنیای زیبا و آرامش بخش مخصوص به خود را دارد و به یک خانم خانه دار امکان ترقی خواهد داد.

ما برای شما مطلب کسب درآمد از نویسندگی را آماده کرده ایم که با مطالعه آن می توانید از شیوه های مختلف از نویسندگی کسب درآمد داشته باشید.

 

تدریس برای درآمد خانم های خانه دار

یکی دیگر از راه های کسب درآمد برای خانم های خانه دار تدریس می باشد. کسب درآمد از تدریس برای هر مهارتی امکان پذیر است. مثلا اگر خانمی به گلدوزی مهارت دارد می تواند از طریق آموزش اینترنتی و در منزل به کسب درآمد بپردازد.

 

طراح مد شخصی

اگر در زمینه مد و لباس به روز و از خلاقیت و نوآوری های خوبی برخوردار هستید میتوانید به خانم ها در خرید لباس‌، زیورآلات، آرایش و موی جدید کمک کرده تا متحول شوند و سبک مد مختص به خودشان را پیدا کنند.

اگر در زمینه طراحی لباس تبحر دارید می توانید از این راه در منزل به درآمد خیلی زیادی برسید. مطلب کسب درآمد از طراحی لباس در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

 

پرورش و فروش گیاهان

پرورش گل و گیاه تنها به یک مقدار فضا نیاز دارد  و این تنها ابزار و سرمایه کار شما خواهد بود که می توانید قسمتی از حیاط یا انباری را به این کار اختصاص دهید. فروش گل و گیاه طالب زیادی دارد و بازار کار آن نیز بسیار خوب است.

پرورش گل و گیاه هم با روحیه آدم همخوانی بیشتری دارد و هم از آن می توان به درآمد بسیار خوبی رسید. از شیوه های مختلف می توان از طریق پرورش گل و گیاه به درآمد رسید که در مطلب کسب درآمد از پرورش گل و گیاه می توانید با این شیوه ها آشنا شوید.

 

 

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم راهکارهایی برای خانم هایی که قصد کسب درآمد در منزل را دارند را معرفی کنیم. راهکارهای دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد که در این مطلب به آن اشاره نشد، مثلا تایپ کردن.

امیدواریم این مطلب از سایت درآمد برتر برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از راهکارهای ارائه شده استفاده کنید.

محمد غفوری تبار بازدید : 11 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

 5 راهکار ویژه برای کسب درآمد از ادوبی آدیشن

ساخت و تولید یک فایل صوتی با کیفیت، علاوه بر داشتن مهارت کافی و حرفه‌ای بودن به یک نرم افزار کاربردی نیز، نیاز دارد. نرم افزارهای زیادی مانند کیو بیس Cubase، اوداسیتی Audacity، گاراژبند Garageband، اف ال استودیو FL Studio و .... وجود دارند، که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند و هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند.

در میان تمام این نرم افزارهای کاربردی، ادوبی آدیشن Adobe Audition را می‌ توان یکی از بهترین آنها معرفی کرد. به گونه‌ ای که بسیاری از رسانه‌ های صوتی و تصویری معروف در دنیا، آن را به عنوان اولین انتخاب خود معرفی کرده‌ اند و این نرم افزار در مراکز آموزشی حرفه‌ ای و برخی از کتاب‌ های درسی تدریس می‌شود.

این نرم افزار که در سال 2003 توسط شرکت ادوبی خریداری شده و با انجام اصلاحاتی وارد بازار گردیده است، هر ساله ویرایش‌ های جدیدی از آن ارائه می‌ شود که بسیار کاربردی است. اما سوال اینجاست که چه چیزی باعث تمایز این نرم افزار با نرم افزارهای دیگر شده است؟

در پاسخ باید گفت که هیچ کدام از نرم‌افزارهای ادیت صدای دیگر همه امکاناتی که ادوبی آدیشن در یک جا ارائه می‌ کند در اختیار شما قرار نمی‌ دهند. این قابلیت‌ ها شامل ترکیب چند ترکی، جلوه‌ های صوتی، ادیت شکل موج صدا، ادیتور فرکانس اسپکترال، خودکارسازی مبتنی بر هوش مصنوعی با Adobe Sensei و بسیاری موارد دیگر است.

بنابراین به جای جابجایی مداوم بین کارهای مختلف یا خرید پلاگین‌ های گران‌ قیمت برای به دست آوردن کارکرد های ناموجود، می‌ توانید از آدیشن بهره بگیرید که همه موارد نیاز برای کار با صدا را به صورت آماده در اختیار کاربر خود قرار می‌ دهد. اگر مورد بسیار خاصی هم باشد که قابلیت مربوطه از سوی ادوبی آدیشن ارائه نشده باشد، می‌ توانید از پلاگین‌ های شخص ثالث گسترده آن بهره بگیرید.

از ادوبی آدیشن به شکل های مختلف می توان کسب درآمد داشت که در این مطلب از سایت درآمد برتر قصد داریم به ارائه آن ها بپردازیم.

 

 

کسب درآمد از ادوبی آدیشن

راه های مختلفی برای کسب درآمد از ادوبی ادیشن وجود دارد، از تدریس گرفته تا ساخت موزیک. توجه داشته باشید که این نرم افزار ارتباط تنگاتنگی با نرم افزار پریمیر دارد به این مفهوم که هر جا که از پریمیر استفاده می شود از ادوبی آدیشن هم استفاده می شود. بنابراین اگر به پریمیر هم مسلط هستید می توانید از پریمیر هم کسب درآمد داشته باشید. توصیه می کنم که مطلب کسب درآمد از پریمیر را مطالعه داشته باشید.

در این بخش به معرفی راه کارهای کسب درآمد از ادوبی آدیشن می پردازیم.

 

کسب درآمد از آموزش Adobe audition

شاید کسب درآمد از تدریس نرم افزار ادوبی آدیشن یکی از گزینه های اولیه ای است که به ذهنتان می رسد تا بتوانید از این شیوه کسب درآمد داشته باشید. از آن جایی که علاقه مندان زیادی به نرم افزارهای حوزه ادیت چه برای صدا و چه فیلم وجود دارد لذا برگزاری دوره های آموزشی چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری می تواند مفید و موثر باشد. و از آن جایی که بستر اینترنت هم رشد بسیار خوبی داشته شاید کسب درآمد از آموزش مجازی نرم افزار ادوبی آدیشن گزینه بسیار خوبی باشد.

در کل یکی از راه های کسب درآمد از حرفه، آموزش خود حرفه به علاقه مندان می باشد. اگر قصد دارید از آموزش این حرفه به درآمد برسید، حتما مطلب کسب درآمد از آموزش نرم افزار Adobe audition را مطالعه کنید.

 

ملحق شدن به گروه های ساخت فیلم

همانطور که اشاره شد، ادوبی آدیشن ارتباط تنگاتنگی با پریمیر دارد و هر جا که از پریمیر استفاده شود از ادوبی آدیشن هم استفاده می شود. گروه های ساخت فیلم می تواند یکی از گزینه هایی باشد که با عضو شدن در آن ها می توانید به کسب درآمد برسید.

نکته قابل توجه برای ملحق شدن به این گروه ها این است که شما باید به یک مهارت قابل قبولی رسیده باشید. بنابراین توصیه میکنیم که تا می توانید مهارت خودتان را افزایش دهید. قاعدتا هر چه مهارت شما بیشتر شود بیشتر به کسب درآمد می توانید برسید.

 

ساخت پادکست با ادوبی آدیشن

تهیه پادکست در بعضی از کارها می تواند راهکاری مناسب برای تبلیغات محسوب شود.  بسیاری از صفحات مجازی و کسب و کارها برای اینکه رونق در کارشان ایجاد شود به تبلیغات می پردازند. و تبلیغات را به افرادی که در ساخت تولید محتوا تخصص دارند محول می کنند. یکی از ابزارهای تبلیغاتی هم پادکست می باشد. بنابراین یکی از راه هایی که می توان از این نرم افزار به کسب درآمد رسید، ساخت پادکست های تبلیغاتی می باشد.

 

 

استفاده از سایت های فریلنسری

شما می توانید به صورت آزاد یا فریلنسر به کسب درآمد از هنرتان بپردازید. به بیان ساده فریلنسر به این معنی است که به عنوان یک شخص مستقل کار کنید تا اینکه توسط شخص دیگری استخدام شوید. فریلنسرها توسط  شرکت‌ها یا افراد نیازمند خدمات، به صورت پاره وقت یا کوتاه مدت استخدام می‌شوند، اما همانند دیگر کارمندان از مزیت‌های کارمندی بهره‌مند نمی‌شوند. یا سطح یکسانی از تعهد نسبت به هر شرکت را ندارند. فریلنسرها معمولاً برای انجام کار به قراردادهای امضا شده نیاز دارند و بر اساس زمان و میزان سختی کار، با هزینه‌ای از پیش تعیین شده موافقت می‌کنند. این هزینه ممکن است هزینه ثابت یا هزینه ساعتی، روزانه، پروژه‌ای یا موارد مشابه دیگر باشد.

همان طور که از مفهوم فریلنسری متوجه شدید، شما می توانید به صورت آزاد کار کنید. به همین منظور لازم دارید تا جذب پروژه داشته باشید.

برای اینکه جذب پروژه داشته باشید لازم است تا در سایت های فریلنسری مثل پونیشا ثبت نام کنید و در آن جا خود و هنرتان را معرفی کنید و آماده دریافت پروژه ها و در نتیجه کسب درآمد داشته باشید.

 

 

سخن پایانی

در این مطلب از سایت درآمد برتر سعی کردیم تا به شما یک دیدگاه مثبت راجع به کسب درآمد از نرم افزار ادوبی آدیشن بدهیم. برخی از این راه ها معرفی شدند و راه های دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارند.

شما باید مدام تلاش کنید، ناامید نشوید و خود را به شیوه های مختلف به دیگران معرفی کنید تا با هنر شما آشنا بشوند.

امیدواریم این مطلب از سایت درآمد برتر برای شما مفید واقع شده باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 13 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

با این 6 روش در مقاله نویسی به کسب درآمد میلیونی برسید

مقاله نویسی و تولید محتوا یکی از شغل های پر‌درآمد محسوب می شود، در همین حین مقاله نویسی و در واقع نویسندگی برای بسیاری از افراد جزو راحت ترین شغل های امروزی محسوب می شود ، چرا که برای کسب درآمد از نویسندگی و تولید محتوا برای فضای مجازی ، تنها به یک رایانه و یا حتی گوشی همراه نیاز خواهید داشت و می توانید با صرف زمان نسبتا کمتری به درآمدهای قابل توجهی دست یابید.

باید توجه داشته باشید که نوشتن محتوا انواع متفاوتی دارد بعضی افراد در حوزه وب دست به قلم می شوند بعضی در مورد شبکه های اجتماعی و عده ای هم در حوزه فروش محصولات می نویسند. در زمینه نگارش شما می توانید یا به عنوان نویسنده کتاب کار کنید یا اینکه نوشتن در مجلات و روزنامه ها را انتخاب کنید، به محتوا نویسی وب بپردازید یا اینکه محتوا نویسی شبکه های اجتماعی را انجام دهید.

برای نوشتن موضوعات مختلفی وجود دارد می توان در زمینه مطالب آموزشی مطلب تهیه کرد و بواسطه انجام این کار درآمد داشت. در زمینه های کسب و کار، طنز، موضوعات احساسی، اجتماعی، مذهبی، سیاسی، دانستنی ها، داستان، خاطره و ده ها موضوع دیگر می توان مطلب نوشت. توجه داشته باشید که سایت های فروشگاهی، فرهنگی و مذهبی و سایت های دیگر به میزان زیادی به وجود مقاله و تولید محتوا در سایت های خود نیاز دارند.

در این مطلب از سایت درآمد برتر به معرفی بعضی از راه های کسب درآمد از مقاله نویسی پرداخته خواهد شد.

 

 

آیا نوشتن مقاله درآمد دارد؟

مهمترین سوالی که خیلی از افراد می پرسند این است که آیا می توان از طریق مقاله نویسی پول در بیاوریم؟ پاسخ این سوال بله است. اگر فکر می کنید که نویسنده خوبی هستید و می توانید در هر زمینه شروه به نوشتن مقاله کنید عملا می توانید با نوشتن مقاله پول در بیاورید.

یکی از موفق ترین کارهایی که در حال حاظر می توان به آن روی آورد درآمد زایی از طریق مقاله نویسی است که این کار را می توانید در هر جایی که هستید انجام دهید.

خیلی از دانشجویان و نویسندگان در حال حاظر بصورت دور کاری فعالیت می کنند و با نوشتن مقاله های مختلف به درآمد می رسند. در حال حاظر این کار به حضور دائمی شما نیاز ندارد و حتی در خانه هم می توانید کار کنید.

 

 

راه های کسب درآمد از مقاله نویسی

مقاله نویسی ارتباط مستقیمی با تولید محتوا دارد و تولید محتوا هم برای بسیاری از سایت ها انجام می شود. البته راه های دیگری برای کسب درآمد از مقاله نویسی هم وجود دارد. مثلا مقاله نویسی علمی. در ادامه این بخش به معرفی بعضی از این راه ها خواهیم پرداخت.

 

آموزش مقاله نویسی

مقاله نوشتن یک هنر است و هر هنری به یادگیری نیازمند است. برای آن که بتوانیم از نوشتن و نویسندگی به درآمد برسیم لازم است تا نکات مهم مقاله نویسی را فرا بگیریم. علاوه بر آن ها، بسیاری از جوانان برای رسیدن به رتبه های علمی بالاتر به مقاله نویسی علمی روی آورده اند.

با توجه به مطالب گفته شده یکی از بهترین راه هایی که می توان از مقاله نویسی به درآمد رسید، کسب درآمد از آموزش مقاله نویسی می باشد.

اگر تصمیم گرفته اید تا از آموزش مقاله نویسی به پول برسید، حتما مطلب کسب درآمد از آموزش مقاله نویسی را مطالعه کنید.

 

تولید محتوا برای سایت

اگر بصورت کاملا آزاد و فریلنسری کار خودتان را آغاز کنید متوجه می شوید که شرکت های زیادی هستند که نیاز به یک نویسنده خبره دارند تا بتواند برای سایت آنها تولید محتوا کند.

دقیقا نقش شما به عنوان نویسنده مقاله در سایت ها تولید محتوای دیجتال می باشد. بطور متوسط اگر شما روزی 10مقاله 1000 کلمه ای بنویسید می توانید آخر هر ماه به یک درآمد بسیار خوبی برسید.

در حال حاظر نرخ نوشتن مقاله 1000 کلمه ما بین 15000 تا 25000 تومان می باشد که بسته به موضوع آن متغییر می باشد، حال ما کمترین مبلغ را در نظر می گیریم اگر شما از ساعت 8 صبح تا ۵ بعد از ظهر مشغول نوشتن مقاله های 1000 کلمه ای باشد و این تعداد به ده عدد در روز برسد درآمد روزانه شما چیزی حدود 150٫000 تومان می باشد که اگر مبلغ 150000 ضربدر 30 کنید چیزی حدود 4٫500٫000 تومان می شود. آیا این مبلغ کمی است؟ شما بدون هیچ زحمتی در خانه میمانید و به درآمد ماهیانه 4 میلیون 500 هزار تومان میرسید.

 

مقاله نویسی در روزنامه ها

اگر روزنامه ها را با دقت مشاهده کرده باشید خواهید دید که مطالب مختلف توسط افراد مختلف نوشته می شود. این بدان معناست که اگر شما قلم خوبی برای نوشتن داشته باشید می توانید در نشریه ها استخدام شوید و با مقاله نویسی درباره موضوعات مختلف به درآمد برسید.

 

نویسندگی

همانطور که تا حالا متوجه شده اید، مقاله نویسی همان نویسندگی است. یعنی شما می توانید از طریق نویسندگی هم به درآمد برسید. مقاله نویسی ارتباط بسیار نزدیکی با نویسندگی دارد. به خاطر همین ارتباط تنگاتنگ شما می توانید از طریق نویسندگی هم به درآمد برسید.

در مطلب کسب درآمد از نویسندگی به بعضی از راه های کسب درآمد که از طریق نویسندگی حاصل می شود، اشاره شده است.

 

از مقاله نویسی درآمد دلاری کسب کنید

جالب است بدانید که از طریق مقاله نویسی هم می توانید درآمد دلاری قابل قبولی در روز کسب کنید. بعضی از سایت های خارجی هستند که با ثبت نام در آن ها می توانید مقاله نویسی کنید. کار به این صورت است که شما ابتدا در این سایت ها ثبت نام می کنید و به صورت آزمایشی راجع به یک موضوعی مقاله می نویسید و سپس مقاله نوشته شده شما توسط کارشناسان ارزیابی می شود. چنانچه در این مرحله موفق باشید آن وقت از شما خواسته می شود راجع به مطالب مختلفی شروع به نوشتن کنید و در ازای مقالاتی که می نویسید کسب درآمد دلاری خواهید داشت.

 

 

نتیجه گیری

همان طور که متوجه شده اید، یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد، مقاله نویسی می باشد. شما می توانید با کار کردن در منزل و تنها از طریق نوشتن به درآمد برسید.

در این مطلب سعی شد تا بعضی از راه های کسب درآمد از مقاله نویسی و نویسندگی آشنا شوید. البته راه های معرفی شده از بهترین راه هایی است که می توان از طریق نوشتن به درآمد رسید.

امیدواریم که این مطلب از سایت درآمد برتر در زمینه کسب درآمد از مقاله نویسی برای شما مفید بوده باشد و شما را به کسب درآمد از طریق نوشتن امیدوار کرده باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 20 یکشنبه 26 دی 1400 نظرات (0)

با کسب درآمد از طراحی سایت میلیونر شوید

طراحی وب لازمه پیشرفت در کسب و کارهای مختلف است، امروزه تجارت آنلاین به مراتب از مشاغل سنتی ارزش بیشتری دارند زیرا از این طریق شما می توانید خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید و می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

طراحی سایت، یک نوع تجارت پرسود محسوب می شود به همین خاطر برنامه نویسی و طراحی سایت از جمله مهارت های پرکاربردی هستند که در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

تمامی شرکت ها برای ارائه خدمات خود به دیگران به وب سایت کاملاً کاربردی نیاز دارند، برای آنکه سایت شغلی شما پربازدید شود نیاز است، طراحی آن به صورت حرفه ای انجام گیرد، حتی ظاهر سایت نیز می تواند تا حد زیادی روی ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد، محتوا و حتی خدماتی که در سایت برای مشتری در نظر گرفته شده از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آنها توجه شود. خلاقیت و ایده پردازی برنامه نویس در افزایش بازدید های سایت تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

ادامه دادن مشاغل به شکل سنتی چندان انتخاب مناسبی نیست به همین خاطر اگر دنبال پیشرفت هستید، بهتر است شغل خود را به صورت اینترنتی نیز دنبال کنید تا از این طریق بتوانید تعداد مشتریان خود را بدون محدودیت مکانی افزایش دهید.

 

 

بازار کار طراحی سایت

بازار کار طراحی وب آنقدر داغ و پرطرفدار است که شما با داشتن تخصص کافی به راحتی می توانید در این راستا درآمد زایی کنید، اینترنت و تکنولوژی مدام در حال تغییر و بروز رسانی است، این موضوع باعث شده است تا مشاغل بسیار زیادی پیرامون این موضوع ایجاد شود.

فروشگاه اینترنتی از جمله کارایی مهم سایت های معتبر است، خدمات فروشگاه اینترنتی به مشتری کمک می کند تا در حداقل زمان هرآنچه که نیاز دارد را با آسان ترین شیوه سفارش دهد و کالاهای مد نظر خود را بعد از یک بازه زمانی کوتاه و مشخص درب منزل تحویل بگیرد. سایت های خرید اینترنتی معتبر بسیار مورد توجه کاربران مجازی قرار گرفته است، راه اندازی فروشگاه اینترنتی به شما کمک می کند تا تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

روزانه افراد زیادی از فروشگاه اینترنتی دیدن می کنند، این موضوع بدان معنا است که شما از سراسر کشور مشتری خواهید داشت و نتیجه این موضوع رونق کسب و کار شما است. طراحی وب همانند طراحی سایت و یا اپلیکیشن به کارفرما کمک می کند تا خدمات آنلاین ویژه و ارزنده ای را در اختیار مشتریان قرار دهید، طراحی وب اگر درست و هدفمند صورت گیرد آنگاه نتیجه بسیار مطلوبی را برای حرفه کاری شما به ارمغان خواهد آورد.

 

 

راه های کسب درآمد از طراحی سایت

روش های مختلفی برای کسب درآمد از طراحی سایت وجود دارد که سعی می کنم این روش ها رو مورد بررسی قرار دهیم. دوستان عزیز برای کسب درآمد از طراحی سایت دو روش کلی کارمندی و فریلنسری وجود دارد که در این مطلب از سایت درآمد برتر به آن خواهیم پرداخت.

 

استخدام در شرکت ها (کارمندی)

یک روش که روش مطمئن و بدون ریسکی است روش کارمندی است یعنی در یک شرکت یا سازمان استخدام می شوید و آخر ماه یک حقوق ثابت و به میزان خاصی اضافه کار میگیرید. در این روش شما بیمه هستید و مناسب افرادی است که اصلا اهل ریسک و خطر نیستند و دنبال این هستند آخر ماه حقوق داشته باشند. میزان درآمد در این روش بستگی به خودتون، شهرتون و شرکتی که در آن کار می کنید دارد.

 

آموزش طراحی سایت

به دلیل اهمیت زیادی که طراحی سایت در رونق کسب و کارها دارد افراد بیشتری تمایل به کسب درآمد از این حرفه دارند. برای آنکه شخص به یک طراح سایت تبدیل شود لازم است تا دوره های آموزشی را بگذراند.

بنابراین یکی از راه هایی که می توان از طراحی سایت به درآمد رسید، کسب درآمد از تدریس اینترنتی طراحی سایت می باشد. برای آن که بتوانید از این شیوه برای کسب درآمد استفاده کنید و به درآمد قابل قبولی هم برسید توصیه می کنیم مطلب کسب درآمد از آموزش طراحی سایت را مطالعه کنید.

 

طراحی سایت برای شرکت های مختلف

یکی دیگر از راه های پر درآمد از طراحی سایت، طراحی سایت برای شرکت ها و سازمان های مختلف است. سازمان ها قبلا به صورت کاملا سنتی ارائه خدمات می‌ کردند، اما با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از سازمان ها خدمات خودشان را آنلاین کرده اند مانند : سازمان قضایی کشور که بسیاری از مشکلات سازمان از طریق ارائه خدمات آنلاین حل شده است.

 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ هم یک شیوه تبلیغاتی است که در آن از محتوای متنی استفاده می شود. یعنی شما یا مشتریتان با تهیه یک مقاله راجع به خدماتتان در سایت تهیه می کنید و آن را در سایت خودتان منتشر می کنید و سپس سایت مشتریتان را لینک می دهید، به عبارتی تبلیغ سایت مشتری خودتان را انجام می دهید و از این راه به کسب درآمد می رسید. قیمت رپورتاژ بستگی به تعداد کلمات استفاده شده، تعداد لینک ها و مقاله نوشته شده دارد. رپورتاژ آگهی یکی از شیوه های کسب درآمد از طراحی سایت است که زیاد هم استفاده می شود.

 

فروش کالا

یکی دیگر از راه هایی که می توانید از طریق طراحی سایت به درآمد برسید، فروش کالا می باشد. شما می توانید محصولات خودتان را بفروشید یا می توانید نقش واسط را برای فروش محصولات و کالاهای افراد دیگر داشته باشید.

یکی از مسائلی که در فروش کالا می تواند مفید باشد، استفاده از سایت های همکاری در فروش باشد.

فروش اینترنتی محصولات در مقایسه با فروش سنتی مزیت هایی دارد، از جمله آن که هزینه مغازه نمی دهید، مشتری های شما در سراسر کشور هستند و تنها از یک شهر نیستند.

 

سایت های فریلنسری

شما می توانید از طریق سایت های فریلنسری مثل پونیشا و پارسکدرز راحت ماهی بین 3 4 میلیون تا 30 میلیون کسب درآمد کنید کافیه که یک رزومه قوی و پر بار داشته باشید و واقعا متخصص باشید.

کسانی هستند که با طراحی سایت پول های خوبی از این سایت ها در میاورند. پیشنهاد میکنم حتما عضو این سایت ها شوید و شروع به گرفتن پروژه کنید. حتما بخش راهنمای این سایت ها رو مطالعه کنید تا بیشتر با روند کار آنها آشنا شوید.

 

 

 

نتیجه گیری

در این مطلب سعی شد تا با راه های کسب درآمد از طراحی سایت آشنا شوید، بازار کار این حرفه وسیع و گسترده هست و از راه های دیگری هم می توان کسب درآمد داشت. شما می توانید از یکی از این راه ها یا ترکیبی از این راه ها را انتخاب کنید و به کسب درآمد از آن بپردازید.

امیدواریم این مطلب از سایت درآمد برتر برای شمایی که قصد کسب درآمد از طراحی سایت را دارید مفید بوده باشد.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 782
  • بازدید سال : 2,219
  • بازدید کلی : 4,007