loading...
وبلاگ درآمد برتر
محمد غفوری تبار بازدید : 19 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

روش های کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان

امروزه، شاید یکی از دغدغه های بسیاری از نوجوانان و یا حتی والدین، کسب درآمد می باشد. شاید در زمان قدیم، نوجوانان بسیار سخت تر از الان می توانستند خودشان را سرگرم کاری کنند و همزمان درس بخوانند. اما از زمانی که اینترنت راهی را برای توسعه ی کسب و کارها در فضای آنلاین باز کرده است، مسیر کسب درآمد اینترنتی برای نوجوانان را نیز هموار کرده است.

شما به عنوان یک نوجوان، اگر به دنبال استقلال هستید، باید بدانید که اولین پله برای رسیدن به استقلال در زندگی، استقلال مالی است. با توجه به اینکه زمان خالی نوجوانان به دلیل فعالیت‌های مدرسه و خانه، محدود است؛ کار اینترنتی در منزل برای نوجوانان، می‌تواند بهترین راه کسب درآمد باشد. علاوه بر این، شغل اینترنتی در خانه بسیار انعطاف پذیر و آموزنده نیز خواهد بود. شما در کنار درس خواندن به راحتی می‌توانید مهارت منحصربفردی بدست بیاورید و حتی در آینده نیز آن را ادامه دهید. همچنین از آنجا که نوجوانان نسبت به بزرگسالان به فناوری روز آشناتر بوده و به راحتی با آن ارتباط برقرار می کنند، سریع‌تر نیز پیشرفت خواهند کرد. در این مطلب از سایت درآمد برتر به معرفی 6 روش کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان را آورده‌ایم که علاوه بر کارآمد بودن، ساده هم باشد.

 

 

معرفی چند روش کسب درآمد از اینترنت برای نوجوانان

زمانی که صحبت از کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای موفق می‌شود، زنان و مردانی مسن در ذهن ما تداعی می‌شوند که با کوله باری از تجربه، برای شروع یک کسب و کار جدید، اقدام کرده‌اند. حتی یک لحظه هم به این فکر نمی‌کنیم که جوانان و نوجوانان هم می‌توانند کسب و کار جدید خود را داشته باشند. اما باید به این نکته توجه داشت که مسئله مهم، نفوذ تکنولوژی و اینترنت در زندگی مردم است. از این رو کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان که در عصر تکنولوژی به دنیا آمده‌اند، می‌تواند راه حلی برای کسب درآمدشان باشد. سال‌های سال است که این ۲ عامل نفوذی یعنی تکنولوژی و اینترنت، در زندگی مردم جا خوش کرده‌اند و جدا از تمامی بدی‌ها و خوبی‌هایی که دارند؛ باعث به وجود آمدن طیف گسترده‌ای از شغل‌ها و موقعیت‌ها برای مردم شده‌اند. همین نوجوانانی که در دل تکنولوژی و اینترنت به دنیا آمده‌ و بزرگ شده‌اند؛ به افرادی به مراتب تیزهوش‌تر نسبت به سایرین تبدیل شده‌اند. آن‌ها با ایده‌های منحصر به فرد و بسیار بکر‌، می‌توانند در این فضای بی‌کران، برای خود پول پارو کنند.

 

وبلاگ خود را راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی را قطعا می توان یکی از شبکه های درآمدزایی معرفی کرد. چالش هایی که پیش روی وبلاگ نویسان قرار دارد، از جمله چالش های موثر در سودآوری و سرمایه سازی است.

وبلاگ تفاوت های محسوسی با وب سایت دارد و همین موضوع راه اندازی و اجرا آن را ساده تر خواهد نمود. استفاده موازی از یک وبلاگ برای تبلیغ کار های دیگر از جمله فروشگاه های اینترنتی، از جمله اولویت های وبلاگ نویسان و وبلاگ سازان به شمار می رود. این روزها می توانید وبلاگر اینستاگرامی شوید و با شروع تولید محتوا در زمینه مهارت ها و یا محصولاتی که دارید ، از اینستاگرام برای خود مخاطب جمع آوری کنید.

پیش از شروع وبلاگ نویسی، لازم است تا نسبت به کسب برخی مهارت ها اقدام کنید. مهارت هایی که کمک کننده خواهند بود تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه، وبلاگ خود را به بهترین رتبه ارتقا دهید.

هم چنین می توانید با مطالعه مطلب کسب درآمد از وبلاگ نویسی با راهکارهای دیگری که می توانید از وبلاگ نویسی به درآمد برسید، آشنا شوید.

 

از تدریس آنلاین درآمد کسب کنید

کسب درآمد از آموزش اینترنتی همیشه یکی از بهترین روش ها بوده است. شما حتی در نوجوانی هم می توانید از این شیوه به درآمد مناسب برسید. شما اگر در بعضی از دروس دشوار مثل ریاضی مهارت دارید به راحتی می توانید با ثبت یک آگهی در اپلیکیشن دیوار با افراد زیادی آشنا شوید که از شما می خواهند برایشان تدریس کنید. فقط توصیه می کنیم که مبالغ پیشنهادیتان را زیاد در نظر نگیرید تا افراد بتوانند در جلسات آموزشی شما شرکت داشته باشند.

 

کسب درآمد دلاری از یوتیوب

راه اندازی کانال یونیوب می تواند یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی برای نوجوانان باشد. هرچند که پروسه ی کسب درآمد از یوتیوب ممکن تا یک سال نیز طول بکشد اما در صورتی که مطالب ارزشمند و هدفدار داشته باشید، می توانید درآمد دلاری را در سنین پایین تجربه کنید. یک نوجوان ممکن است سرگرمی ها و علایق بسیاری داشته باشد و آن ها را به نمایش بگذارد. به عنوان مثال، بسیاری از افرادی که بازی های ویدئویی انجام می دهند، این بازی ها را در یوتیوب به اشتراک می گذارند. سایر اینفلوئنسرها در یوتیوب، نکات زیبایی، مد، طنز، نکات مربوط به ورزش و موارد دیگر را ارئه می کنند. مطلب راهنمای جامع کسب درآمد دلاری از یوتیوب به شما کمک می کند تا بتوانید از این روش به درآمد برسید.

 

فعالیت به عنوان فریلنسر

برای کسانی که در زمینه خاصی تخصص دارند و می‌توانند کار مورد نظر را در منزل انجام دهند، فعالیت فریلنسینگ می‌تواند یک روش مناسب برای کسب درآمد از اینترنت باشد. فریلنسر به کسی گفته می‌شود که پروژه‌های سایر افراد را به صورت کار در منزل و به صورت دورکاری انجام می‌دهد و در ازای انجام آن، مبلغی دریافت می‌کند. افراد فریلنسر می‌توانند پروژه‌هایی مانند ترجمه، تایپ، طراحی، طراحی سایت، کارهای گرافیکی و یا حتی طراحی بنر را انجام دهند و در قبال آن پول دریافت کنند. یکی از معروف‌ترین وب سایت‌های فعال در ایران در زمینه فریلنسینگ، سایت پونیشا است که زمینه فعالیت تعداد زیادی از کاربران در حوزه‌های مختلف را فراهم آورده است.

 

کسب و کار مربوط به اپلیکیشن موبایل

نیاز به اپلیکیشن های مختلف در بسیاری از کسب و کارها در حال افزایش است. جوانان و نوجوانان امروزی که بسیار با ابزارهای سرگرمی و تکنولوژی آشنایی دارند به راحتی می توانند مهارت های مورد نیاز برای برنامه ریزی و ساخت اپلیکیشن ها را کسب کنند. بسیاری از موسسات نیز هستند که این آموزش ها را در اختیار می گذارند و تنها کافی است تا در این کلاس ها شرکت کرده و سپس فعالیت خود را آغاز کنند. پس از اینکه کلاس های آموزشی را گذراندید، به شکل های مختلف می توانید کسب درآمد داشته باشید. مطلب کسب درآمد از اپلیکیشن های موبایل به معرفی برخی از راه هایی که شما می توانید از اپلیکیشن های موبایل به درآمد برسید، پرداخته است.

 

طراحی لوگو

برندهای مختلف برای دیده شدن نیازمند طراحی لوگو خاص و منحصر به فرد برای کسب وکار یا خدمات خود هستند. طراحی لوگو یک پیشنهاد خوب برای کسب درآمد توسط نوجوانانی است که آشنایی متوسطی با کارهای گرافیکی دارند.

طراحی لوگو از جمله کارهایی است که با نرم افزار فتوشاپ انجام می شود. اگر به این نرم افزار تسلط دارید مطلب کسب درآمد از فتوشاپ به شما راه های دیگری هم معرفی کرده است که از این نرم افزار می توانید به درآمد برسید.

 

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردم تا بخشی از فعالیت هایی را که هر نوجوانی قادر است انجام دهد را به شما معرفی کنم. برخی از این فعالیت ها حتی نه نیاز به کسب مهارت خاصی دارند و نه نیاز به سرمایه گذاری. بنابراین توانایی های خود را دست کم نگیرید و در حوزه ای که به آن علاقه مند هستید فعالیتتان را در کنار درس و مدرسه آغاز کنید.

محمد غفوری تبار بازدید : 16 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

8 روش کاملا عملی برای کسب درآمد در منزل

داشتن درآمد و استقلال مالی حس شیرینی است که همه از آن استقبال می‌ کنند. این روزها کمتر کسی پیدا می‌ شود که دوست نداشته باشد پول دربیاورد، اما ترافیک وحشتناک خیابان‌ها در روزهای کاری، آلودگی هوا، هزینۀ بالای رفت‌و‌آمد به محل کار و استرسِ به‌موقع‌رسیدن، مواردی هستند که بسیاری از ما را از پول در‌آوردن پشیمان می‌کنند.

ولی خبر خوب این است که برای کسب درآمد نیازی به تحمل تمامی این دردسرها نیست! شما می‌ توانید در خانه روی مبل راحتی محبوب‌تان بنشینید و پول پارو کنید!

ما در عصری زندگی می‌ کنیم که وجود فناوری‌ های گوناگون و دسترسی آسان به منابع مورد نیازمان، کمک می‌‌ کند بتوانیم در فضای خانه کارهای بسیاری انجام دهیم؛ مثلِ کارهای بانکی! تا همین چند سال پیش برای انجام کوچک‌ترین تراکنشی باید مستقیم به بانک مراجعه می‌‌کردیم.

اما امروز بانک در قالب یک برنامه کاربردی موبایل، در جیب‌مان جای می‌گیرد و هر زمان که خواستیم می‌توانیم بدون بیرون‌رفتن از خانه، به کارهای بانکی‌مان رسیدگی کنیم. با چنین پیشرفت‌‌هایی، کارکردن در خانه نیز به‌راحتی امکان‌پذیر است.

کافی است تلفن همراه یا لپ‌ تاپ و اینترنت در اختیار داشته باشید؛ بدین‌ترتیب می‌توانید با کمی خلاقیت، از هنر، دانش و ایده‌‌های خود کسب درآمد کنید.

در این مطلب از سایت درآمد برتر قصد داریم تا به معرفی چند روش در جهت کسب درآمد در منزل بپردازیم.

 

 

چگونه در منزل کسب درآمد کنیم؟

همیشه مشکلات باعث ایجاد تغییرات می شوند، و برای حل آنها راهکارهای زیادی وجود دارد، شاید برای یک زن خانه دار یا یک دانشجو، در خانه ماندن کمی آزاردهنده باشد.

یکی از راه هایی که می تواند در خانه ماندن را لذت بخش کند کسب درآمد از خانه است، حتی افرادی که کارمند هستند و پس از ساعت کاری و یا در تعطیلات در خانه میمانند می توانند از روش های مختلفی کسب درامد کنند.

راه های بسیار زیادی برای کسب درآمد در منزل وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم، این راه ها عمدتا وابسته به اینترنت و شبکه های اجتماعی هستند چرا که می توان با بهره گیری از امکانات آنها به درآمد های حیرت انگیز و باورنکردنی ای دست یافت.

 

کسب درآمد در منزل از طریق فروش محصولات دیجیتال

این روش بدون شک یکی از موثر ترین و قابل اطمینان ترین روش هایی است که می توانید با استفاده از آن به درآمد نامحدودی برسید. در وهله اول شما نیاز خواهید داشت که محتوایی را مطابق با نیاز جامعه آماده و آن را به شکلی درست و اصولی به بازار عرضه کنید. در این روش کسب درآمد در منزل با کامپیوتر شما هیچ نیازی به بسته بندی، ارسال، بررسی و عوامل دیگر ندارید و می توانید به راحتی به شکل نامحدودی درآمد کسب کنید.

این کار شاید یکی از آسان ترین کارهای ممکن به نظر برسد اما به آنقدرها هم ساده نیست و شما نیاز دارید که مدتی حدود یک ماه تا یک سال را به صورت خیلی جدی روی کار خود تمرکز کنید و تمام وقت خود را معطوف آن کنید اما زمانی که به نتیجه برسید دیگر لازم نیست به هیچ عنوان نگران چیزی باشید.

 

 کسب درآمد از تدریس آنلاین

آموزش دادن مهارت های خود می تواند کاری جذاب و شیرین باشد. یکی از راه هایی که با ماندن در خانه می توان به درآمد رسید، کسب درآمد از آموزش آنلاین می باشد. در این روش شما در خانه خود می دانید و با استفاده از امکانات اینترنتی به آموزش مهارت خود به شاگردانتان می پردازید. در این روش شما باید مشتری جذب کنید که شاید مهم ترین و سخت ترین کار شما همین مرحله باشد یعنی مرحله جذب مشتری. اگر در کارتان مصمم باشید پس از مدتی می توانید تعداد قابل قبولی از افراد را جذب مهارتتان کنید و برای آن ها تدریس داشته باشید و از این شیوه به درآمد قابل قبولی برسید.

 

کسب درآمد از وبلاگ نویسی

شما میتوانید با نوشتن مقاله هایی با استفاده از دانش خود یا دیگران در زمینه ای که علاقه دارید یک وبلاگ ایجاد کرده و درآمد کسب کنید. برخلاف تصور خیلی از افراد وبلاگ نویسی شغلی با درآمد بسیار خوب است که میتوانید با استفاده از پتانسیلی که دارد به راحتی به درآمدی که آرزویش را داشتید برسید.

برای اینکه بیشتر با راه های کسب درآمد از وبلاگ نویسی آشنا شوید، مطلب 6 روش  کسب درآمد از وبلاگ نویسی را مطالعه کنید.

 

با تولید محتوا درآمد کسب کنید

یکی دیگر از پولساز ترین ایده های کسب و کار در منزل تولید محتوا است. همانطور که می دانید بیشتر کسب و کارهای سنتی به سمت کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی کشیده می شوند. تولید محتوا در کسب و کارهای اینترنتی بسیار مهم است. برای این که هر کسب و کار اینترنتی حرفی برای گفتن داشته باشد باید برای سایت و شبکه‌های اجتماعی اش تولید محتوا کند. در این مدل کسب و کار در منزل شما می توانید از طریق تولید محتوا درآمدزایی کنید.

با مطالعه مطلب کسب درآمد از تولید محتوا، با دید بازتر از این روش به کسب درآمد بپردازید.

 

شمع سازی و درآمد آن

یکی از هنرهای بسیار جذاب و زیبا که خانم های زیادی به سمت آن سوق پیدا می کنند شمع سازی است. زیرا اغلب خانم ها تمایل دارند تا برای تزئین منزل خود و حتی سفره و میز غذاخوری خود از شمع های شیک و زیبا استفاده کنند.

باید بدانید که شمع سازی اصلا نیازی به داشتن مهارت و یا رفتن به کلاس ندارد و نه تنها کار سختی نیست بلکه به سرمایه و هیچ مجوزی نیاز ندارد. اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که از طریق شمع سازی تنها می توانید به یک درآمد متوسط دست پیدا کنید.

ساختن شمع جزء کارهای مرتبط با هنرهای دستی محسوب می شود، اگر فکر می کنید در هنرهای دستی مهارت دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب کسب درآمد از هنرهای دستی را مطالعه داشته باشید تا با شیوه های کسب درآمد از این روش آگاهی داشته باشید.

 

پرورش قارچ

امروزه علاقمندان زیادی در ایران هستند که تمایل زیادی برای پرورش قارچ در منزل دارند. در واقع منزل محل بسیار مناسبی برای پرورش قارچ می باشد. در منزل به راحتی می توان بدون توجه به آب و هوا و رطوبت قارچ پرورش داد.

از همین رو اگر شما در منزل خود فضا و محیطی مناسب برای پرورش قارچ دارید می توانید برای کسب درآمد از آن استفاده کنید. علی الخصوص که به دلیل کوچک بودن محیط قارچ های بدست آمده از کیفیت بهتری برخوردار هستند؛ میتوانید به قیمتی بالاتر از سوپر مارکت ها قارچ را به فروش رسانید.

 

 

 نتیجه گیری

کسب درآمد در منزل روشی بسیار عالی و دوست‌داشتنی برای رسیدن به پول است. شما می‌توانید با کمترین هزینه و امکانات، کسب‌وکارتان را در خانه راه‌اندازی کنید یا از روش‌های خلاقانه به پول برسید. تنها سرمایه‌‌هایی که برای کسب درآمد در منزل نیاز دارید، دانش، خلاقیت، یک گوشی موبایل یا لپ‌تاپ و اینترنت است.

با کمک این موارد و با توجه به علایق‌تان می‌توانید به درآمد قابل‌قبولی در ماه دست یابید. تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و از تک‌تک توانایی‌ها و دارایی‌هایتان به‌عنوان فرصتی برای رسیدن به پول استفاده کنید.

در نهایت امیدواریم این مطلب از سایت درآمد برتر برای شما خواننده محترم مفید بوده باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 21 سه شنبه 28 دی 1400 نظرات (0)

6 روش کسب درآمد از وبلاگ نویسی

امروزه وبلاگ‌ ها کاربردهای بسیاری دارند، حتی عده‌ای از آن به‌عنوان یک دفترچه خاطرات استفاده می‌ کنند و وبلاگ نویس رویداد های روزمره‌ی زندگی خود را در آن ثبت می‌ کند. به‌طورکلی وبلاگ‌ ها برای ارائه‌ی مطالبی که صاحب آن می‌ خواهد در فضای مجازی در معرض دید گذاشته شود، برخلاف ترتیب زمانی ثبت آن‌ها، به کار می‌روند. به زبان ساده‌تر، آخرین پستی که وبلاگ نویس آن را منتشر می‌ کند اولین مطلبی است که خواننده مشاهده می‌ کند.

بسیاری از وبلاگ‌ ها برای منظورهای متفاوتی به کار گرفته می‌ شوند، برای مثال یک وبلاگ شخصی می‌ تواند برای تبلیغ یک برند به کار گرفته شود، بسیاری از تجار برای معرفی کسب‌ و کار خود و نهایتاً فروش محصولاتشان، از کارهای هنری، ویدئوها، تصاویر و فایل‌های صوتی مرتبط، در وبلاگشان استفاده می‌ کنند. برخی دیگر از وبلاگ نویسان علاوه بر تبلیغ و فروش محصولات و خدمات خودشان، به معرفی و تبلیغ کسب‌ و کارهای دیگر نیز می‌ پردازند و از این راه کسب درآمد می‌ کنند.

امروزه کسب درآمد در اينترنت براي افرادي تازه كار در دنياي اينترنت به خصوص اگر توانايي هاي ديگري هم داشته باشند بسيار ساده تر از گذشته شده است و گزينه هاي بيشتري هم براي کسب درآمد بوجود آمده است فقط كافيست يك وبلاگ داشته باشيد و شروع كنيد. در این مطلب از سایت درآمد برتر مروري بر روش هاي کسب درآمد موجود از وبلاگ نویسی خواهیم داشت.

 

 

روش های کسب درآمد از وبلاگ نویسی

همین ابتدا لازم است بگوییم که کسب درآمد از وبلاگ نویسی اصلا کار آسانی نیست، اما نکته مثبت آن این است که هر کسی می تواند این کار را انجام دهد. همچنین داشتن تجربه وبلاگ نویسی یک نکته مثبت در رزومه شما محسوب می شود. تنها چیزی که برای این کار به آن نیاز دارید، این است که یک موضوع جذاب برای صحبت کردن داشته باشید و به صبر و تلاش زیادی هم برای افزایش ترافیک آن نیاز خواهید داشت. اما سوال اینجاست که نحوه کسب درآمد از وبلاگ به چه صورت است؟

 

حمایت مالی

در اين روش يا خودتان شركت يا فردي را پيدا مي كنيد كه محصولاتش را در وبلاگ خود تبليغ كنيد و يا آن شركت وبلاگ شما را پيدا مي كند و سفارش تبليغ مي دهد و به اين ترتيب با پرداخت هزينه اي شما براي او به روش هاي مختلف تبليغات مي كنيد حتي بعضي از شركت ها كل فضاي تبليغاتي يك وبلاگ را خريداري مي كنند مثلاً اگر كل تبليغاتي كه به صورت ساليانه مي توانيد در يك وبلاگ انجام دهيد ۲ ميليون تومان باشد، اين مبلغ را دريافت كرده و براي يك سال اختصاصاً براي آن شركت تبليغ مي كنيد.

كه در اين روش هم تبليغات دهنده سود مي برد ( چون بدون رقيب و اختصاصي تبليغ مي كند و در عين حال مي تواند از تخفيف هاي معمول براي تبليغات بلند مدت و پرتيتراژ رسم است استفاده خواهد كرد.) و هم وبلاگ نويس چون انرژي خود را بر روي بهينه سازي وبلاگ خود مي گذارد. يكي ديگر از روش هاي معمول اين است كه كمپاني هاي بزرگ مبلغي را به نويسندگان وبلاگ هاي پر بازديد پرداخت مي كنند تا براي معرفي محصول جديد آنها مطلب بنويسد و به اين ترتيب آنرا به بازديد كنندگان خود معرفي كنيد.

 

شبکه وبلاگ نویسی

يكي از روش هاي موثر كه امروزه زياد به چشم مي خورد. اتحاد چندين وبلاگ كوچك است. به اين صورت كه چندين وبلاگ نويس درباره موضوعي مشترك يا نزديك به هم شروع به نوشتن مي كنند. و به يكديگر لينك مي دهند و گاه هر كدام از آنها دو يا چند وبلاگ را به طور همزمان اداره مي كنند. و براي جذب حاميان مالي هم به صورت مشترك بازار يابي مي كنند و وقتي كه يك مشتري پيدا كردند به صورت گروهي براي فروش كالا يا خدمات او كار مي كنند. اين افراد به صورت گروهي كار مي كنند بنابراين يك شبكه قوي بوجود آورده اند كه هم خواننده را راضي نگه داشته اند و هم مي توانند به طور موثري تبليغات كنند و حامي مالي خود را راضي نگه دارند البته درآمد آنها هم تقسيم مي شود ولي آنها مي توانند از روش ها متنوعي براي کسب درآمد استفاده كنند.

 

رپورتاژ آگهی یا نوشتن محتوای سفارشی

وقتی جذب مخاطب خوبی داشته باشید، پس از مدتی بستری در اختیار دارید که به اصطلاح با اجاره دادن آن به برندها می‌توانید کسب درآمد کنید. این بستر هم می‌تواند وبلاگ شما باشد و هم شبکه‌های اجتماعیتان. برندها در ازای نوشتن یک مقاله در وبلاگ شما یا یک پست در شبکه‌های اجتماعیتان حاضرند هزینه‌ بسیار خوبی بپردازند.

طبیعی است که هرچه قدر مخاطب بیشتری داشته باشید، این شیوه درآمدزایی بیشتری برایتان خواهد داشت.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و وب سایت

مسلما هیچ فردی بدون هدف وقت نمی گذارد که وبلاگ نویسی کند و یا تولید محتوای صوتی یا ویدئویی داشته باشد. اگر محصولات یا خدمتی دارید در قالب فروشگاه اینترنتی آن ها را به فروش برسانید و از وبلاگ نویسی برای یافتن مشتریان بالقوه و کاربران مرتبط استفاده کنید. پس می توانید طراحی سایت داشته باشید و یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید و در نهایت به فروش محصولات و خدمات خود بپردازید.

 

 

همکاری در فروش در وبلاگ

همکاری در فروش یعنی اینکه شما لینک های بازاریابی سایت های دیگر را در وبلاگ خود قرار دهید و با هر کلیکی که منجر به خرید از آن سایت می شود کمیسیون مربوطه را دریافت کنید.

این روش کسب درآمدی هم برای سایت مقصد و هم برای شما باعث درآمد زایی می شود. خیلی از سایت های بزرگ مثل آمازون، دیجی کالا و فایل ناب در حال حاضر از این روش برای افزایش فروش و سود خود استفاده می کنند .

همکاری در فروش یکی از بهترین روش های کسب درآمد برای وبلاگ نویسان است که در وبلاگ خود محصولات متنوع را بررسی و پیشنهاد خرید به کاربران خود ارائه دهند.

نکته مهم این است که همکاری در فروش یک روش کسب درآمد واقعی و مطمئن می باشد که می توانید با بررسی منصافه محصولات و خدمات دیگران به کسب درامد از وبلاگ نویسی برسید.

 

 

کسب درآمد از طریق بنرهای تبلیغاتی در وبلاگ

می توانید در وبلاگ خود فضاهایی را برای تبلیغ بگذارید تا کسب و کارهای اینترنتی که در زمینه کاری شما فعالیت می کنند با پرداخت هزینه در این جایگاه های بنرهای تبلیغاتی خود را بگذارند. تبلیغات را می توان در هر جایی از وبلاگ گذاشت. اما معمولا در قسمت بالا یا سایدبارهای چپ و راست وبلاگ قرار می دهند.

می توانید به ازای هر کلیکی که روی بنر می شود هزینه بگیرید و یا اینکه بصورت ماهیانه هزینه ای را دریافت کنید.

 

فروش وبلاگ

یکی از روش های کسب درآمد از وبلاگ نویسی، ساخت و فروش وبلاگ است. معمولاً افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کنند نیازمند وبلاگ های فعال در حوزه ی مورد نظر خود برای لینک سازی هستند و می توانند مشتری شما باشند. برای فعالیت در این زمینه باید وبلاگ هایی با موضوع خاص و با تعداد زیادی پست تولید کنید و آن را برای فروش قرار دهید. با ساخت چند وبلاگ به صورت همزمان و به روز رسانی ماهانه آنها می توانید درآمد خوبی از این طریق کسب کنید.

 

 

 

سخن پایانی

آیا واقعا می توان از وبلاگ نویسی کسب درآمد کرد ؟ همانطور که دیدیم پاسخ مثبت است. اما چقدر می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید متغیر است. این همان ماهیت درآمدزایی از یک وبلاگ در ابتدا است ، با این وجود وبلاگ نویسان با گذشت زمان می توانند بسیار خوب عمل کنند.

پول در آوردن یک وبلاگ به زمان بیشتری نیاز دارد و به داشتن ترافیک بیشتر متکی است. هرچه تعداد خوانندگان شما بیشتر باشد ،  جذابیت تبلیغات بیشتر می شود. برای داشتن درآمد مناسب از وبلاگ نویسی ، به داشتن چندین جریان درآمد از منابع مختلف و از طریق روش های مختلف فکر کنید.

امیدواریم این مطلب از سایت درآمد برتر برای شما طرفداران و علاقه مندان به وبلاگ نویسی مفید بوده باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 110 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

همه بازیگران و ایرانی هایی که به شبکه GEM پیوستند

در این مطلب از بازیگرنیوز مروری بر اسامی بازیگران ایرانی شبکه جم و کارگردانانی صورت می گیرد که ایران را به مقصد ترکیه برای بازیگری و کارگردانی در شبکه جم ترک کردند.

ایمان تحسین قبل از مهاجرت از ایران چه کارهایی را ساخته بود؟

ایمان تحسین قبل از مهاجرت از ایران Ctrl+C و همچنین فیلم مستند 1030 را ساخته بود.

چکامه چمن ماه در شبکه جم در چه فیلم هایی بازی کرد؟

چکامه چمن ماه در فیلم های آبی عشق ، اوتوپیا ، منو تنها نزار و ماگنولیا بازی کرد.

رابعه اسکویی در حال حاضر در کجا فعالیت میکند؟

رابعه اسکویی به ایران بازگشته و در سینمای ایران فعالیت میکند.

معروفترین فیلم بهارک صالح نیا قبل از مهاجرتش به ترکیه چه بود؟

بهارک صالح نیا در فیلم یتیم خانه ایران هنرنمایی کرده بود.

از عوامل پشت صحنه تا بازیگران ایرانی شبکه جم که جلوی دوربین ایفای نقش می کردند هر کدام به یک وسیله ای و با وعده های مختلف برای بازی در مجموعه های شبکه GEM ایران را ترک کردند.

حضور مهدی مظلومی به عنوان کارگردان در ترکیه و در ادامه انتشار خبر کارگردانی سعید ابراهیمی فر سازنده فیلمی چون «نار و نی» در این شبکه نشان داد قصد مسئولان این شبکه برای جذب سینماگران ایرانی جدی است.
این جدیت زمانی بیشتر روشن شد که اسامی برخی از بازیگران سینما و تلویزیون ترک وطن کرده نیز به میان آمد، از چکامه چمن ماه تا مانی کسرائیان، صدف طاهریان و رابعه اسکویی…
این خبرها در پاییز 94 منتشر می شد و همان زمان بود که سایت های ترکیه ای با پوشش نشست خبری مسئولان شبکه تلویزیونی جم خبر تولید بیش از 100 فیلم و سریال را در این شبکه منتشر کردند؛ سریال ها و فیلم هایی که قرار بود در مدت یک سال تولید شوند.
همین اخبار و قطعا ارتباط هایی که از ترکیه با بازیگران در ایران برقرار می شد زمینه سفر گروهی از بازیگران ایرانی را به ترکیه فراهم کرد و جو رفتن به ترکیه چنان در میان جمعی از سینماگران و سریال و تله فیلم سازان گرفته که خبرهایی از سفر برخی افراد پشت دوربین هم منتشر می شود.

مختصری از شبکه جم

شبکه تلویزیونی جم GEM GOUROP اولین شبکه گروه جم است که در سال ۲۰۰۶ پخش خود را از لندن برروی ماهواره‌ی هات‌بِرد آغاز نمود. اکنون این شبکه از ماهواره یاهست قابل دریافت است و خاورمیانه و شمال آفریقا را پوشش می‌دهد. اوضاع ایرانیان پیوسته به جم خوب بود تا در اولین دقایق بامداد یکشنبه دهم اردیبهشت ۱۳۹۶ العالم خبر داد سعید کریمیان مدیر شبکه‌های جم در خیابانی در ترکیه توسط دو ضارب نقابدار در خودرو شخصی اش در استانبول ترکیه به ضرب ۲۷ گلوله ترور شده‌است.

رسانه‌های ترکیه گزارش داده‌اند کریمیان در اتومبیل خود مورد سوءقصد قرار گرفته و هنگام ترور یک فرد دیگر با نام «مسلک» که شریک کویتی او بوده، همراه او بوده که او هم جان خود را از دست داده‌است. سی ان ان ترک البته گزارش داده که فرد همراه کریمیان، ایرانی بوده‌است.

ظاهراً عوامل ترور پس از سوءقصد اتومبیل خود را برای رد گم کردن سوزانده‌اند.

سعید کریمیان مدیر سابق شبکه جم

کارگردانان و عوامل پشت دوربین ایرانی در شبکه GEM

می توان کارگردانان را نخستین گروه سینماگران مهاجر ایرانی به ترکیه دانست. محمدتقی راوندی و مهدی مظلومی اولین گروه کارگردانان ایرانی حاضر در ترکیه بودند. همانطور که تصور می شد وسوسه کار در کشوری دیگر فقط محدودی به کارگردانان نشد و به مرور عوامل دیگر پشت دوربین هم سر از ترکیه درآوردند.

مهدی مظلومی

مهدی مظلومی، (زاده ۱۳۵۱ در تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران است. وی فارغ‌التحصیل از رشته نمایشنامه‌نویسی و دارای مدرک کارگردانی فیلم از مرکز آموزش فیلمسازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.وی به علت ساخت مجموعه شهر قشنگ برای شبکه جم از سال ۱۳۹۵ ممنوع الفعالیت بود اما مدتی بعد از بازگشت به ایران شرایط فعالیت مجددش فراهم شد.

آغاز جدی فعالیت هنری او را می‌توان سال ۱۳۷۳ دانست. وی از آن سال تاکنون در مجموعه‌های زیادی به عنوان طراح، کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر حضور داشته‌است. مظلومی از سال ۱۳۷۳ با تدوین و کارگردانی تلویزیونی مجموعه‌هایی همچون ساعت خوش، این چند نفر، زیر آسمان شهر، جنگ ۷۷، ماه عسل و … کار خود را آغاز کرد. وی سپس به طراحی و کارگردانی مجموعه‌های طنز پرداخت. همچنین نگارش فیلمنامه‌های مأموریت تهران، گلسا، یه شام خوب، ساخت ایران و … را نیز بر عهده داشته‌است

مهدی مظلومی از جمله کارگردانان شناخته شده و با سابقه در ایران بود که به ترکیه رفت و البته فعالیت بیشتری از سایرین در مدت حضور خود در ترکیه داشته است. مظلومی بالاخره در دی ماه سال گذشته بعد از انتشار خبرهایی در گوشه و کنار از مهاجرت او با نوشتن متنی به این شرح در فیس بوک، روشن کرد همه آنچه درباره حضور او در ترکیه شنیده می شود شایعه نیست:«من فیلمسازم…من مرز نمیشناسم…من برده افکار خاص نیستم…هرجا بتوانم با فیلمم حرف بزنم فیلم میسازم…

من نه اهل سیاستم، نه مذهب،نه با کسی مشکلی دارم ونه نسبت به کسی عقده ای…من فیلمسازم پس هر کجای این جهان بتوانم فیلم میسازم… برای من مهم نیست نشریات و تفکرات زرد درباره ام چه قضاوت میکنند… برای من حرفی که میزنم مهم است و کسانی که فضای آزاد برای حرف زدن فراهم میکنند…من با افتخار به عنوان یک ایرانی فیلم میسازم…من از انسانیت ، از عشق، از تلخی جنگ حرف میزنم…فیلمهایی که هیچ وقت اجازه ساخت ندادند رو میسازم…چون من یک فیلمسازم… .»

مظلومی که در ایران با مجموعه های تلویزیونی «بدون شرح»، «کمربندها را ببندیم» و «بانکی ها» و چند فیلم در شبکه نمایش خانگی از جمله «سیگنال» شناحته می شود، در مدت حضور خود در ترکیه فیلم های تلویزیونی «ماگنولیا»، «منو تنها نذار»، «پیاده روهای خالی»، «ساحل تا دریا» و همچنین سریال «شهر قشنگ» را کارگردانی کرده است.

ملودرام، تم مشترک تمامی فیلم های تلویزیونی است که مظلومی کارگردانی کرده است و در مورد سریال سازی نیز تلاش شده در فضایی نزدیک به سریال های ترکیه ای کار را پیش ببرد.

مهدی مظلومی از کارگردان های ایرانی شبکه جم

مهدی مظلومی از کارگردان های ایرانی شبکه جم

ایمان تحسین

ایمان تحسین که در ایران به عنوان ایمان تحسین زاده شناخته می شد، این روزها در ترکیه در شبکه جم مشغول به کار است.
«اوتوپیا» کاری است که او برای این شبکه تولید کرده است. او به همراه همسر خود سارا نصرآبادی به ترکیه رفته و نصیرزاده در جریان نگارش فیلمنامه «اوتوپیا» با تحسین همکاری داشته است. نصرآبادی در ایران به عنوان صداگذار فعالیت می کرد و سال 91 به عنوان کاندیدای دریافت جایزه از جشنواره فیلم های مستند سینماحقیقت معرفی شده بود.
تحسین پیش از این در ایران فیلمی به عنوان «Ctrl+C» ساخته بود. فیلمی که به گفته این کارگردان داستان عملیات خرابکاری در 20 سال آینده خاورمیانه است. او همچنین فیلم مستند «1030» را نیز ساخته است.

ایمان تحسین از کارگردان های ایرانی شبکه جم

افشین علیزاده

افشین علیزاده در ایران به عنوان کارگردان و فیلمبردار مشغول به کار بود و به نظر می رسد همین زمینه کاری را در ترکیه نیز پیش گرفته است.
او به عنوان مدیر فیلمبرداری و کارگردان در ساخت «ترنج» با بازی رامسین کبریتی و چکامه چمن ماه حضور دارد.او پیش از ترک ایران به عنوان فیلمبرداری بیش از 20 فیلم سینمایی در ایران و خارج از ایران فعال بود و تصویربرداری بیش از 70 تله فیلم و سریال برای شبکه های مختلف انجام داده است. او همچنین تله فیلم هایی نیز در ایران ساخته بود.

افشین علیزاده از کارگردان های ایرانی شبکه جم

سعید ابراهیمی فر

سعید ابراهیمی‌فر (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۳۵ در تهران) کارگردان، نویسنده و هنرپیشه سینمای ایران است

سعید ابراهیمی‌فر، متولد ۱۳۳۵ تهران، دارای تحصیلات ناتمام در رشتهٔ مهندسی فیزیک و سینما است.

سعید ابراهیمی فر کارگردان فیلم هایی چون «نارونی»، «تکدرخت ها» و مواجهه» که در سال های اخیر در زمینه بازیگری نیز در ایران فعال بود و در «ماهی و گربه»، «یک شب»، «سیزده 59»، «اشکان، انگشتر متبرک…»، «جینگو» و چندین اثر دیگر بازی کرده بود، در ترکیه «آبی عشق» و «سین دخت» را مقابل دوربین برد. او همچنین ساخت فیلم «ملودی باران» را نیز آغاز کرده است.

سعید ابراهیمی فر از کارگردان های ایرانی شبکه جم

محمد تقی راوندی

یکی از نخستین کارگردانان ایرانی که به شبکه جم پیوست محمدتقی راوندی بود. او در ایران بیش از آنکه فیلم سینمایی ساخته باشد به عنوان کارگردان فیلم های تلویزیونی معرفی می شد و همین راه را هم در شبکه جم در پیش گرفته و فیلم های تلویزیونی و سریال برای این شبکه می سازد. یکی از کارهایی که به کارگردانی او از جم پخش شده سریال «زمین ناهموار» است.

محمد تقی راوندی از کارگردان های ایرانی شبکه جم

محسن ربیعی

ساخت تله فیلم های «بازنشسته ها»، «زخم عشق» و «راز خانه بهجت» آن چیزی است که مخاطبان ایرانی از محسن ربیعی در مقام کارگردان در ایران به خاطر دارند. حالا او هم به ترکیه رفته و به عنوان اولین همکاری خود با شبکه جم «سال های عاشقی» را مقابل دوربین برده است.

محسن ربیعی از کارگردان های ایرانی شبکه جم

احمدرضا گرشاسبی

خروج احمدرضا گرشاسبی از ایران و پیوستن او به شبکه جم اتفاقی بود که توقع آن نمی رفت. او در سال 1393 فیلمی به نام «اینجا شهر دیگریست» با موضوعی مذهبی ساخته بود، و همچنین به عنوان سازنده فیلم هایی چون «اُمنفی»، «بانی چاو»، «دره هزار فانوس» و «دریا برای تو» شناخته می شد، فیلم هایی که در میان آن ها تولیداتی با موضوعات ارزشی و دفاع مقدس هم دیده می شود.

احمدرضا گرشاسبی از کارگردان های ایرانی شبکه جم
گرشاسبی که فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه هنر است، بعد از حضور در ترکیه وارد مسیر فیلمسازی در شبکه جم شده است. «ملاقات در مه» از جمله فیلم هایی است که او برای شبکه جم و با بازی رامسین کبریتی، سارا باهنر، پریسا وظیفه دوست و کسرا رئوفی کارگردانی کرده است.

عباس مرادیان

مدت زیادی از ورود عباس مرادیان به سینمای ایران نمی گذشت که او ترجیح داد راه خود را از این سینما جدا کند و مسیر دیگری پیش بگیرد. او که به عنوان کارگردان «مامان بهروز منو زد» و «دلقک ها» شناخته می شد، تلاش کرده بود با فیلمی به نام «آلما» در دور قبلی جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد که موفق نشد. او بعد از ساخت سه فیلم بلند سینمایی راهی ترکیه شد تا شانس خود را در فیلمسازی در فضایی دیگر امتحان کند.

عباس مرادیان از کارگردان های ایرانی شبکه جم

مسعود فیروزه

مسعود فیروزه در ایران در مقام مدیرتولید آثار سینمایی در فیلم هایی چون «تاج محل»، «یه حبه قند» و «مزار شریف» حضور داشت. او نیز با ترک ایران به شبکه جم پیوسته است. رفتن فیروزه نشان می دهد غیر از بازیگران و کارگردانان برخی دیگر از عوامل تولید فیلم های سینمایی نیز رویاهای خود را به جم گره زده اند.

مسعود فیروزه از کارگردان های ایرانی شبکه جم

بازیگران ایرانی شبکه جم

بیکاری در ایران و یا تمایل به کار در فضایی متفاوت همگی از مواردی اند که به عنوان دلیل مهاجرت بازیگران ایرانی به ترکیه از آن یاد می شود، گروهی که آغازگران مسیر آنان چکامه چمن ماه و مانی کسرائیان بودند.

زانیار قاسمی

زانیار قاسمی با نام اصلی جواد از بازیگران ایرانی شبکه جم اهل کرمانشاه است. وی ساکن ترکیه و مشغول فعالیت در شبکه جم بود. و اکنون به ایران بازگشته و در موسسه هلیا فیلم مشغول تدریس است.

وی از سال ۱۳۷۷ یعنی ۱۷ سالگی کار تئاتر را به‌طور جدی و با نمایش (آنکه گفت اری آنکه گفت نه) نوشته برتولت برشت و به کارگردانی محمد فرهنگ آغاز نمود. درسال ۱۳۷۸ با نمایش «غروبی دیگر» (محمد جواد معراجی) و در سال ۱۳۷۹ با نمایش «کودک دزد جنگل» ۱۳۷۹ با نمایش “غرابستان” (بهمن مرتضوی) ۱۳۸۱ با نمایش “چی می‌شد اگه می‌شد” (مهدی برومند) ۱۳۸۲ در فیلم “داخلی خارجی” (سپیده شمس) ۱۳۸۳ با نمایش “جیم مثل جنگل” (مهدی سالاری) ۱۳۸۶ با نمایش “شیرین و فرهاد” (مهدی برومند) ۱۳۸۷ با نمایش “دهکده ۲۰۰۸” (مهدی برومند) ۱۳۸۷ ایفای نقش کرده است. با نمایش “خانه کاغذی” (مهدی برومند) مفتخر به نمایش برتر جشنواره بین الملی فجر ۱۳۸۷ شد و با نمایش “به هیچ کس هیچی نگو” (کامران شهلایی) مفتخر به دریافت عنوان بازیگر برتر در جشنواره استانی و در جشنواره منطقه‌ای قزوینشد. در سال ۱۳۹۲ با نمایش “زمان لرزه” (سعید زندی، محمدرضا درند) مفتخر به دریافت جایزه بازیگر برترشد. همچنین نامزد بازیگر برتر جشنواره سی و دوم بین‌المللی فجر در سال۱۳۹۱، و با «فیلم کوتاه شهرخوب» ساخته حامد حیدری ذاکر 1393 مفتخر به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

سال ۱۳۸۸ در مجموعه تلویزیونی «قصه‌های طاق بستان» (مهدی فرامرزی) و ۱۳۸۴ در سریال «آن روزها» (حسین حیدری) ظاهر شد.

بیشتر محبوب و معروف بودن وی و پیشرفت چشم گیر و جذب طرفدار در سریال شهر قشنگ (مجموعه تلویزیونی) از کارگردان شبکه جم، مهدی مظلومی است.

زانیار قاسمی در کنار زهره فکور صبور

چکامه چمن ماه

چکامه چمن‌ماه از بازیگران ایرانی شبکه جم (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ شیراز) است.

چکامه دختر هنگامه فرازمند منشی صحنه و بازیگر سینما ایران است.

وی که با دیپلم مجسمه‌سازی از هنرستان علامه طباطبایی فارغ‌التحصیل شده‌است، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

وی در حال حاضر از کشور مهاجرت کرده و مدتی در شبکهٔ فارسی‌زبان خارجی GEM TV، مشغول بازیگری بود.

چکامه چمن ماه از بازیگران ایرانی شبکه جم

انتشار عکس بدون پوشش متعارف در ایران از چکامه چمن ماه در شبکه های مجازی روشن کرد صحبت هایی که درباره خروج او از ایران شنیده می شود، چندان دور از واقعیت نیست تا اینکه به فاصله کوتاهی عکس هایی از حضور او مقابل دوبین در ترکیه منتشر شد و سپس تیزرهای فیلم تلویزیونی «آبی عشق» انتشار پیدا کرد. «اوتوپیا» و «ماگنولیا» از دیگر کارهایی هستند که چمن ماه در آن ها نقش آفرینی کرده است.

چمن ماه در فیلم «آبی عشق» و «منو تنها نذار»که به عنوان فیلم جنایی و عاشقانه معرفی می شود با مانی کسرائیان همبازی شده بود و این حضور اثبات وداع دو بازیگر جوان با سینما و تلویزیون ایران بود؛ دو بازیگری که البته در سال های اخیر چندان فعال نبودند.
چمن ماه در سال های اخیر در فیلم هایی چون «پایان نامه» و «گیرنده» ظاهر شده بود و «بودن یا نبودن»، «سهراب»، «بانوی کوچک»، «جایی دیگر»، «شکلات»، «گهواره ای برای مادر» و «اعترافات ذهن خطرناک من» را در ایران بازی کرده بود. مانی کسرائیان نیز «بانوی اردیبهشت»، «عشق طاهر»، «هفت پرده»، «مانی و ندا» و «داستان یک شهر» را در کارنامه داشت بعد از 10 سال دوری از سینما در سال 1392 در فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی ظاهر شده بود. او در فیلم «سال های عاشقی» محسن ربیعی نیز بازی می کند.

مرتضی عقیلی

مرتضی عقیلی (زادهٔ ۲۱ شهریور ۱۳۲۰ در تهران) از بازیگران ایرانی شبکه جم و کارگردان ایرانی است.

مرتضی عقیلی، بازیگر و کارگردان قدیمی ایران، در سال ۱۳۲۰ در تهران به دنیا آمد. فعالیت هنری را در سال ۱۳۴۱ با بازی در نمایش‌های گروه تئاتر شاهین سرکیسیان آغاز کرد. وی سینمای حرفه‌ای را در سال ۱۳۵۰ با بازی در فیلم کاکو به کارگردانی شاپور قریب تجربه کرد. مرتضی عقیلی بعد از انقلاب ۱۳۵۷ از ایران خارج شد و هم‌اکنون ساکن شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا است و در برخی از سریال‌های شبکهٔ جم هم ایفای نقش می‌کند.

مرتضی عقیلی از بازیگران ایرانی شبکه جم

رابعه اسکویی

رابعه اسکویی از بازیگران ایرانی شبکه جم (زاده ۱ مهر ۱۳۴۵ در تهران) اهل ایران است.

وی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده‌است. او مدتی در شبکه جم تی‌وی فعالیت داشته‌است.

در ۱۳ دی ۱۳۹۴ و به دنبال آن که چکامه چمن‌ماه، صدف طاهریان و مانی کسراییان به شبکه ماهواره‌ای جم تی وی پیوستند، خبر مهاجرت رابعه اسکویی از ایران برای پیوستن به این شبکه ماهواره‌ای برای بازی در یک فیلم ویدئویی منتشر گردید. اسکویی نوروز ۱۳۹۵ در گفتگویی با ویژه‌برنامه نوروزی جم تی‌وی از انگیزه‌هایش برای مهاجرت سخن گفت.

رابعه اسکویی از بازیگران ایرانی شبکه جم

رابعه اسکویی در فیلم تلویزیونی «پیاده روهای خالی» به کارگردانی مهدی مظلومی در نقش زنی که قدرت تکلم خود را از دست داده بود بازی کرد. این نخستین حضور او در یکی از محصولات شبکه جم بعد از خروج از ایران بود.

اسکویی که اتفاقا از بازیگران مکمل پرکار ایران محسوب می شد، کارنامه ای شامل بیش از 20 فیلم سینمایی و نزدیک 10 سریال را طی 17 سال فعالیت داشت. «سگ کشی»، «پوپک و مش ماشاالله »، «میزاک»، «شیرتوشیر»و … در رزومه او دیده می شود.

او در سال های اخیر در فیلم هایی که برای شبکه نمایش خانگی تولید می شد، حضوری پررنگ داشت. از جمله آخرین کارهای او در سینمای ایران می توان به «نیمه شب اتفاق افتاد» به کارگردانی تینا پاکروان و «یحیی سکوت نکرد» ساخته کاوه ابراهیم پور اشاره کرد. او فیلم «تمام من» را نیز در شبکه جم بازی کرده است.او در حال حاضر به ایران بازگشته است و در سینمای ایران فعالیت میکند.

صدف طاهریان

صدف طاهریان (زادهٔ ۳۰ تیر ۱۳۶۷) از بازیگران ایرانی شبکه جم ، مجری و مدل اهل ایران است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم هیچ‌کجا هیچ‌کس آغاز کرد

شامگاه روز چهارشنبه مورخ ۲۹ مهر ماه ۹۴ بود که هواداران صدف طاهریان عکس های دیده نشده رو در صفحه شخصی اینستاگرام این بازیگر نه چندان معروف دیدن اند که باورش برایشان سخت بود ابتدا تصور بر این بود که صفحه اینستاگرام صدف طاهریان هک شده است

” سلام خواستم همینجا اعلام کنم، که پیج من به هیچ عنوان هک نشده، مرسی از این همه توجه و نگرانی دوستون دارم شب تون بخیر ” خط بطلانی بر شایعه هک شدن اینستاگرام اش کشید و به طور غیر مستقیم اشاره کرد که این عکس ها رو خودش منتشر کرده است !

صدف طاهریان بی حجاب با کلاه سفید و کت مشکی

صدف طاهریان را هم می توان جزو نخستین گروه بازیگران مهاجر ایرانی به جم دانست. او تقریبا همزمان با اسکویی از ایران خارج شد و تاکنون بیش از آنکه کاری با بازی او به نمایش درآمده باشد، عکس های او در خارج از کشور در شبکه های مجازی انتشار یافته است.

صدف طاهریان از بازیگران ایرانی شبکه جم

از او به عنوان بازیگر «زمین ناهموار» به کارگردانی راوندی یاد شده است. بازی در فیلم های سینمایی «عصر یخبندان»، «هیچ کجا، هیچ کس» و «پس کوچه های شمرون» از جمله حضورهای طاهریان در سینمای ایران محسوب می شوند.

بنیامین احمدی

حضور یکی از بازیگران فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در شبکه جم نیز از دیگر اخباری بود که در رسانه ها به صورت گسترده مورد توجه قرار گرفت.بنیامین احمدی هم از بازیگران ایرانی شبکه جم است.

این بار نام بنیامین احمدی به میان آمده بود؛ بازیگری که در فیلم سینمایی «چ» با حاتمی کیا همکاری کرده بود و حالا برای آنکه مقابل دوربین مظلومی قرار بگیرد و با چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی همبازی شود به ترکیه رفته بود. او در فیلم تلویزیونی «پیاده روهای خالی» نقش آفرینی کرد و از بازیگران «ماگنولیا» ست.

بنیامین احمدی از بازیگران ایرانی شبکه جم

رامسین کبریتی

رامسین کبریتی از بازیگران ایرانی شبکه جم (زادهٔ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۴۸ در تهران) است.

اولین سریال که او با آن دیده شد، شاید سریال ولایت عشق را بتوان نام برد، در مدار صفر درجه هم حضور موفقی داشت، اما اصلی‌ترین سریالی که باعث دیده شدنش شد سریال ستایش بود. تحصیلات عالیه در رشته بازیگری دارد و به گفته خودش شغلش بازیگری است و به خاطر همین از ابتدا کارش را با عشق شروع می‌کند و هنوز هم عاشق بازیگری است و برای ایفای یک نقش استرس خاص خودش را دارد.

رامسین کبریتی از بازیگران ایرانی شبکه جم

رامسین کبریتی از بازیگران ایرانی شبکه جم

رامسین کبریتی که در سال های اخیر به واسطه بازی در مجموعه تلویزیونی «ستایش» بیشتر شناخته شد، یکی دیگر از بازیگرانی بود که راهی شبکه جم شد. «ولایت عشق»، «تنهاترین سردار»، «شب دهم» و «مدار صفر درجه» از دیگر سریال هایی بودند که کبریتی در آن ها نقشی ایفا کرده بود. این بازیگر اواخر دهه 70 و به واسطه بازی در فیلم هایی که محبوب جوانان آن سال ها بود چون «شب های تهران»، «پس کوچه های شمرون» و «آواز قو» وارد سینما شد.

مدتی بعد از خروج کبریتی از کشور، فریبا نادری همبازی او در سریال «ستایش» اعلام کرد کبریتی به دلیل مشکلات مالی و نبود درآمد برای بازیگران در ایران، کشور را ترک کرده است. کبریتی در «ملاقات در مه» به کارگردانی احمد گرشاسبی بازی کرده است.

بهارک صالح نیا

بهارک صالح‌نیا (زادهٔ ۱۳۶۴)از بازیگران ایرانی شبکه جم است. وی در حال حاضر در شبکه جم در ترکیه مشغول به کار است

در ادامه جریان خروج بازیگران از ایران، یکی از بازیگران «یتیم خانه ایران» تازه ترین ساخته ابوالقاسم طالبی هم راهی ترکیه شد. بهارک صالح نیا که بعد از رسیدن به ترکیه خود را استعداد کشف نشده ای در ایران نامید، دلیل این سفر را رسیدن به رویاهای خود عنوان کرد؛ رویاهایی که رسیدن به آن ها حق مسلم اوست. شاید بازی در «ماگنولیا» و «شهرقشنگ» به کارگردانی مهدی مظلومی و «اتوپیا» او را به این حق رسانده باشد.

بهارک صالح نیا بازیگر زن ایرانی که ماه هاست کشف حجاب کرده و در ترکیه مشغول بازی در سریال های شبکه جم است؛ در اقدامی عجیب از بازیگران محجبه داخل ایران خواست که قدر حجابشان را بدانند.صالح نیا در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی باحجاب از خودش نوشت: قبلنها که هنوز مزین به روسری مقدس بودم زندگی یک جور دیگر بود.یادمه سر کار همیشه یکی از عذاب های عالم، تار مو و مچ بند و لباس گشاد و مقنعه حجاب و دیگر موانع بود! فکر می کردیم خارجی ها که درگیر این چیزها نیستند چقدر راحتند و می توانند مانور بدهند.

بهارک صالح‌نیا از بازیگران ایرانی شبکه جم

خلاصه ایام گذشت و ما هم کشف کردیم گویا… اما خانمها، همکاران محترم، عزیزان دل؛ قدر این چادر و مقنعه رو حداقل توی مدیوم سینما و تلویزیون ایران بدونید.نمی دونید بعدِ حذفش، تازه چه چیزهایی برای عدم تمرکز کشف میشه! وای چاق نباشم، زیادی لاغر نباشم، غبغبم، شکمم، موهام فره، صافه، کم پشته؟…

و دیگه خودتون تا آخرشو برید.تیکه شنیدن از تماشاگران و دوستان همیشه در صحنه هم که دیگه نگو… حتی در مورد لاک ناخن هم استرس داری که خوششون نیاد!

در حالی که صالح نیا در مسیر رویاهای خود قدم برمی داشت در این سو طالبی تصمیم گرفت نقش مربوط به او را از فیلم خود حذف کند. این بازیگر همچنین در نقشی فرعی در فیلم «محمدرسول الله» مجید مجیدی هم نقش آفرینی کرده بود. او بازیگری را به واسطه همکاری با مهدی فخیم زاه در سریال «بی صدا فریاد کن» در سال 1385 آغاز کرده بود.

 تیپ مشکی بهارک صالح نیا از بازیگران ایرانی شبکه جم

هرمز سیرتی

هرمز سیرتی از بازیگران ایرانی شبکه جم متولد (۱۳۱۹ در بابل) است.
در حالی جمعیت بازیگران مهاجر ایرانی به ترکیه اغلب جوانان هستند، اما در میان آنان می توان به بازیگری چون هرمز سیرتی هم برخورد که در آستانه 77 سالگی ایران را ترک کرده است.

در سال ۱۳۱۹ در شهر بابل متولد شد. از دهه چهل کار خود را آغاز کرده بود و بعدتر در کنار بازیگری در سینما و تلویزیون به بازیگری در رادیو هم پرداخت آغاز کار او در سینما از سال ۱۳۶۵ با «هشت و نیم شب» کاری از «اسماعیل رحیم زاده» بود. وی همچنان در تلاش بود تا بتواند همه عرصه‌های هنری را به نوعی تجربه کند و سال ۱۳۷۵ با همین هدف وارد رادیو شد تا بتواند به نوعی بازیگری رادیو را هم تجربه کند

او از سال 1338 کار هنری خود را آغاز کرده بود و سال 1340 به استخدام وزارت ارشاد درآمده بود. از جمله مجموعه های تلویزیونی که با بازی او روی آنتن رفته اند می توان به «باغ گیلاس» و «سمک عیار»، «رنج و سرمستی» و فیلم های «سازمان4»، «قانون» و «نقش عشق» اشاره کرد. او بعد از ترک ایران در سریال «شهر قشنگ» به کارگردانی مظلومی مقابل دوربین رفت.محمد نجفی(بازیگر فیلم 4باندی به کارگردانی محمدجعفر باقری نیا) نیز در «شهر قشنگ» حضور دارد.

هرمز سیرتی از بازیگران ایرانی شبکه جم

بهناز سلیمانی

بهناز سلیمانی از بازیگران ایرانی شبکه جم پیش از آنکه به شبکه جم بپیوندد ایران را ترک کرده بود. او در حالی که مدتی در خارج از کشور به سر می برد تصمیم گرفت با این شبکه وارد همکاری شود و در در «روزی روزگاری آنتالیا» به کارگردانی آتیلا پاک نهاد مقابل دوربین برود.

بهناز سلیمانی از بازیگران زن ایرانی شبکه جم

پردیس افکاری

پردیس افکاری (۶ اردیبهشت ۱۳۴۷ در تهران)از بازیگران ایرانی شبکه جم است.

او تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته بازیگری و کارگردانی ادامه داد. او در سن ۱۶ سالگی به مدرسه هنرپیشگی آناهیتا راه یافت و دوره دو ساله بازیگری را در آن مرکز گذراند. پس از آن فعالیت هنری خود را ابتدا در عرصه تئاتر و پس از آن در سینما و تلویزیون شروع کرد. او در مدت حضور خود در تلویزیون علاوه بر بازی در سریال‌های «فکر پلید» و «طریق عشق»، در برنامه‌های عروسکی «بزبز قندی» و «هادی و هدی» به عنوان بازیگر عروسکی نیز به فعالیت پرداخت.
پردیس افکاری از تئاتر وارد سینما و تلویزیون شده بود و در سال های اخیر در فیلم هایی «شیرین قناری بود» و «گیرنده» ایفای نقش کرده بود. مسیر بازیگری افکاری در سینما با افت و خیزهایی همراه بود، از جمله اینکه او به مدت 14 سال از سال 1374 تا 1388 در هیچ فیلمی حاضر نشد.

 پردیس افکاری از بازیگران ایرانی شبکه جم

نتیجه این شرایط نیز خروج او از ایران و پیوستن به شبکه جم بود. «در مسیر زاینده رود»، «فکر پلید» و «پنج کیلومتر تا بهشت» از سریال هایی بودند که او در آن ها بازی کرده بود. «شهر قشنگ» به کارگرانی مظلومی از کارهایی است که گفته می شود افکاری در آن حضور دارد.

سپیده ذاکری

از سپیده ذاکری به عنوان بازیگر سریال «روزگار قریب» یاد می شود، بازیگری که در این مجموعه نقش دختر دکتر قریب را بازی کرده بود. حالا ذاکری هم در جمع مهاجران قرار گرفته است و از بازیگران ایرانی شبکه جم است و گویا قصد دارد در «سال های عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی بازی کند.

سپیده ذاکری از بازیگران ایرانی شبکه جم

آن طور که در رسانه ها اعلام شده «سال های عاشقی» درباره زندگی ورزشکار جوانی است که به دلایلی به زندان افتاده و به اعدام محکوم می شود و همسرش از او جدا شده و به ترکیه مهاجرت کرده و با مرد ثروتمندی ازدواج می کند.میثم لهاک (بازیگر فیلم های بازگشت و رازهای یک خانه) و پوریا ایرایی (بازیگر سریال در حاشیه) از دیگر بازیگران مهاجرت کرده هستند که در «سال های عاشقی» حضور دارند.

ساناز زرین مهر

چندی پیش خبرهایی درباره پیوستن ساناز زرین مهر بازیگر مجموعه تلویزیونی «ساختمان پزشکان» به شبکه جم انتشار پیدا کرد. آنچه که شایعه حضور او در این شبکه را جدی تر جلوه داد عکس مشترکی بود که از او در کنار مانی کسرائیان در فیلم «سال های عاشقی» محسن ربیعی انتشار یافت.

به این ترتیب او را هم می توان در جمع بازیگرانی قرار داد که ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده اند و از بازیگران ایرانی شبکه ی جم است. بازی در سریال «ساختمان 85» به کارگردانی مهدی فخیم زاده نخستین کار تصویری زرین مهر محسوب می شود. سریال «تلاقی» عباس رافعی، سریال «هشت بهشت» به کارگردانی حسین تبریزی و سعید عالم زاده، فیلم های «فرشتگان قصاب» سهیل سلیمی، «فرزند چهارم» وحید موساییان و مجموعه «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از دیگر کارهای این بازیگر محسوب می شوند.

ساناز زرین مهر از بازیگران ایرانی شبکه جم

ملیسا مهربان

ملیسا مهربان (۲۵ سپتامبر ۱۹۸۴)از بازیگران ایرانی شبکه جم ، متولد کشور دانمارک می‌باشد. وی فارغ‌التحصیل رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه کپنهاگ دانمارک است. فیلم سینمایی «شکار روباه» نخستین تجربهٔ بازیگری او در سینمای ایران است. ملیسا مهربان جایزهٔ بهترین بازیگر زن از دوازدهمین جشنوارهٔ فیلم‌های پلیسی مسکو و جایزه جشنواره امی از کشور آمریکا برای بازی در سریال «محافظ» را در کارنامه دارد. وی در سال ۱۳۹۵ از ایران برای همیشه به ترکیه مهاجرت کرد و در شبکه تلویزیونی جم مشغول به کار شد. بازی در «ماگنولیا» را می‌توان نخستین حضور او در مقابل دوربین خارج از کشور محسوب کرد. همچنین او در «سیندخت» هم بازی می‌کند.

ملیسا مهربان هم از بازیگرانی است که با وجود بازی در فیلم هایی چون «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»،«آدم باش» و «شکار روباه» تصمیم گرفت ایران را به مقصد ترکیه ترک کند. او هم در جمع بازیگران ایرانی که به شبکه جم پیوسته اند ظاهر شده است. بازی در «ماگنولیا» را می توان نخستین حضور او در مقابل دوربین خارج از کشور محسوب کرد. او در «سیندخت» هم بازی می کند.

ملیسا مهربان از بازیگران ایرانی شبکه جم

سارا باهنر

سارا باهنر (۱۹ شهریور۱۳۶۳)از بازیگران ایرانی شبکه جم است.او در حال حاضر در شبکه شبکه جم ترکیه فعالیت می‌کند. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری است. او در مجموعه تلویزیونی زمانه، فیلم سینمایی شکاف در ایران بازی کرده‌است. در شبکهٔ جم نیز در فیلم «ملاقات در مه» ایفای نقش کرده‌است.

سارا باهنر از بازیگران ایرانی شبکه جم

کسرا رئوفی

کسرا رئوفی از بازیگران ایرانی شبکه جم متولد 21 خرداد 1356 در تهران، است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز است او اصالتا آذری است و از موسیقی های در ریتم داریوش و ابی بسیار لذت می برد

من با مهران غفوریان هم دانشگاهی بودم و همین اتفاق زمینه همکاری من با مجموعه «زیر آسمان شهر» را فراهم کرد او نیز در رشته نقاشی تحصیل میکرد و این تشابه رشته تحصیلی باعث آشنایی ما شد

هیچ وقت فراموش نمی کنم، نخستین تجربه من در آن کار با استاد «کیومرث ملک مطیعی» بود. بازی کنار آن مرد بزرگ و استفاده از تجربهی ایشان، خیلی به کیفیت ایفای نقش من در آن سریال کمک کرد

کسری رئوفی از بازیگران ایرانی شبکه جم
کسری رئوفی که این روزها به عنوان بازیگر سریال «کالری ممنوع» و «شهرقشنگ» با شبکه جم همکاری می کند پیش از این به عنوان یکی از بازیگران مهمان در سریال تلویزیونی «زیر آسمان شهر2» مقابل دوربین رفته بود.

محسن شادی بخش

محسن شادی بخش که به عنوان طراح گریم در ایران فعالیت داشت بعد از حضور در شبکه جم مقابل دوربین هم رفته است. او در ایران به عنوان یکی از اعضای گروه گریم در مجموعه هایی چون «مختارنامه» ، «ستایش» و «به کجا چنین شتابان» و فیلم سینمایی «صندلی خالی» فعالیت داشت. او بعد از حضور در شبکه جم علاوه بر ادامه کار گریم در سریال «کالری ممنوع» بازی کرده است و نام او در میان بازیگران ایرانی شبکه جم می آید.

محسن شادی بخش از بازیگران ایرانی شبکه جم

مانی کسراییان

مانی کسراییان (زادهٔ ۱۳۵۵) از بازیگران ایرانی شبکه جم است.

مانی کسرائیان در سال ۱۳۵۵ در شیراز به دنیا آمد. او پس از ترک ایران، به همراه چند تن از بازیگران سینما و تلویزیون ایران به بخش تولید فیلم و سریال شبکه ماهواره‌ای جم پیوست. وی در حال حاضر در استانبول زندگی و فعالیت می‌کند. کسرائیان در پاییز ۱۳۹۷ در خلال برنامه بچه‌های رنگین کمان از تلویزیون ایران اینترنشنال اعلام کرد که همجنسگراست. او پیشتر در فیلم جایی دیگر (۱۳۸۱) نیز نقش یک دگرباش تراجنسی را بازی کرده‌بود

مانی کسراییان از بازیگران ایرانی شبکه جم

دیگر بازیگران ایرانی شبکه جم

پردیس شهرابی از بازیگران ایرانی شبکه جم

پردیس شهرابی از بازیگران ایرانی شبکه جم

مهران موذنی از بازیگران ایرانی شبکه جم

مهران موذنی از بازیگران ایرانی شبکه جم

شیدا مرادی از بازیگران ایرانی شبکه جم

شیدا مرادی از بازیگران ایرانی شبکه جم

ارژنگ درژند از بازیگران ایرانی شبکه جم

ارژنگ درژند از بازیگران ایرانی شبکه جم

پریسا وظیفه دوست از بازیگران ایرانی شبکه جم

پریسا وظیفه دوست از بازیگران ایرانی شبکه جم

مهسا مجرد از بازیگران ایرانی شبکه جم

مهسا مجرد از بازیگران ایرانی شبکه جم

کدام بازیگرانی که به شبکه”جم” رفته بودند،برگشته اند؟

رابعه اسکویی از ترکیه و شبکه «جم» برگشت و با انتشار عکس و متنی در اینستاگرام این بازگشت را اعلام کرد.برگشت این بازیگر با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی روبه رو شد.همکارانش و دیگر بازیگران و کارگردانانی به او خوش‌آمد گفتند و با این روش ضمن حمایت از او بخشی از مسیر ادامه فعالیت‌هایش در داخل کشور را هموار کردند.

چند سال قبل که شبکه جم فعالیت‌هایش را گسترش داد و شروع به جذب بازیگران و کارگردانان ایرانی کرد، سرابی شکل گرفت که خیلی‌ها را به خود جذب کرد.پول، شهرت، زندگی در رفاه کامل و پلی که هنرمندان ایرانی را به آن‌طرف مرزها و به دنیای فرهنگ و هنر اروپا و آمریکا وصل خواهد کرد.خیلی‌ها با این رویا راهی جم شدند که چند ماه بعد مقابل دوربین کارگردانان هالیوود قرار می‌گیرند و فریاد می‌زنند: سینما سلام…اما واقعیت جم خیلی زود خود را نشان داد؛ تلخ و شکننده ! آنهایی که رفتند خیلی زود شکستند؛ غرور ، اعتبار و حرمتی که بین مردم کسب کرده بودند از دست رفت .انگار بعد از ورود به جم سطل آب یخی رویشان خالی شد و آنها از خواب پریدند و واقعیت را مقابل خود دیدند.

واقعیتی که نرم نرم خود را عیان می‌کرد.بازیگران باید در کارهایی بسیار سطحی بازی می‌کردند، آثاری که نه تنها از نظر محتوایی پوچ و خالی بود بلکه هیچ زیباشناسی بصری نداشت که اثری قابل توجه در کارنامه آنها باشد.قرار بود در طول کار در هتل‌های گران‌قیمت اقامت کنند و دستمزدهای نجومی بگیرند اما به مرور معلوم شد که باید در خانه‌هایی با کمترین امکانات زندگی کنند و دستمزد‌ها کم و کمتر شد و به مرور اصلا پرداخت نشد.جم شد جهنمی که روح و روان بازیگران و کارگردانان را می‌سوزاند، آنها یا باید می‌ماندند و به هر جور رفتار غیرانسانی و زشت تن می‌دادند و یا بازمی‌گشتند؛ شاید دنیای فرهنگ و هنر ایران دوباره آنها را بپذیرد! که اگر نپذیرد یعنی همه عمر خود را یکجا آتش زده‌اند،اما شرایط کار در جم آنقدر سخت بود که خیلی‌ها ترجیح دادند برگردند.

بازیگران ایرانی شبکه جم

آغاز بازگشت‌ها

هرمز سیرتی، یکی از بازیگرانی بود که به دلیل سخیف‌ بودن آثار تولیدی جم تصمیم به بازگشت گرفت.او بعد از بازگشت با رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه جام جم صحبت کرد و به اصطلاح همه چیز را روی دایره ریخت! افشاگری او درباره جم و این‌که مطبوعات و رسانه‌ها از او حمایت کردند باعث شد که دیگران هم قوت قلب پیدا کنند و تصمیم به بازگشت بگیرند.

زمانی که خبر رسید سعید ابراهیمی‌فر که در کارنامه خود ساخت فیلمی مانند نار و نی را دارد برای همکاری به شبکه جم به ترکیه رفته است، خیلی‌‌ها تعجب کردند؛ مگر می‌شود کارگردانی کار بلد که آثار خاص می‌سازد بتواند با جم همکاری کند.اما او هم برگشت! هر چند پیر و شکسته! او که در همه سال‌های فعالیت‌اش در ایران پرستیژ خاص خود را داشت و عینکی تیره و گرد بر چشم می‌گذاشت و شیک می‌پوشید و با طمانینه حرف می‌زد، بعد از بازگشت از جم انگار که فروریخته بود اما خیلی زود توانست دوباره کارش را شروع کند.

توقف در میانه راه !

رامسین کبریتی یکی دیگر از بازیگرانی بود که برای کار به ترکیه و شبکه جم رفت.او که بیکاری را دلیل پیوستنش به این شبکه اعلام کرده بود خیلی زود اعلام کرد که فریب خورده و شرایط بسیار بد است.خیلی از همکارانش از جمله حسام نواب‌صفوی با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام از او خواستند که برگردد.اما او هنوز میان برگشت و ماندن در سراب مردد است.

مهدی مظلومی یکی دیگر از کارگردانانی است که با رفتن به جم تقریبا همه بلیط‌های خوبی را که در همه این‌سالها جمع کرده بود سوزاند ! او که با ساخت سریال بدون شرح به شهرت رسیده بود در ادامه کارهایش هرچند، آثار دیگری هم ساخت اما نتوانست موفقیت بدون شرح را تکرار کند. واقعیت این است که او به مرور خلاقیتش در ساخت آثار کمدی که تخصص‌اش بود را از دست داد و نتوانست مردم را مثل سابق جذب کند او بیکاری را بهانه کرد و راهی جم شد و اتفاقا همین کارگردان بود که خیلی از بازیگران را تشویق به همکاری با جم کرد.اما مظلومی هم بعد از ساخت چند سریال بسیار نازل برای این شبکه از همکاری با جم ابراز نارضایتی کرد و جم به او نیز خیانت کرد.

بازگشت به امنیت

بازیگران زن اما ماجرایشان سوای بازیگران مرد است.رفتن آنها شاید به همان روشی باشد که بازیگران مرد می‌روند اما برگشتشان شاید با اما و اگرهای بیشتری روبه رو باشد.رابعه اسکویی که اکنون برگشته یکی از بازیگرانی است که طبق شنیده‌ها شبکه جم بیشترین ظلم را به او کرده است.جم او را به سراب خود دعوت کرد اما حتی یک نقش متوسط هم به او نداد.اسکویی حدود دو سال شرایط بسیار بدی را در کشوری غریب تجربه کرد و حالا برگشته و به دامان حضرت معصومه (س) پناه برده و در اینستاگرامش نوشته: «من برگشتم… ایرانم… اومدم… اینجام، همین‌جا… یه وقتایی یه چیزایی هست که گفتنش محاله، نه که نخوای بگی، نه.. می‌خوای… حتی واژه هم براش داری… ولی نمی‌شه، به زبون میاد، ولی به گوش هیچ کس نمیاد… دلتنگی، خونه، دوست، فامیل، رفیق، صدا، هوا، خاک… خاک… خاک… وطن…!

من اینجام، تهرانم… برگشتم به عشق این خاک، به عشق مردم… رفتم به خیال هوای تازه و روزای بهتر، رفتم که نباشم… که زندگی کنم… دیدم، اما نمی‌شه…خدایا به‌خاطر راهی که پیش پام گذاشتی تا برگردم، آدمایی که منو درک کنن، کمک کنن اینجا باشم ازت سپاسگزارم… الهی قربونت برم… خداوند بخشنده‌ مهربان… شیشه را در بغل سنگ‌سپردم به خودت… دستم به دعا و چشمم پره اشک… خدایا دوستت دارم… سلام ایران من. سلام مردم من… سلام زندگی…»

پردیس افکاری دیگر بازیگر زن ایرانی بود که به جم پیوست اما خیلی زود ابراز پشیمانی کرد.افکاری که بازی در آثاری چون گزل، دخترک کنار مرداب، برخورد، کیفر، شور شیرین، در مسیرزاینده رود و … را دارد، می‌توانست در ایران بماند و کارنامه خود را درخشان‌تر کند.شاید فقط کمی صبر لازم بود !‌ اما او و همسرش بعد از ناامیدی از جم از کمیساریای عالی سازمان ملل در ترکیه پناهندگی گرفته‌اند که شرایط طاقت‌فرسایی دارد و معلوم نیست، تا کی بتوانند دوام بیاورند.

آنطور که از اخبار و شواهد برمی‌آید چکامه چمن ماه ، بهارک صالح‌نیا، بهنار سلیمانی و… نیز اصلا شرایط خوبی در ترکیه ندارند و تقریبا جم با آنها قطع همکاری کرده است.هنرمندان بزرگ هیچوقت مهاجرت نمی‌کنند چون می‌دانند که در وطن و کشور خود ارج و قرب دارند و خارج از این مرز و بوم نه کسی آنها را می‌شناسد و نه کسی برای هنر آنها ارزشی قائل است.برای همین است که حتی اگر شرایط کاری و زندگی برای دوره‌ای سخت شود آنها دوام می‌آورند چون می‌دانند بعد از هر سختی، آسانی است.

آنهایی که رفته‌اند و برگشته‌اند دوره تلخی را سپری کرده‌ اند اما امیدوارند که به تدریج بتوانند خود را احیا کنند و کارشان را از سر بگیرند.برای همین است که اسکویی نوشته: برگشته تا پایش روی زمین باشد و با احساس امنیت زندگی کند.

.

پیشنهاد می کنیم این مطالب رو هم ببینید:
 

بازیگران و چهره های مشهور ایرانی تبار هالیوود

بازیگران مرد سینما با سن بیش از 40 سال

بازیگران مشهور سینمای ایران متولد دهه 60

بیوگرافی بازیگران ایرانی زمان شاه + عکس قبل و بعد از انقلاب

محمد غفوری تبار بازدید : 16 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

6 روش برای کسب درآمد بالا با گوشی

عصر، عصر تکنولوژی و ارتباطات است و این روزها استفاده از گوشی موبایل بسیار رواج یافته است. حتی شاید این روزها برایمان بعید باشد به کسی برخورد کنیم که گوشی موبایل نداشته باشد و یا فضای مجازی را تجربه نکرده باشد! شاید همین گستردگی دنیای تکنولوژی باعث شده است که درآمدزایی با موبایل بسیار پیش پا افتاده باشد!

کسب درآمد با گوشی شاید در وهله اول کمی دشوار به نظر برسد، اما اگر طبق اصول و ترفندهای مشخصی انجام شود، به راحتی می‌ توان با گوشی کسب درآمد کرد. روزانه اغلب افراد زمان زیادی را صرف کار کردن با گوشی می‌ کنند و با همین موبایل درآمد فوق‌ العاده‌ ای را به دست می‌آورند.

اما بعضی از افراد تنها وقت خود را با کارکردن گوشی تلف می‌کنند و هیچ برنامه‌ای برای درآمدزایی از این راه ندارند و بیشتر وقت خود را در شبکه‌ های اجتماعی می‌ گذرانند. قطعاً همه افراد تمایل دارند با گوشی درآمد مناسبی داشته باشند و بتوانند در طی یک ماه به میزان درآمد دلخواه خود برسند، اما در اینجا باید به این نکته توجه داشت که برای کسب درآمد از طریق گوشی باید زمان زیادی را در طول روز گذاشت و قطعاً در کوتاه مدت نمی‌توان به یک درآمد ایدئال رسید و به مرور زمان می‌توان به سطح درآمدی مناسبی رسید. به همین منظور افرادی که از طریق موبایل کسب درآمد می‌ کنند، اگر به این نکات توجه کنند و در زمینه کسب درآمد با موبایل ایده‌ های خلاقانه‌ای داشته باشند، یقیناً نتیجه مطلوبی از کار خود به دست می‌آورند.

در این مطلب از سایت درآمد برتر قصد داریم تا با برخی از راه های کسب درآمد با گوشی آشنا شویم.

 

 

آیا کسب درآمد بالا از طریق موبایل امکان‌پذیر است؟

سؤال بسیاری از افرادی که تمایل دارند از طریق موبایل درآمد داشته باشند، این است که آیا می‌ توان از طریق موبایل درآمد مناسبی داشت؟ در جواب این سؤال باید گفته شود که اگر کسب درآمد با گوشی طبق اصول خاصی خود انجام شود، قطعاً درآمد استثنایی برای افراد خواهد داشت.

امروزه افراد زیادی با فعالیت در شبکه‌ های اجتماعی از جمله کسب درآمد از یوتیوب، درآمد فوق‌ العاده‌ ای را به دست می‌ آورند و خوشبختانه رضایت کافی از این کار دارند. لازم به ذکر است که برای کسب درآمد با موبایل مهارت‌ های خاصی لازم نیست و حتی افرادی که در این زمینه مهارت کافی ندارند، می‌ توانند در ماه به میزان درآمد مناسبی برسند.

 

 

روش های کسب درآمد با موبایل

شما در حال حاضر رئیس خود هستید و می توانید راحت و راحت در خانه، پارک، مترو و… کار کنید. با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر، مردم مایل به انجام بسیاری از کارها از طریق اینترنت هستند. آنها رویای دست یافتن به ثروت، پول زیاد و اوقات فراغت را در سر می پرورانند، اما واقعیت این است که هر کس با تلاش خود تعیین می کند که چه مقدار پول می خواهد از طریق اینترنت کسب کند.

مشتریان شما مخاطبین میلیونی اینترنت در ایران هستند. اولین و جالب ترین ویژگی کسب درآمد با موبایل این است که شما به وسیله اینترنت می توانید با تمام کاربران آن در ارتباط باشید و با استفاده از انواع روش های بازاریابی مشتریان خود را به راحتی هرکجا که باشید پیدا کنید.

روش‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند کاملا کاربردی و واقعی هستند. همین الان هم افراد زیادی با استفاده از این روش‌ها از طریق گوشی کسب درآمد می‌کنند.

 

 

تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار گسترده است که علاقه مندان زیادی دارد بنابراین یکی از بهترین راه های درآمد زایی در سراسر دنیاست.

افرادی که پیج هایشان برای به دست آوردن درآمد است، همیشه می خواهند محتواهای قرار گرفته در پیجشان خاص و ناب باشد. ممکن است زمان کافی برای انجام این کار را نداشته باشند، پس همیشه به دنبال اشخاصی هستند که این کار را برای آن ها انجام دهند.

اگر شما ایده و خلاقیت خوبی دارید،  یکی از بهترین راه های کسب درآمد با گوشی است که با نرم افزار های ساده می توانید محتواهای متنی، ویدیوئی و … را برای دیگران تولید و درآمد خوبی را کسب کنید.

توصیه می کنم مطلب کسب درآمد از تولید محتوا را مطالعه داشته باشید تا با راهکارهای کسب درآمد به وسیله تولید محتوا آشنا شوید.

 

عکاسی

خلاقیت در نحوه عکس برداری می تواند یک منبع درآمد بسیار عالی باشد و تنها با  داشتن یک گوشی هوشمند با دوربین قوی فعالیت شما می تواند آعاز شود.

کسب درآمد از عکاسی به این صورت است که عکس های خود را در صفحات مجازی یا سایت های مخصوص قرار می دهید و نسبت به فروش آن ها اقدام می کنید.

داشتن ایده های جذاب همراه با کیفیت می تواند شما را به سرعت به درآمد برساند.  نکته ی قابل توجه در این روش را می توان فروش چند باره یک عکس را به مشتری های مختلف دانست که این به آن معناست شما اجازه انتشار را به مشتری می دهید در حالیکه حق فروش عکس را ندارد و تنها کسی که قادر به فروش عکس است، شما هستید.

 

خدمات نوشتن مقاله

اگر شما توانایی نوشتن مقاله ای جدید و تولید محتوای خاص را دارید شک نکنید که به راحتی می توانید از طریق اینترنت به کسب درآمد برسید زیرا هر طراح سایت اینترنتی و وبلاگ نویسی به دنبال مطالب جدید و منحصر به فرد برای وبلاگ ها و سایت های خود می باشد.

مقاله نویسی را به راحتی با گوشی هم می توانید انجام دهید. مطلب کسب درآمد از مقاله نویسی به معرفی برخی از راه کارهای کسب درآمد از مقاله نویسی پرداخته که می توان آن ها را حتی با گوشی هم انجام داد. مثل مقاله نویسی برای سایت ها.

 

کسب درآمد با گوشی از طریق بازی

پیشرفت تکنولوژی، خلاقیت در راه‌های کسب درآمد و کسب درامد از بازی های اندرویدی را بسیار زیاد کرده است و این امکان را برای کسانی که از تکنولوژی‌های مختلف استفاده می‌کنند به‌وجود آورده که بتوانند بدون آن که به محل مشخصی برای کار بروند یا انرژی زیادی را برای کارهای فیزیکی صرف کنند درآمد خوبی داشته باشند. بازی هایی مانند HQ یا Mistplay از جمله این بازی ها هستند.

 

همکاری در فروش

یکی از جدید ترین و مدرن‌ ترین مدل‌ های کسب درآمد، مدل همکاری در فروش است. به این شکل که شما به وسیله یک برند که سیستم همکاری در فروش ارائه می‌ دهد، کار خود را شروع می کنید اما چطوری؟ همکاری در فروش به این شکل است که یک برند، محصولاتی دارد و پشتیبانی و ارسال محصول نیز به عهده شرکت است. صرفا کافی است تا برای آن محصول تبلیغات انجام دهید و آن محصول را بفروشید. سپس در ازای فروش خود کمیسیون دریافت می کنید. اما بعضی از افراد ممکن است بگویند که خب این که نیاز به کامپیوتر دارد!

اما جواب منفی است. یکی از خوبی‌های این ایده کسب و کار اینترنتی این است که با موبایل هم می توانید درآمدزایی داشته باشید. در واقع شما به راحتی میتوانید محصولات ارائه شده توسط آن شرکت را به راحتی در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و …. بفروشید.

 

 

سخن پایانی

ایده و روش‌ های کسب درآمد از موبایل زیاد هستند و این شما هستید که باید با توجه به شرایط و موقعیت خود تصمیم بگیرید که کدام ایده را انتخاب کنید.

روش های کسب درآمد از گوشی که در بالا ذکر شد، کاملا عملی و تست شده هستند و بدون شک خود شما در هر ایده ای که نگاه کنید، افراد بسیار مختلفی را پیدا خواهید کرد که از این طریق درآمد کسب می کنند. امیدواریم این مطلب از سایت درآمد برتر به شما در کسب درآمد از طریق گوشی کمک کرده باشد.

محمد غفوری تبار بازدید : 14 دوشنبه 27 دی 1400 نظرات (0)

6 روش تست شده برای کسب درآمد از گویندگی

در دنیای تکنولوژي و فعالیت روز افزون شبکه‌ های اجتماعی، فرصت‌ های زیادی وجود دارندکه می توانند توسط ما رصد و به کار گرفته شوند. این بستر، متقاضیان فراوان با سلایقی متفاوت دارد که هرکدام نیاز به خدماتی مناسب دارند.

تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی، یکی از خواسته‌های بزرگ این روزهاست و رقابت تنگاتنگی میان کسب‌ و کارها و پیج‌ ها، وبسایت‌ ها و کانال‌ های اینترنتی در این حوزه وجود دارد. این بازار وسیع که روز به روز در حال گسترش است، نیازهای متفاوتی دارد که یکی از ابعاد آن صدا و بیان است.

صدا و علی الخصوص یک صدای کارشده و حرفه‌ ای نیاز بسیاری از کسب و کارها و کسانی است که می‌ خواهند تولید محتوای تصویری داشته باشند، چرا که این موضوع از کسی پوشیده نیست که شاید صدا ماندگاری بیشتر در اذهان عمومی داشته باشد. که به همان جمله کلیشه‌ای اشاره می‌کند: تنها صداست که می ماند.

اگر فکر می کنید برای گوینده شدن باید صدای خیلی خوبی داشت کاملا اشتباه فکر می کنید. گویندگی مانند خیلی از مهارت های دیگر تکنیک هایی دارد که اگر بتوانید آن ها را به کار ببرید آنوقت خواهید دید که به راحتی می توانید از صدای خودتان کسب درآمد داشته باشید.

در این مطلب از سایت درآمد برتر قصد داریم تا با راه های کسب درآمد از گویندگی با شما صحبت کنیم.

 

 

درآمد گویندگی

بیشتر فرصت‌ های شغلی موجود در حوزه‌ی گویندگی به صورت مستقل و قراردادی هستند. بنابراین درآمد شغل گویندگی بسته به شاخه‌ ای که گوینده در آن فعالیت می‌ کند و هم‌چنین پروژه‌ هایی که در ماه‌ های مختلف می‌ گیرد، متفاوت است.

اینکه در ماه یا شایدم در روز چقد از گویندگی درآمد داشته باشید کاملا به شما بستگی دارد. اگر تلاش بیشتر داشته باشید قطعا بیشتر به درآمد می رسید و اگر تلاشی نداشته باشید قطعا درآمدی هم نخواهید داشت.

 

 

 

کسب درآمد از آموزش گویندگی

همان طور که قبلا اشاره کردیم، مهارت گویندگی هم مانند خیلی دیگر از مهارت ها تکنیک های خودش را دارد که شخص گوینده برای اینکه بتواند از این راه به درآمد برسد باید این تکنیک ها را فرا بگیرد. لذا یکی از راه هایی که می توان از طریق گویندگی به درآمد رسید، کسب درآمد از آموزش اینترنتی گویندگی است.

برای اینکه بتوانید از این روش درآمد داشته باشید باید دوره های آموزشی حضوری یا غیر حضوری برگزار کنید، به این نکته توجه داشته باشید که امروزه به خاطر رشد کسب و کارهای اینترنتی، تمرکز خود را به کسب درآمد از طریق آموزش اینترنتی بگذارید.

برای آگاهی بیشتر، پیشنهاد می کنیم مطلب کسب درآمد از آموزش گویندگی را مطالعه داشته باشید.

 

همکاری با شرکت ها و موسسات آموزشی

به دلیل رونق کتاب های صوتی، فیلم آموزشی و دوره های آنلاین ، نیاز به افرادی که توانایی گویندگی دارند هر روز در حال افزایش است. اگر شما صدای واضع و شفافی دارید می توانید با شرکت ها و تولیدکنندگان کتاب های صوتی و نیز فیلم های آموزشی همکاری کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

 

تولید فیلم و کتاب های صوتی

اگر قصد همکاری با شرکت ها و موسسات آموزشی در زمینه ساخت فیلم های آموزشی و کتاب های صوتی را ندارید، می توانید به صورت شخصی یا مستقل این کار را انجام بدهید.

شما می توانید در زمینه های مورد علاقه اتان فیلم های خودتان را بسازید و از بسترهای مختلف مانند طراحی سایت شخصی محصولاتتان را به فروش برسانید. و یا می توانید یک کتاب رایگان را به صورت صوتی منتشر کنید . کتاب های زیادی هستند که به رایگان در اینترنت قرار دارند و حق التالیف آن متعلق به شخص خاصی نیست می توانید این کتابها را به صورت کتاب صوتی درآورده و در اینترنت به فروش برسانید.

اگر به ترجمه مسلط باشید می توانید کتاب های خارجی را با ترجمه فارسی و به صورت صوتی منتشر کنید همچنین کلیپ های آموزشی خارجی را ترجمه و صداگذاری کنید. این فایل ها را می توانید در سایت و یا وبلاگ شخصی برای فروش عرضه کنید و یا در سایت های همکاری در فروش برای کسب درآمد قرار دهید و یا از طریق شبکه های اجتماعی، سایت های اشتراک ویدیو ، ارسال ایمیل و… بازاریابی کنید.

 

تولید قصه های صوتی برای کودکان

شاید این گزینه یکی از گزینه های مناسب برای کسب درآمد از مهارت شما باشد. شما می توانید داستان های کودکانه را به شکل صوتی در بیاورید و آن ها را در قالب اپلیکیشن هایی تهیه کنید و از طریق بسترهای مختلف مثل کافه بازار و یا گوگل پلی به فروش برسانید.

شاید در این روش احتیاج باشد از افرادی که در ساخت اپلیکیشن مهارت دارند کمک بگیرید. به هر حال این شیوه می تواند یکی از شیوه های مفید باشد چونکه پدر مادر های زیادی از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند.

 

تولید پادکست صوتی

تبلیغات به یکی از ابزارهای مهم برای هر کسب و کاری تبدیل شده است. اگر مهارت خوبی در گویندگی دارید می توانید با تولید پادکست های صوتی به انجام تبلیغات برای کسب و کارها بپردازید. از تبلیغات می توان به درآمد خیلی خوبی رسید، منتها برای آنکه بتوانید تبلیغات داشته باشید لازم است تا کمی شناخته شده باشید. هر چقدر بیشتر شناخته شده باشید بهتر می توانید تبلیغات بگیرید و بیشتر به کسب درآمد برسید.

حتی شما می توانید در تبلیغات پیام های بازرگانی هم فعالیت داشته باشید. همان طور که دیده اید بر روی هر تبلیغی صحبت هایی می شود. شما می توانید گویندگی را در این تبلیغات بر عهده بگیرید و قطعا هم به درآمد قابل قبولی خواهید رسید.

 

گویندگی انیمیشن

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از گویندگی، گویندگی در انیمیشن ها است. انیمیشن های مختلفی هر روزه ساخته و پخش می شود که بسیاری از آن ها از طریق تلویزیون و تعدادی از آن ها در فضای مجازی پخش می شوند. شما به عنوان گوینده می توانید در این پروژه ها شرکت کنید و کسب درآمد داشته باشید.

 

 

سخن آخر

در این مطلب به 6 روش کسب درآمد از گویندگی اشاره کردیم. نکته ای را که حتما باید در نظر داشته باشید این است که شما در این حرفه باید روز به روز تلاش کنید تا بتوانید خود را به کارفرمایان بشناسانید، بنابراین تلاش و استمرار در تلاش را نباید از یاد ببرید.

تعداد صفحات : 28

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 784
  • بازدید سال : 2,221
  • بازدید کلی : 4,009